Amai, in België tanken en geen stad bezoeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:41 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens getankt.
Maar meer ook niet
Ik wilde je alleen maar steunenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh hoe weet je dat?
Ik denk ook wel dat het een goed teken is dat ze mij voor een tweede gesprek uitnodigen. Maar ik ga nog niet dansen want stel je voor dat het dan "neen" wordt.
Ik moest naar Francequote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai, in België tanken en geen stad bezoeken.
Wat liefquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar steunen
Brugge?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik moest naar France![]()
Maar waar moet ik heen dan?
Beetje cultuur, shoppen!
Haiquote:
Met een liefje is dat leuk.quote:
Misschien Leuvenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik moest naar France![]()
Maar waar moet ik heen dan?
Beetje cultuur, shoppen!
Ik vind van wel maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:48 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Is dat leuker dan Brussel en Antwerpen?
Ervaring?quote:
Maar ik heb geen liefjequote:
Dan wordt dat mijn eerste stad, als ik naar België rijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik vind van wel maar dat is mijn mening
Hop naar vrouwenjachtquote:
Ja hoor, naar de oude markt : veel restaurants, dans bars, maar ook historische gebouwen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
Dan wordt dat mijn eerste stad, als ik naar België rijd.
Nog kroegen tips?
Misschien wil TS wel mee naar Brugge.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Maar ik heb geen liefje
[..]
Dan wordt dat mijn eerste stad, als ik naar België rijd.
Nog kroegen tips?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Hop naar vrouwenjacht
[..]
Ja hoor, naar de oude markt : veel restaurants, dans bars, maar ook historische gebouwen.
http://www.oudemarktleuven.be/
[ afbeelding ]
TS ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:57 schreef Tassendief het volgende:
Misschien wil TS wel mee naar Brugge.
Nee ze gaan het record van vorige keer verbreken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:58 schreef Faux. het volgende:
Brussel
En jullie politieke nieuws is vermakelijk om te volgen. Is er al een federale regering?
Ik ben geen fan van Brussel. Jij wel blijkbaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:58 schreef Faux. het volgende:
Brussel
En jullie politieke nieuws is vermakelijk om te volgen. Is er al een federale regering?
Wat maakt het deze keer lastig dan? Kunnen ze niet om N-VA om?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:00 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Nee ze gaan het record van vorige keer verbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |