Twitter account is een paar uur oud, staat alleen maar vol met IS propaganda. Geloof er eerlijk gezegd niets van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:04 schreef Haashem het volgende:
twitter:AbuSalaheddin twitterde op donderdag 07-08-2014 om 02:00:37In this video posted, Kurds are taunting those who are leaving #Erbil as a result of #IS capture of #Makhmour.http://t.co/pLuwMo26La reageer retweet
twitter:AbuSalaheddin twitterde op donderdag 07-08-2014 om 02:02:17#PT Kurds are telling those who are fleeing saying "I swear to God, it's embarrassing for you to leave" and "whoever leaves is not Kurdish" reageer retweet
twitter:BayanRahman twitterde op woensdag 06-08-2014 om 22:37:35KRG interior ministry issues statement to reassure public ISIS won't be able to threaten Kurdistan's major cities. Ignore ISIS propaganda reageer retweet
Die video lijkt wel legit. Verontwaardigde jongeren die hun volksgenoten zien vluchten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:11 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Twitter account is een paar uur oud, staat alleen maar vol met IS propaganda. Geloof er eerlijk gezegd niets van.
Kijk je ook Rudaw TV nu?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:16 schreef scarymovie123 het volgende:
haha feest zo te zien bij de koerden
Echt geen idee. Ik hoop het. Zag net wel een vliegtuig met hulpgoederen en de Koerdische vlag erbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:15 schreef mrstylo het volgende:
Is er nog progressie in shingal? Ik hoor er niets meer over
waar is dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:19 schreef mrstylo het volgende:
Zijn jullie zaterdag ook aanwezig bij de demonstratie voor shingal?
Zij praten ook niet Sorani, maar wat de Koerden in Syrië ook spreken.quote:
Je zult er maar trots op zijn........ walgelijk.twitter:AhkbarMujahid twitterde op donderdag 07-08-2014 om 02:18:54The culmination of dozens of gruesome execution videos and images is showing its result in #Erbil - just hearing 'ISIS' terrifies people. reageer retweet
Yep. Goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:20 schreef scarymovie123 het volgende:
die presentator zegt toch wie maakt die propaganda om mensen bang te maken toch?
Pfff je haalt rillingen tevoorschijn bij me. Ik was daar als kind honderden keren geweest. Daarnaast was die supermarkt superdichtbij waar een deel van mijn familie woonde en kende shex zana mij en mijn familie dus ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:18 schreef Che_ het volgende:
Die sleeper cells zijn waarschijnlijk types als die groep van shex zana toentertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |