Ja hoor, alles mag niets moet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Queller het volgende:
Ik hou van Belgen. Mag dat ook?
Succes met je sollicitatie morgen complicate. You go girl
Helloquote:
Zo:quote:
1 september is dus mijn startdatum.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
Mijn sollicitatie (tweede én laatste gesprek) is zeer goed gegaan: ik mag op 1 september beginnenhet is echt type droomjob voor mij. Héél erg variërend
Ik kan het bijna niet geloven!!!! Ik ga mijn ontslagbrief voorbereiden en deze week indienen. Mijn huidige baas zal perplex staan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo:
[..]
1 september is dus mijn startdatum.
hihiquote:
Omdat mijn tas een keer gestolen is in het Koning Boudewijnstadionquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:18 schreef complicate het volgende:
[..]
hihi![]()
Zeg, vanwaar de keuze van jouw usernaam eigenlijk?
Ohquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Omdat mijn tas een keer gestolen is in het Koning Boudewijnstadion
Dus vandaar eigenlijk
Maar wel uw ID, bankkaart, Sis-kaart, rijbewijs enz. toch ? Of was het een lege tas?quote:
Zat alleen maar eten en drinken inquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wel uw ID, bankkaart, Sis-kaart, rijbewijs enz. toch ? Of was het een lege tas?![]()
.
Aaah okidoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:33 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zat alleen maar eten en drinken in
Hey welkomquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Als ik vanaf thuis een steen gooi, landt die in Belgie. Hou van antwerpen, gent, en die kanten.
Ik woon overigens gewoon in NL hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey welkom![]()
Wat ik zo top vind aan Gent is vooral ..............de jaarlijkse Gentse feesten , al die mensen door de straten lopen , concertjes, festivals, echt prachtigsoort van feestend Gent.
[ afbeelding ]
Wat is "the place to be" in NL om uit te gaan of gewoon als uitstapje?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik woon overigens gewoon in NL hoor![]()
No shit! Van harte!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, alles mag niets moet.
En dank u welMijn sollicitatie (tweede én laatste gesprek) is zeer goed gegaan: ik mag op 1 september beginnen
het is echt type droomjob voor mij. Héél erg variërend
Ik kan het bijna niet geloven!!!! Ik ga mijn ontslagbrief voorbereiden en deze week indienen. Mijn huidige baas zal perplex staan.
Dank je.quote:
Fuck, je zit me te dissen zekerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik loop overal (fok, wa, fb ) wat overenthousiast alsof ik de lotto heb gewonnen.Toen ze zeiden "we gaan u nu een contract voorstellen" zei ik bijna "omg wat?".
Ik ook (behalve het laatste)quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef givemenovacaine het volgende:
Van de Kempen hierzo, studeer in Leuven
Ah waar ergens (als je dat wil verklappen)? Ik regio Aarschot, marginale driehoek, hoeraquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik ook (behalve het laatste)
Zie DMquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef givemenovacaine het volgende:
[..]
Ah waar ergens (als je dat wil verklappen)? Ik regio Aarschot, marginale driehoek, hoera
Brussel is tofquote:
Houdt u van treinen? Modelbouw in breedste zin? Stripboeken? Theater?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Brussel is tofBen van plan om naar Antwerpen te gaan voor een middagje, wat zijn dan leuke (dus niet musea en zo
) dingen om daar te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |