De ene week wel, de andere week niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus je gaat niet zo vaak hardcore?
Geen idee, ik zit echt al 4 jaar niet meer aan de pil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chlo? Wat was voor jou het langst dat je ongesteld werd na gestopt met je stripje?
Dus max aantal dagen na stoppen werd je ongesteld?
Godver.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit echt al 4 jaar niet meer aan de pil.
Variatie is belangrijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De ene week wel, de andere week niet.
Zonder grappen, dit is de eerste keer in 8 jaar tijd dat ik écht vakantie heb. Heb altijd iedere vrije dag die ik had gewerkt en nu dus niet. Best lastig nog, maar het lukt steeds beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Variatie is belangrijk.
Dat is zeker.
Als je je pil netjes elke dag genomen hebt (huhuhu), is de kans wel klein dat je over 9 maanden milf wordt.quote:
Kan gewoon best lang duren, zeker als je een tijd lang achter elkaar de pil doorgeslikt hebt, dan bouwt je lichaam een depot op en is je cyclus gewoon ontregeld. Kan wel twee cycli aanhouden.quote:
Daarom, ik slik hem altijd goed en ook al jaren. Maar ik word normaliter 4 dagen later ongesteld, en het is nu de 5e dag en ik voel nog niks opkomen zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je je pil netjes elke dag genomen hebt (huhuhu), is de kans wel klein dat je over 9 maanden milf wordt.
Is dat uit noodzaak geboren?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zonder grappen, dit is de eerste keer in 8 jaar tijd dat ik écht vakantie heb. Heb altijd iedere vrije dag die ik had gewerkt en nu dus niet. Best lastig nog, maar het lukt steeds beter.
Dat lijkt op zwangerschap van een indigokind, die zijn nogal tricky.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom, ik slik hem altijd goed en ook al jaren. Maar ik word normaliter 4 dagen later ongesteld, en het is nu de 5e dag en ik voel nog niks opkomen zeg maar.
Oke, dokter Voederbietel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan gewoon best lang duren, zeker als je een tijd lang achter elkaar de pil doorgeslikt hebt, dan bouwt je lichaam een depot op en is je cyclus gewoon ontregeld. Kan wel twee cycli aanhouden.
Wat is noodzaak. Ik ben gewoon niet zo goed in niks doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat uit noodzaak geboren?
Of hou je gewoon niet van vakantie?
Ik slik m'n pil altijd door, maar word altijd stipt na 4 dagen ongesteld gewoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan gewoon best lang duren, zeker als je een tijd lang achter elkaar de pil doorgeslikt hebt, dan bouwt je lichaam een depot op en is je cyclus gewoon ontregeld. Kan wel twee cycli aanhouden.
Nee, slik 'em altijd zelf voor de zekerheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dokter Voederbietel.
Vriendin gehad die aan de pil was?
Ik ga er even vanuit dat je een man bent.
Ja, dan begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is noodzaak. Ik ben gewoon niet zo goed in niks doen.
Better safe than sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, slik 'em altijd zelf voor de zekerheid.
Lekker kort.quote:
Dan weet ik het ook niet. Uit ervaring zou ik zeggen dat er niks aan de hand is en dat je lichaam door de stress enkel nog meer tegen kan gaan sputteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik slik m'n pil altijd door, maar word altijd stipt na 4 dagen ongesteld gewoon.
2030 staat op de spandoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker kort.
Wanneer is Utrecht CS eindelijk eens klaar met de verbouwing?
En dan vanavond opeens zo:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom, ik slik hem altijd goed en ook al jaren. Maar ik word normaliter 4 dagen later ongesteld, en het is nu de 5e dag en ik voel nog niks opkomen zeg maar.
Ah, in 2045 eindelijk klaar.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan vanavond opeens zo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |