Je hebt drie Koerdische dialecten; zazaki, sorani en kurmanji. Laatste twee zijn grootste en voorzover ik weet is Kurmanji grootste.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef scarymovie123 het volgende:
en in zakho bijvoorbeeld spreken ze toch ook anders?
Nope. Zoals deze man (uit Duhok). Ik kom uit Zakho.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:23 schreef scarymovie123 het volgende:
en in zakho bijvoorbeeld spreken ze toch ook anders?
Veruit het grootst. Turkije, Syrië en deel van Irak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:24 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Je hebt drie Koerdische dialecten; zazaki, sorani en kurmanji. Laatste twee zijn grootste en voorzover ik weet is Kurmanji grootste.
Nee, het is nu 03:26 uur.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:25 schreef scarymovie123 het volgende:
w8 eens... het is nu toch half 5 in irak wtf
hahaha kijk die 2 terroristen afgevoerd worden! en ze worden niet schreeuwend allah u akbar onthoofd! koerden zijn echt nicequote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:25 schreef BluesRebel het volgende:
Van gisteren! Helemaal gemist... heftig.
Dat waren mensen van de laagste categorie. Degene die opgepakt zijn, zijn allemaal afgemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:22 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Pfff je haalt rillingen tevoorschijn bij me. Ik was daar als kind honderden keren geweest. Daarnaast was die supermarkt superdichtbij waar een deel van mijn familie woonde en kende shex zana mij en mijn familie dus ook.
Paar riepen dat het gewoon werkers zijn en misschien geen terroristenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:28 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
hahaha kijk die 2 terroristen afgevoerd worden! en ze worden niet schreeuwend allah u akbar onthoofd! koerden zijn echt nice
ja ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:29 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik hoop morgen wakker te worden op wat goed nieuws.
Arbeiders vind ik wel passend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar riepen dat het gewoon werkers zijn en misschien geen terroristen
Ik weet nooit een goede vertaling voor 'krekar'
Suleimaniya representquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:28 schreef scarymovie123 het volgende:
mag ik wat vragen?? wie hier komt allemaal uit irak en syrië
Ja het was ook gewoon verre familie van me. Barzanji.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat waren mensen van de laagste categorie. Degene die opgepakt zijn, zijn allemaal afgemaakt.
Die shex had ook allemaal hoge connecties enzo, en ging vaak over de vloer bij Barzani famiie
Ja dat is waar.quote:
Maar wat heeft hij gedaan? Heb het gemistquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:32 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ja het was ook gewoon verre familie van me. Barzanji.
Betekent smokkelaar tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Maar kagchagi(handelaar) vind ik ook zo'n mooie woord
Nee man. Serieus?quote:
Damn, je zat er wel dichtbij dan. Zijn uiteindelijk allemaal opgehangen toch of kogel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:32 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ja het was ook gewoon verre familie van me. Barzanji.
nog gevangen :Squote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:36 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het met de mensen in de bergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |