Wat is er niet duidelijk aan de messagequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sorry ik begrijp alleen Nederlands of Engels
VERTALINGquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef Madame-Grue het volgende:
Ze noemen deze sma een chioeka, aldus slet.
Ben het schijtziek hoe swa's maar kunnen ballen en doorgaan voor een player, terwijl een sma haar oordeel hard krijgt.
Ik ben een morajka en kan het krijgen wanneer ik wil. En die bitches maar lullen ''a sma ede wous!''. Ze zijn gewoon jelly dat ik sterk genoeg in m'n boots sta om te doen wat ''ik'' wil.
Gister nog geserved door 3 negers in kut kont en mond. Soms is het gewoon tijd om vies te zijn.
Hoe zit het bij jullie meiden? Laat je je innerlijk beest temmen door de zweep van de maatschappij? Of kom je op voor je vrouwelijk recht?
Bedankt voor dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
VERTALING
Ze noemen deze dame een 'chioeka', aldus slet.
Ik heb er een hekel aan dat mannen maar kunnen rondneuken en doorgaan voor een player, terwijl een vrouw snel haar oordeel hard krijgt.
Ik ben een [?] en kan het krijgen wanneer ik wil. En die vrouw zeggen maar ''mevrouw, [?]!''. Ze zijn gewoon jaloers dat ik sterk in m'n schoenen sta om te doen wat ''ik'' wil.
Gister ben ik nog genomen door 3 negers in m'n kut, kont en mond. Soms is het gewoon tijd om vies te zijn.
Hoe zit het bij jullie meiden? Laat je je innerlijk beest temmen door de zweep van de maatschappij? Of kom je op voor je vrouwelijk recht?
ah dankje !quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
VERTALING
Ik heb er een hekel aan dat mannen maar kunnen rondneuken en doorgaan voor een player, terwijl een vrouw snel haar oordeel hard krijgt.
Ik ben een [?] en kan het krijgen wanneer ik wil. En die vrouw zeggen maar ''mevrouw, [?]!''. Ze zijn gewoon jaloers dat ik sterk in m'n schoenen sta om te doen wat ''ik'' wil.
Gister ben ik nog genomen door 3 negers in m'n kut, kont en mond. Soms is het gewoon tijd om vies te zijn.
Leuke poging maar neequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
VERTALING
trio?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou je doen hoor.
Wel met een condoom omdat ik geen aids van je wil, maar toch zou ik je doen
nee, jij, ik & TSquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, je moeder mag ook met ons meedoen ja
Ik heb geen aids, en ik ben zeer selectief. Dat ik me laat gaan met de juiste nakio's wil nog niet zeggen dat ik iedereen binnen laat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou je doen hoor.
Wel met een condoom omdat ik geen aids van je wil, maar toch zou ik je doen
Nee joh, TS is negerlullen gewend. Jouw muizenstaartje kietelt nog niet eens af en toe de zijkant voor haar uitgegraven kanaalquote:
Als je het nou zelf eens in het Nederlands probeert.. ?quote:
Alle FOK!kers hebben een pener van 35cmquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, TS is negerlullen gewend. Jouw muizenstaartje kietelt nog niet eens af en toe de zijkant voor haar uitgegraven kanaal
Wat betekent nakio? Ik begrijp je taal niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Ik heb geen aids, en ik ben zeer selectief. Dat ik me laat gaan met de juiste nakio's wil nog niet zeggen dat ik iedereen binnen laat.
De boodschap is dat ik een lekkere meid ben die kan krijgen wat ze wil. En wanneer ik iets wil dan grijp ik het ook. Maar andere meiden zijn jaloers op mijn sterke persoonlijkheid en gaan daarom over me lullen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als je het nou zelf eens in het Nederlands probeert.. ?
Gewoon, 'n Nigga.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat betekent nakio? Ik begrijp je taal niet.
fuck ze.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
De boodschap is dat ik een lekkere meid ben die kan krijgen wat ze wil. En wanneer ik iets wil dan grijp ik het ook. Maar andere meiden zijn jaloers op mijn sterke persoonlijkheid en gaan daarom over me lullen.
foto, sletquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
De boodschap is dat ik een lekkere meid ben die kan krijgen wat ze wil. En wanneer ik iets wil dan grijp ik het ook. Maar andere meiden zijn jaloers op mijn sterke persoonlijkheid en gaan daarom over me lullen.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet voldoet aan mijn standaard. Maar je kunt me natuurlijk altijd een pic sturenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef timmmmm het volgende:
Heb je niet eens zin in een exotisch stukje vlees. Nederlands is volgens mij al zeer exotisch voor je
Hoe denk je over Mediterraans? Ik geef je 50 euro.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet voldoet aan mijn standaard. Maar je kunt me natuurlijk altijd een pic sturen
Nu al? Ik denk, je doet eerst een beetje moeite. Een etentje, romantisch etc. Maar je moet meteen weer over mijn pik beginnenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Maar je kunt me natuurlijk altijd een pik sturen
Niet meteen de markt gaan verzieken met je onrealistisch hoge bodquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:32 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hoe denk je over Mediterraans? Ik geef je 50 euro.
Ja precies. Met jou kan ik praten dushiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fuck ze.
waarom zou je je energie gaan gebruiken voor zulke kansloze gevallen als je die energie al nodig bent in bed ( en andere plekjes)
Al gaf je me doezoe. Ik anker niet voor brood, alleen voor fun.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:32 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hoe denk je over Mediterraans? Ik geef je 50 euro.
Wie wil jou nou!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Madame-Grue het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:33 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Ja precies. Met jou kan ik praten dushi
Oke hoe denk je over Mediterraans, voor fun?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef Madame-Grue het volgende:
[..]
Al gaf je me doezoe. Ik anker niet voor brood, alleen voor fun.
Foto?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oke hoe denk je over Mediterraans, voor fun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |