quote:CLA is ontzettend prijzig, maar het werkt wel. Je moet er wel bij blijven sporten en het liefst nog iets meer. Dan neemt je spiermassa toe.
Op vrijdag 1 november 2002 05:34 schreef LEiPiE het volgende:
Iemand trouwens ervaring met CLA?
Mevrouw bij de DA raadde het aan, leek wel oprecht aangezien ik geen enkele intentie had iets te kopen(huisgenoot haalde kocht een kleurspoeling terwijl ik ff bij de maaltijdvervangers keek).
CLA schijnt vet om te zetten in spiermassa... je raakt er dus niet echt gewicht mee kwijt, maar wel omvang.
* LEiPiE graag wat "omvang" kwijt willen
quote:Ik herken dit ontzettend als hoe ik naar de 120 kg ben gejojod. Eten als een obsessie om slank te blijven is volgens mij net zo ongezond als eten als obsessie waardoor je vet wordt.
Op woensdag 30 oktober 2002 18:28 schreef Nilopje het volgende:<knip>Het is dus zo goed als een obsessie geworden..
Vind dat dat moet kunnen, hoor, want je gelijk maar van alles ontzien werkt op den duur alleen maar tegen je en dan wordt eten een obsessie en ben je er straks de hele dag mee bezig...(zoals ik nu om die pens van me kwit te raken
)
Het meest vervelende vind ik nog dat ik klein van stuk ben (1.56) wanneer ik ook maar 1 kilo aangekomen ben, dan zie je dat meteen, dan wanneer ik wat groter was geweest. Wie hebben dat nog meer dat je het ook gelijk ziet wanneer je een beetje bent aangekomen?
Wat zit het menselijk lichaam toch vreemd in elkaar. Eet je een uur lang alleen maar chocola, dan zit er zo een halve kilo aan, maar ren je een uur, dan is die halve kilo er echt niet af (althans bij mij niet, whaha)
quote:Ja inderdaad.
Op vrijdag 1 november 2002 10:53 schreef HiZ het volgende:[..]
Ik herken dit ontzettend als hoe ik naar de 120 kg ben gejojod. Eten als een obsessie om slank te blijven is volgens mij net zo ongezond als eten als obsessie waardoor je vet wordt.
Iemand anders nog suggesties, of aanvullingen e.d. ?
Bierbuik zit ook tussen je oren
Gepost door Anthony (Fe2O3) - vrijdag 1 november 2002 @ 10:32 - Bron: Algemeen dagblad
Goed nieuws voor alle mensen met een bierbuik. Uit recent onderzoek is gebleken dat ze ook tussen je oren zitten,
en je er dus niet helemaal zelf voor verantwoordelijk bent.
Tot op het heden werd aangenomen dat hormonen verantwoordelijk
waren voor verdeling van vet over het lichaam. Uit het onderzoek
blijkt nu dat de hersenen een net zo belangrijke rol spelen.
Nederlandse onderzoekers hebben zenuwen ontdekt die aansturen of vet
zich rond de heupen of rond de buik verzamelt. Helaas zijn deze zenuwen niet te beïnvloeden.
Het onderzoek hoopt nieuwe inzichten te geven over het ontstaan
van diabetes en een te hoge bloeddruk. Mensen met een bierbuik
lopen een groter risico op het krijgen hiervan.
We hebben de laatste tijd alleen maar materiaalgezeik, echt om moe van te worden................
quote:Ik overweeg ook de kijkshop hometrainer te kopen.. maar ik vind dat het zo een iel stuurtje is.. Of merk je daar weinig van tijdens het fietsen?
Op zaterdag 2 november 2002 10:24 schreef Catootje het volgende:
Gisteren een hometrainer gekocht en we zijn echt letterlijk de hele dag bezig geweest met het kreng! Het bleek stuk en eer we erachter waren dat hij definitief niet gemaakt kon worden..maandag brengen we hem terug naar de
KIJKSHOP
We hebben de laatste tijd alleen maar materiaalgezeik, echt om moe van te worden................
quote:Wij hebben niet de allergoedkoopste gekocht maar die van 150...stuur is eik wel best. Maar waar wij ruzie mee hadden was het ongelooflijke kuttige stroomdraadje van de monitor: dat ding dat tijd en zo aangeeft...
Op zaterdag 2 november 2002 20:56 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik overweeg ook de kijkshop hometrainer te kopen.. maar ik vind dat het zo een iel stuurtje is.. Of merk je daar weinig van tijdens het fietsen?
quote:Jah die van 150 leek me idd ook iets beter...
Op zaterdag 2 november 2002 21:43 schreef Catootje het volgende:[..]
Wij hebben niet de allergoedkoopste gekocht maar die van 150...stuur is eik wel best. Maar waar wij ruzie mee hadden was het ongelooflijke kuttige stroomdraadje van de monitor: dat ding dat tijd en zo aangeeft...
het gaat dus goed
nog ff wat kilootjes eraf en doorgaan met buikspieroefeningen en gezond eten.
mijn streven is toch wel onedr de 60 kilo te komen
hoop dat het gaat lukken
nu komt ff het zware, ik ben namenlijk ongesteld da's wel ff kut, vanwege die vreetneigingen, I miss my chocolate
maar ik ga het VOLHOUDEN
[Dit bericht is gewijzigd door maple-leaf op 04-11-2002 09:16]
quote:
Op maandag 4 november 2002 09:14 schreef Luvstruck het volgende:
Whoaaah! Vorige week maandag nog 108,2 kg en vanochtend 106,4
quote:Psies, vrolijk verder gaan hoor! Volgend week beter.....
Op maandag 4 november 2002 09:03 schreef killar_fairy het volgende:
maar ik ben weer aardig opgeknapt...geloof ik..ga het gewoon weer proberen
Hier gaat het goed: weer ruim 1,5 kg naar de vethemel deze week
quote:Succes HiZ!
Op maandag 4 november 2002 00:46 schreef HiZ het volgende:
Straks weer wegen en meten
Hele week vet en cal. uit mn mond gespaard en gisteren Oma's gezellige middag en diner. Was lopend buffet en zelf drank pakken in een zaaltje van de familie. Daardoor kon ik het reguleren. Klein schepje zalmsalade, 1 toastje zalm, klein schepje vleessalade, 1 asperge in ham, een paar grote scheppen groentensalade en een half gevuld eitje. Van alles wat genomen uit het koude buffet maar de kruidenboter, de beenham met vet, de paling, de kroketten en de gehaktballen genegeerd. Wel handje pinda's en 2 zoute stengels en 8 minuscule zoute koekjes genomen en 1 goor likeurtje.
Het slagroom gebakje, het dessert, de kippenpoot, de 10 frietjes en vooral de HARING hebben me echt een heel feestelijk gevoel gegeven.
Thuis alles ingevoerd op overgewicht.nl en het was 50 gram vet teveel en 1249 caloriën extra op mn dagelijkse 1222/41 Toen ik het weekgemiddelde bekeek was er eigenlijk niks meer van terug te vinden. Als ik nog een beetje zuinig doen, 4 gram vet minder, 80 cal minder... ben ik over een paar dagen helemaal onveranderd door het vreetfeest.
Het gekke is omdat ik nooit zoet eet of snoep dat zoiets als een toetje en een gebakje beetje pijn doen aan de speekselklieren bij de oren. Ik voelde het ook duidelijk als een vreemde blubberspons in mn maag zitten. Mijn maag was bovendien door het matig eten van de afgelopen maand veel eerder vol.
Omdat ik ook zelden, paar keer per jaar, snack is het automatisch grijpen in een bakje pinda's mij gelukkig vreemd. Dit telt natuurlijk mee in de dicipline. Dus ik kan denken: "kom laat ik ook eens een zoute stengel knabbelen". En zo valt het niemand op dat ik lijn.
Het likeurtje wat ik had gedronken was zo verschrikkelijk goor trenddrankje (net nagellak met suiker) dat het mij de trek in drank ontnam. Verder heb ik thee en veel kraanwater gedronken en 1 glas bar le duc bronwater: blech wat een mufrank.
Om de tijd door te komen veel met de kinderen en de dissidente jongeren buiten gespeeld, een ommetje na het gebakje gemaakt om de schoonheid van het platte land weer tot mij door te laten dringen. Me heel erg bewust dat in dat gebouwtje in het weiland een stam zat die deze avond een compleet everzwijn, een krat kippen een vat vis enz enz ging verslinden en dat ik niet elke gewoonte hoefde over te nemen van deze lieve mensen.
Op de terugweg heb ik de laatste etappe van het station naar huis gelopen ipv de bus te nemen. Onderwijl de pudding opboerend... Dat was lekker en dan nu weer naar het zwembad!
ben beniuwd hoe dat smaakt ga straks denk ff kijken in de winkel,wil het wel is proberen.
http://www.slimfast.nl/products/product_category.asp?category_id=376
quote:Dank je, 113,7 kg BMI 34 en 128 cm (navel hoogte).
Op maandag 4 november 2002 09:59 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Succes HiZ!
66,6 dus zo uit mijn hoofd 2 ons meer dan vorige week (toch? Ik was toch 66,4 of was het 66,2 want dat getal heb ik ook bij mezelf gezien!)
Maar goed, ik zit nog op de 66 dus het gaat nog goed.
Alhoewel ik alweer aan dat getal begin te wennen en graag weer een nieuwe grens doorbroken wil zien. Ik wil de 65 zien!
Ik hou me nog steeds aan mijn dieet, zit nog steeds op de hometrainer en ik kan niet bedenken wat ik verkeerd doe, en toch ben ik 1,3 kg aangekomen Die 100 lijkt plots weer verder dan ooit, ik weeg nu 102,7
Ik snap echt niet hoe het zou kunnen komen, ik moet niet eens ongesteld worden...
Het gaat de laatste drie weken trouwens heel traag, gelukkig is het WW-dieet niet zo lastig dus denk ik niet aan opgeven, bij een ander dieet had ik het waarschijnlijk wel al gedaan..
* lilithu is op dit moment een beetje teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |