Zou geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:48 schreef Vermecelli het volgende:
Hoi Hoi
Ik ben Netta 29 jaar ook nieuw hier.
Ben geboren in Amsterdam.
Woon in Almere & ik werk als zweminstructrice in Abcoude
[ afbeelding ]
stuur me maar een berichtje
gr gr
vuige autist, heb je het nu tegen jezelf of wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
Geen Facebook hebbenvuige autist.
Ben je Netta of de beheerder ofzo. Alles wat openbaar is, een status, like page of open groep dan worden berichten openlijk gedeeld met al die vrienden die 1 van deze dingen op iets openbaars doet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Facebook is net een beetje Fok! Reageren op domme mensen in open groepen, mensen soms terechtwijzen.
En via via dan te horen krijgen dat sommige dat idd niet kunnen waarderen.. das de keerzijde.
Moet eens kijken naar de instellningen of ik dat kan veranderen, dat mensen al die posts zien.
Wel jammer dat diezelfde mensen dat niet zelf tegen je durven te zeggen.
kan je die berichten niet verbergen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Ben je Netta of de beheerder ofzo. Alles wat openbaar is, een status, like page of open groep dan worden berichten openlijk gedeeld met al die vrienden die 1 van deze dingen op iets openbaars doet.
Zo kun je ook de rukkertjes eruit spotten die op de vieze like plaatjes met vieze humor klikken. Straks moet de minimum leeftijd omhoog naar 16-18 omdat de jonkies allemaal vieze (en intellect) dodende posts van klasgenootjes, neven, nichten, ooms en tantes allemaal moeten zien. Hun tere kinderzieltje...
Nu kan ik zelf ook niet reageren zonder te joinen maar mijn ogen branden, echt het laatste waar ik aan begin.
'T is te merken dat jij geen actief facebook gebruiker bent. Het gaat er meer om dat je het niet kan instellen dat je het bij voorbaat niet wilt zien i.p.v. achteraf!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je die berichten niet verbergen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |