Dat vraag ik me dus ook af, want dan dit tegen moeten komen dat mag gewoon niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:38 schreef spijkerbroek het volgende:
De vraag is natuurlijk waarom jij dat soort tokkies als 'vriend' hebt op facebook.
dat heb je met zigeuners hèquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef Trebo het volgende:
Ik heb 987 vrienden, die komen ook allemaal op mijn verjaardag. Dat is echt fantastisch.
quote:
Nee, dat wil een mens niet. Daarom moet je ook niet meedoen aan die social media-onzin.quote:
Wat maakt het uit dat Facebook in zal zakken als dat nieuw toch even erg wordt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:14 schreef LooneyTroons het volgende:
Binnen een paar jaar zakt dat hele Facebook in elkaar, zie MySpace in de VS en Hyves in Nederland. Het is nu al totaal uncool (zie klacht TS), zodra de volgende overhypte website zich aandient zal iedereen weer gaan overstappen (behalve wat tokkies, bejaarden en kinderen)
Ik maar 450quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef Trebo het volgende:
Ik heb 987 vrienden, die komen ook allemaal op mijn verjaardag. Dat is echt fantastisch.
Block dan gewoon die 'vrienden'.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:34 schreef x.Vira het volgende:
Facebook moet niet nog vervelender worden dan het al was, nu je zo openlijk kan zien waar je 'vrienden' in open groepen enorme trieste dingen posten en jezelf dan afvraagt, wil ik dit wel? Waarom?
Klacht https://www.facebook.com/groups/740463875996842/?fref=nf, waarom toen internet en computers steeds goedkoper en toegankelijk werden konden ze deze groep mensen geen privé intranet geven. Ik kan hier enorm verdrietig om zijn, dit is echt de sbs6 kijker in een groep.![]()
Zuckerberg heeft het zelf helemaal de pleuris ingeholpen sinds alle laatste updates.. 2 jaar terug was het nog wel te doen, je kon mensen heel makkelijk verdelen in groepen en dan per groep "updaten" kiezen wie wat zag en het was allemaal stukken makkelijker om dan te zien wat je wilde zien per groep. Dat is allemaal verloederd !quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:14 schreef LooneyTroons het volgende:
Binnen een paar jaar zakt dat hele Facebook in elkaar, zie MySpace in de VS en Hyves in Nederland. Het is nu al totaal uncool (zie klacht TS), zodra de volgende overhypte website zich aandient zal iedereen weer gaan overstappen (behalve wat tokkies, bejaarden en kinderen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |