Wat begrijp je niet dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is leesbaar maar je OP is wel redelijke oogaids
Dat is waar, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar bij tuinen zijn beestjes en dan lopen er beestjes over je lijf
ik begrijp het nu welquote:
daarnaast begrijp ik niet waarom het tof is om nederlands, engels en de zogenaamde straat taal door elkaar te gooien.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef Madame-Grue het volgende:
Ze noemen deze sma een chioeka, aldus slet.
Ben het schijtziek hoe swa's maar kunnen ballen en doorgaan voor een player, terwijl een sma haar oordeel hard krijgt.
Ik ben een morajka en kan het krijgen wanneer ik wil. En die bitches maar lullen ''a sma ede wous!''. Ze zijn gewoon jelly dat ik sterk genoeg in m'n boots sta om te doen wat ''ik'' wil.
Gister nog geserved door 3 negers in kut kont en mond. Soms is het gewoon tijd om vies te zijn.
Hoe zit het bij jullie meiden? Laat je je innerlijk beest temmen door de zweep van de maatschappij? Of kom je op voor je vrouwelijk recht?
het is wel tijdverdrijfquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:28 schreef Catch22- het volgende:
Het nivo van de kloons blijft maar dalen
of naaktstrand/sauna/ligstoelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:27 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat is waar, je hebt helemaal gelijk.
Naaktlopen voor binnen bewaren dus
welke slet heeft aldus gesproken? Ik ben benieuwd naar de context.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef Madame-Grue het volgende:
Ze noemen deze sma een chioeka, aldus slet.
Ben het schijtziek hoe swa's maar kunnen ballen en doorgaan voor een player, terwijl een sma haar oordeel hard krijgt.
Ik ben een morajka en kan het krijgen wanneer ik wil. En die bitches maar lullen ''a sma ede wous!''. Ze zijn gewoon jelly dat ik sterk genoeg in m'n boots sta om te doen wat ''ik'' wil.
Gister nog geserved door 3 negers in kut kont en mond. Soms is het gewoon tijd om vies te zijn.
Hoe zit het bij jullie meiden? Laat je je innerlijk beest temmen door de zweep van de maatschappij? Of kom je op voor je vrouwelijk recht?
Gewoon allemaal!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
of naaktstrand/sauna/ligstoel
swa = gozerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik begrijp het nu wel
maar:
Dat is normaal waar ik vandaan kom.quote:daarnaast begrijp ik niet waarom het tof is om nederlands, engels en de zogenaamde straat taal door elkaar te gooien.
Het lijkt hierdoor nogal op een tekst van een 14 jarige die heel heel heel graag stoer gevonden wil worden maar hierbij de verkeerde doelgroep aanspreekt
vraag ik me alleen nog af tot welke leeftijd mensen 'straat' taal gebruiken waar jij vandaan komt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
swa = gozer
morajka = lekkere meid
a sma ede wous = dat meisje is gek in haar hoofd
[..]
Dat is normaal waar ik vandaan kom.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
swa = gozer
morajka = lekkere meid
a sma ede wous = dat meisje is gek in haar hoofd
[..]
Dat is normaal waar ik vandaan kom.
Splitten boeler.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef Kapsalon het volgende:
Joh TS ga lekker op een forum zitten voor mensen uit Rotterdam zuid ofzo, dan zit je tussen gelijkgestemden. En tyf dan meteen op van hier met je achenebbisj taalgebruik
Nou ik ben 21 en ik weet ook al die woorden niet. Staat overigens ook voor geen meter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vraag ik me alleen nog af tot welke leeftijd mensen 'straat' taal gebruiken waar jij vandaan komt.
Ik voel me nu echt net zo'n verzuurde oude bejaarde die het allemaal niet meer bij kan houden
sluipschuttersquote:
dan zal het wel echt Rotterdams zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Nou ik ben 21 en ik weet ook al die woorden niet. Staat overigens ook voor geen meter.
Zo hee wat een "dis"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Jij mag mijn deurmat niet eens zijn. Mijn voeten zijn te schoon om op jouw gore bacterievolle lijf af te vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |