quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:02 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Wat is jouw aandeel in het geheel tuthola?
De tijd dat ik seks wilde met 17-jarige jongens is reeds lang achter mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:16 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Je kunt het niet handelen dat je deze morajka nooit zult mogen raken wally?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:16 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Je kunt het niet handelen dat je deze morajka nooit zult mogen raken wally?
Waarom zeik je hier dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:25 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Ik heb niets te bewijzen. Ik draag mezelf met trots en heb geen goedkeuring nodig.
Een boeler dus, vandaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tijd dat ik seks wilde met 17-jarige jongens is reeds lang achter mij.
Als ik als bi al word uitgescholden voor homo, wat is een jongen die zich uitgeeft als negerslet dan?quote:
Wat heb jij daar nou voor last van, Jeroen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:22 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
De dubbele standaard en jaloerse wijven.
Volgens mij ken jij je weg rondom een lul ook wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik als bi al word uitgescholden voor homo, wat is een jongen die zich uitgeeft als negerslet dan?
Vertel jij het mij Clara.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat heb jij daar nou voor last van, Jeroen?
50 jarige PVVer, leer het nou eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tijd dat ik seks wilde met 17-jarige jongens is reeds lang achter mij.
Beter dan jou, ik heb meer geslachtsdelen dan mijn eigen in de hand gehad (m en v)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:28 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij je weg rondom een lul ook wel.
Wil ik niet geloven eigenlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
50 jarige PVVer, leer het nou eens.
het is gewoon allemaal te dom, te agressief, te "straat" om echt te zijn, dit soort mensen bestaan helemaal niet in het echt, dus het moet wel iemand zijn die "zie je wel, allochtonen zijn allemaal zo" wil uitlokken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil ik niet geloven eigenlijk.
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon allemaal te dom, te agressief, te "straat" om echt te zijn, dit soort mensen bestaan helemaal niet in het echt, dus het moet wel iemand zijn die "zie je wel, allochtonen zijn allemaal zo" wil uitlokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |