Kachaxchi ken ik als 'smokkelaar'quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Serieus?
Volgens mij gewoon handelaar
chechen bah smerig volk poetin moet ze afmakenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:39 schreef mrstylo het volgende:
Hadden jullie gelezen dat een Chechen gisteren een Yezidi aanviel toen ze aan het demonstreren was?
Mensen zijn echt gek aan het worden
yazidis zijn dan geen moslims....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:39 schreef Smoofie het volgende:
Lekker, bijna alle nedermoslims die Gaza zoveel aandacht geven, intussen kunnen er 10x zoveel doden vallen in Irak binnen een paar dagen als ze niet uit de burgen komen.
Zal ff vragen aan mijn pa dan morgen. Wereld gaat open voor me danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kachaxchi ken ik als 'smokkelaar'.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:40 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
chechen bah smerig volk poetin moet ze afmaken
Ik weet dat het een aparte bevolkingsgroep is, maar het gaat mij meer om de hypocrisie van de nedermoslims.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:40 schreef Haashem het volgende:
[..]
yazidis zijn dan geen moslims....
Moslims haten Koerden. Of het interesseert ze niet in ieder geval.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:39 schreef Smoofie het volgende:
Lekker, bijna alle nedermoslims die Gaza zoveel aandacht geven, intussen kunnen er 10x zoveel doden vallen in Irak binnen een paar dagen als ze niet uit de burgen komen.
Ja klopt. asad heeft inmiddels meer dode moslims op z'n geweten dan Israel sinds weet ik hoeveel jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet dat het een aparte bevolkingsgroep is, maar het gaat mij meer om de hypocrisie van de nedermoslims.
Als moslim mag je geen volk haten omdat ze zo geboren zijn... Koerden zijn vaak wel moslims dacht ik zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moslims haten Koerden. Of het interesseert ze niet in ieder geval.
Nee, klopt. Mensen die via via landen naar Europa kwamen deden dat vaak via een kachaxchi. Vaak hoor je ook: "ba rey kachaxi". Via smokkelwegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal ff vragen aan mijn pa dan morgen. Wereld gaat open voor me dan
Maar het heeft nooit een negatieve toon gehad
Fuck je hebt gelijk denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, klopt. Mensen die via via landen naar Europa kwamen deden dat vaak via een kachaxchi. Vaak hoor je ook: "ba rey kachaxi". Via smokkelweg
Nee het is eerder Libanon (christen en shjiea) tegen moslims (gematigd en extremist).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:44 schreef Smoofie het volgende:
In libanon is het nu zelfs sunni gematigd vs sunni extremists. Gaat echt de verkeerde kant op.
Leger van Libanon zitten toch veel sunni moslims in? Het is het leger die vecht tegen de rebellen uit Syria.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:45 schreef Haashem het volgende:
[..]
Nee het is eerder Libanon (christen en shjiea) tegen moslims (gematigd en extremist).
Doen vele dus wel. Maar heeft niets met de islam te maken. Eerder andere redenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:43 schreef Haashem het volgende:
[..]
Als moslim mag je geen volk haten omdat ze zo geboren zijn... Koerden zijn vaak wel moslims dacht ik zo.
Hahahha, he ze verdienen goed. Maar is ook wel risicowerk vaakquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck je hebt gelijk denk ik.
Kwam echt door een verhaal van mijn moeder gister. Een rijke Koerd opende een hele dure 'mall' en vroeg hoe hij aan die geld kwam. Ze zei kachaxchi
Wat spreken de Iraakse Koerden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:24 schreef kurd0w het volgende:
Je hebt drie Koerdische dialecten; zazaki, sorani en kurmanji. Laatste twee zijn grootste en voorzover ik weet is Kurmanji grootste.
Ja ligt wat ingewikkelder eigenlijk, er zijn laats ook veel soldaten opgestapt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leger van Libanon zitten toch veel sunni moslims in? Het is het leger die vecht tegen de rebellen uit Syria.
Bijvoorbeeld veel turken haten koerden, maar dat heeft meer te maken met nationalisme en andere shit. Ik ben bijvoorbeeld een Marokkaan, waarom zou ik koerden moeten haten snap je?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doen vele dus wel. Maar heeft niets met de islam te maken. Eerder andere redenen.
Is dat een Koerdische woord of een Arabische? Ik weet namelijk uit ervaring dat mensen in hawler veel Arabische woorden in hun vocabulaire hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:46 schreef Che_ het volgende:
Handel is volgens mij: tizarat. Handelaar weet ik niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |