Gelukkig hebben wij niet zulk eng ongedierte in Nederland.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat schijnt toch wel heel pijnlijk te zijn. Schijnt ook bij een stam een ritueel te zijn.
Muggen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij niet zulk eng ongedierte in Nederland.
Die zijn gewoon kut, maar die hoor je nog.quote:
Dat is niet fijn...quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn gewoon kut, maar die hoor je nog.
In Thailand hoor ik geen mug, maar zie ik er 's ochtends wel uit als een krentenbol
Dan kan ik niet slapen, als ik een mug hoor gaat het licht aan en ga ik op jacht tot de mug dood is, al duurt het de halve nacht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is niet fijn...
Maar het geluid is ook vreselijk.
Is er al een sporterloze uitzending geweestquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:02 schreef Webschip het volgende:
En vanavond weer natuurlijk Knevel en van de Brink.
Benieuwd wie er vanavond allemaal te gast zullen zijn.
Hier hetzelfde...quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet slapen, als ik een mug hoor gaat het licht aan en ga ik op jacht tot de mug dood is, al duurt het de halve nacht.
Een keertje...quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is er al een sporterloze uitzending geweest
Ahja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een keertje...
De eerste uitzending ging helemaal over MH17. Tja.
Heel benieuwd. Gaat hem wel lukken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ahja.
Ik ben wel benieuwd hoe Pauw het zonder Witteman gaat doen.
Ja, ben ook blij dat ze niet Jinek ernaast hebben gezet. Ze maakt leuke programma's maa qua stijl toch heel anders.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heel benieuwd. Gaat hem wel lukken.
Hij heeft vaker dit alleen gedaan. Bijvoorbeeld toen Witteman ziek was. En bij Vijf jaar later tussen Kerst en oud en nieuw.
Gewoon een goede interviewer die volgens mij het liefst solo werkt.
Ik had een beetje stiekem gehoopt op die Griekenlandcorrespondente, met dat zelfde soort haar....quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ben ook blij dat ze niet Jinek ernaast hebben gezet. Ze maakt leuke programma's maa qua stijl toch heel anders.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn gewoon kut, maar die hoor je nog.
In Thailand hoor ik geen mug, maar zie ik er 's ochtends wel uit als een krentenbol
Ik weet denk ik niet wie je bedoeltquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik had een beetje stiekem gehoopt op die Griekenlandcorrespondente, met dat zelfde soort haar....
Het automerk of een specifieke dame?quote:
Ik moest de naam even opzoeken, maar dat is Ingeborg Beugel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet denk ik niet wie je bedoelt
Auto.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het automerk of een specifieke dame?
Oh zij. Die herken ik wel ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moest de naam even opzoeken, maar dat is Ingeborg Beugel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |