Ik stel ons helemaal niet in een kwaad daglicht. Dat is jouw bekrompen visie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dit nou weer voor een PVV account? Weer zo'n dikke 50er die zich voordoet als Allochtoon om allochtonen in een slecht daglicht te stellen.
Jij bent gewoon een wally. Wat weet jij nouquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef niels0 het volgende:
Je vraagt naar de bekende weg TS. Aan je OP te zien ben je inderdaad een slet.
Nee, je komt over als een geweldige bijdrage aan de samenleving iddquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:38 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Ik stel ons helemaal niet in een kwaad daglicht. Dat is jouw bekrompen visie.
Wat is nou weer een wally?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:38 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een wally. Wat weet jij nou
Ju e lauwquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je komt over als een geweldige bijdrage aan de samenleving idd![]()
Maar goed, hoe is het Henk, Wilders nog opdracht gegeven tot dit personage of heb je het zelf verzonnen?
Je bent al door de mand gevallen, je kan stoppen met dit account, misschien moet je Amenth of Gulmez weer eens afstoffen.quote:
Wiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent al door de mand gevallen, je kan stoppen met dit account, misschien moet je Amenth of Gulmez weer eens afstoffen.
Jahoor. Vast.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:44 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Loser, nietsnut, epic fail [ afbeelding ]
Kan ook van de PVV afd Almere zijn hoor, die accounts, ik ken jullie boekhouding niet.quote:
Je bent zelf PVV gek.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook van de PVV afd Almere zijn hoor, die accounts, ik ken jullie boekhouding niet.
Nee hoor, gewoon VVD.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon VVD.
Maar is het niet heel vermoeiend elke keer, die straattaal leren en je dan voordoen als buitenlander, beetje doen alsof alle allochtonen volkomen debiel zijn op fora?
Geen idee waar jullie het over hebben. Ik ben wie ik ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag me altijd af wat een jongen er toe drijft om zulke topics te starten. Waarom je uitgeven voor vrouw?
Nee, dat ben je niet, want niemand is zo achterlijk in het echtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:53 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben. Ik ben wie ik ben.
Ga niet stoer praten wally. Ik heb tenminste een leven buiten dit forumquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet, want niemand is zo achterlijk in het echt.
Klopt, een ~17-jarige jongenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:53 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben. Ik ben wie ik ben.
Ja, want ik niet, want jij weet dat, en jij zegt het, dus is het zo, en als ik het zeg is het niet zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:56 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Ga niet stoer praten wally. Ik heb tenminste een leven buiten dit forum
Wallyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:56 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Lijkt er anders niet op aangezien je hier zo je best doet om een typetje neer te zetten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:56 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |