Hallo Fok!kameraadjes!

Ik woon in een appartementencomplex op een mooie rots. Op zich is het een heel rustige buurt, maar aan de andere kant van de snelweg (waar het dichtstbijzijnde winkelcentrum dus is) begint een zogeheten volksbuurt. Er staan daar bij het winkelcentrum een paar bankjes op een binnenplaatsje buiten de supermarkt.
Heel dom.
De hele dag zitten er van die smerige ouwe dronkenlappen die een uur in de wind stinken, een gezicht hebben als vers rundergehakt en de hele dag zuipen, vechten en naar mijn vriendin roepen als ze alleen is

Ook vallen ze de dame die buiten de supermarkt kersen en aardbeien verkoopt constant lastig.
's avonds sluiten zich bij deze üntermenschen ook nog een stel kutjong aan die lawaai maken. Ik heb het dan niet over het normale lawaai van een groep mensen die op stap zijn, maar gewoon muziek die zo hard mogelijk staat, geschreeuw om boven de muziek uit te komen en het nodeloos luide geknetter van scooters en brommers. Ze vinden het ook fijn om in het park dat mijn gebouw omringt onveilig te maken in de zomer en mijn nacht met hun luidruchtige aanwezigheid te vervuilen

Het is godverdomme woensdagnacht en er moet morgen gewerkt worden. Gelukkig belt mijn buurman steevast om 1 uur de politie om ze weg te komen jagen

Klacht: hufters verstoren de rust.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.