zoveel nog?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Spongeboss het volgende:
Terechte klacht gewoon aan raam gaan. Vijftig euro goed afspreken wat je ervoor krijgt dat wel.
Inderdaad. Afgelopen weekend nog, tik ik zo bij een hoer op haar raampje. Ik vraag "zo, wat kost dat nou nog, tegenwoordig?" - "50 euro" - "Zo, da's niet veel voor dubbelglas!"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Spongeboss het volgende:
Terechte klacht gewoon aan raam gaan. Vijftig euro goed afspreken wat je ervoor krijgt dat wel.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad. Afgelopen weekend nog, tik ik zo bij een hoer op haar raampje. Ik vraag "zo, wat kost dat nou nog, tegenwoordig?" - "50 euro" - "Zo, da's niet veel voor dubbelglas!"
Ik dacht dat jij TS zijn moeder was?quote:
Goed he! Zo goed hoor je ze in huize voederbietel niet meer.quote:
Ik heb geen huis, de wereld is mijn villa.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed he! Zo goed hoor je ze in huize voederbietel niet meer.
Kortom je bent een zwerver. Van wie ben je nou weer internet aan het jatten?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen huis, de wereld is mijn villa.
frans Bauer aanhangersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo.want ik maak ook deel uit van de wereld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ff geenstijl lezen ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kortom je bent een zwerver. Van wie ben je nou weer internet aan het jatten?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nice.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze heeft de hele avond zitten zeiken en daarna op Zalando op jouw kosten schoenen besteld?
Jatten, jatten, lenen, ik verbreek de verbinding toch ook weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kortom je bent een zwerver. Van wie ben je nou weer internet aan het jatten?
Niet begrijpen dat Voederbietel je meerdere isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo.want ik maak ook deel uit van de wereld.
Hiėrarchiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat Voederbietel je meerdere is
Niet begrijpen dat dit internet isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat Voederbietel je meerdere is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |