De ene week wel, de andere week niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus je gaat niet zo vaak hardcore?
Geen idee, ik zit echt al 4 jaar niet meer aan de pil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chlo? Wat was voor jou het langst dat je ongesteld werd na gestopt met je stripje?
Dus max aantal dagen na stoppen werd je ongesteld?
Godver.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit echt al 4 jaar niet meer aan de pil.
Variatie is belangrijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De ene week wel, de andere week niet.
Zonder grappen, dit is de eerste keer in 8 jaar tijd dat ik écht vakantie heb. Heb altijd iedere vrije dag die ik had gewerkt en nu dus niet. Best lastig nog, maar het lukt steeds beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Variatie is belangrijk.
Dat is zeker.
Als je je pil netjes elke dag genomen hebt (huhuhu), is de kans wel klein dat je over 9 maanden milf wordt.quote:
Kan gewoon best lang duren, zeker als je een tijd lang achter elkaar de pil doorgeslikt hebt, dan bouwt je lichaam een depot op en is je cyclus gewoon ontregeld. Kan wel twee cycli aanhouden.quote:
Daarom, ik slik hem altijd goed en ook al jaren. Maar ik word normaliter 4 dagen later ongesteld, en het is nu de 5e dag en ik voel nog niks opkomen zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je je pil netjes elke dag genomen hebt (huhuhu), is de kans wel klein dat je over 9 maanden milf wordt.
Is dat uit noodzaak geboren?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zonder grappen, dit is de eerste keer in 8 jaar tijd dat ik écht vakantie heb. Heb altijd iedere vrije dag die ik had gewerkt en nu dus niet. Best lastig nog, maar het lukt steeds beter.
Dat lijkt op zwangerschap van een indigokind, die zijn nogal tricky.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom, ik slik hem altijd goed en ook al jaren. Maar ik word normaliter 4 dagen later ongesteld, en het is nu de 5e dag en ik voel nog niks opkomen zeg maar.
Oke, dokter Voederbietel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan gewoon best lang duren, zeker als je een tijd lang achter elkaar de pil doorgeslikt hebt, dan bouwt je lichaam een depot op en is je cyclus gewoon ontregeld. Kan wel twee cycli aanhouden.
Wat is noodzaak. Ik ben gewoon niet zo goed in niks doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat uit noodzaak geboren?
Of hou je gewoon niet van vakantie?
Ik slik m'n pil altijd door, maar word altijd stipt na 4 dagen ongesteld gewoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan gewoon best lang duren, zeker als je een tijd lang achter elkaar de pil doorgeslikt hebt, dan bouwt je lichaam een depot op en is je cyclus gewoon ontregeld. Kan wel twee cycli aanhouden.
Nee, slik 'em altijd zelf voor de zekerheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dokter Voederbietel.
Vriendin gehad die aan de pil was?
Ik ga er even vanuit dat je een man bent.
Ja, dan begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is noodzaak. Ik ben gewoon niet zo goed in niks doen.
Better safe than sorryquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, slik 'em altijd zelf voor de zekerheid.
Lekker kort.quote:
Dan weet ik het ook niet. Uit ervaring zou ik zeggen dat er niks aan de hand is en dat je lichaam door de stress enkel nog meer tegen kan gaan sputteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik slik m'n pil altijd door, maar word altijd stipt na 4 dagen ongesteld gewoon.
2030 staat op de spandoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker kort.
Wanneer is Utrecht CS eindelijk eens klaar met de verbouwing?
En dan vanavond opeens zo:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom, ik slik hem altijd goed en ook al jaren. Maar ik word normaliter 4 dagen later ongesteld, en het is nu de 5e dag en ik voel nog niks opkomen zeg maar.
Ah, in 2045 eindelijk klaar.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan vanavond opeens zo:
[ afbeelding ]
quote:
nou, daar zat ik aan te denken ja hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat eten we vandaag?
Soep met brood?
Echte schippers.....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sajoerboontjesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:36 schreef wise het volgende:
[..]
nou, daar zat ik aan te denken ja haha![]()
Franse uiensoep met stokbrood en kaas.
Maar heb nog lekker stuk vlees wat ik kan maken.
Denk met aardappelpuree en boontjes
Ondanks dat ik zeeziek word altijd bevaar ik hem wel.quote:
eet je danżquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sajoerboontjes![]()
Omnomnom
Of gewoon met wat boter en nootmuskaat.
Uiensoep is ook wel lekker.. maar in de zomer eet ik niet zo vaak soep.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet pasta met zalm, cherrytomaatjes en courgette.
Beetje je quote ninja-editen hm?
nee is niet serieus 2030 is voor alles omvattende verbouwing in het gebied.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, in 2045 eindelijk klaar.
Als je op een reddingsvlot zit smaakt het zoute water zeker ook zoet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zeeziek word altijd bevaar ik hem wel.
For real? Damn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat is dezeżquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh het ging over nuquote:
Ben benieuwd, eerste keer dat ik het maak.quote:
Vies kind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Ja, hoezo? zo raar?quote:
Nee, op een vlot niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je op een reddingsvlot zit smaakt het zoute water zeker ook zoet?
Nou, we zullen het meemaken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee is niet serieus 2030 is voor alles omvattende verbouwing in het gebied.
Nieuwe station zou ergens in 2016 geopend moeten worden
Zalm maken moet je kunnen, vooral de eerste keer. Mocht dat niet lukken....dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd, eerste keer dat ik het maak.
niet verkeerdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh het ging over nu![]()
Gebakken rijst, want geen zin in brood.
Met ei, ui, bacon en chilivlokken
Ach jaquote:
Zo moeilijk is zalm bereiden toch niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef wise het volgende:
[..]
Zalm maken moet je kunnen, vooral de eerste keer. Mocht dat niet lukken....dan heb ik slecht nieuws voor je
Wat eet jij?quote:
owhquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ja.. alle begin is moeilijk.
Jij zou nootjes ook jouw rode zee laten bevaren als hij met een caramel macchiato dubbel shot espresso latte kinderkoffie met chilivlokken aan kwam zetten, 4ebe pls.quote:
Zal jouw zalm eens berijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo moeilijk is zalm bereiden toch niet?
En ja.. alle begin is moeilijk.
Ik ben niet bekend met die termen, leg een uit?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach jadoe maar zo, en ondertussen wel slikken en salade tossen he
i like itquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach jadoe maar zo, en ondertussen wel slikken en salade tossen he
op dit moment? niksquote:
Jatochnietdan?quote:
Hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die termen, leg een uit?
Shit zegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou nootjes ook jouw rode zee laten bevaren als hij met een caramel macchiato dubbel shot espresso latte kinderkoffie met chilivlokken aan kwam zetten, 4ebe pls.
Die is nog niet ingereden.. we zijn nu pas begonnen met het zadeltje erop leggen en dan aan de longeerlijn.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef wise het volgende:
[..]
tonijn moet het zijn;
[ afbeelding ]
denk dat ons eerste begin niet zo moeilijk is hoor.quote:
En vanavond?quote:
Dat zal wel ja.quote:
quote:
Semi arrousedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is nog niet ingereden.. we zijn nu pas begonnen met het zadeltje erop leggen en dan aan de longeerlijn.
Wat.
Het begin met bitchslappen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef wise het volgende:
[..]
denk dat ons eerste begin niet zo moeilijk is hoor.
Arnhem is geen prio. Wie cared nou om Brabantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, we zullen het meemaken.
Arnhem liep ook onwijs uit.
Zou gewoon blij zijn gekquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uhm, volgens mij heb ik nog iets van rundvlees in de koelkast, gebakken (nieuwe) aardappelen en courgette en/of auberginequote:
Dat was Nimma.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Arnhem is geen prio. Wie cared nou om Brabant
Klinkt goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, volgens mij heb ik nog iets van rundvlees in de koelkast, gebakken (nieuwe) aardappelen en courgette en/of aubergine
Kan ik me voorstellenquote:
Brabantquote:
ja maar..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brabant_
Nooit geen.
Ons mam/pap.
Me eigen.
Ik ken dus ook Brabanders die wel beschaafd Nederlands spreken.
Dus het excuus "ja maar dialect" gaat gewoon niet op.
Maak jij ook elke zin vragend ?quote:
misschien heb je hier wat aan:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brabant_
Nooit geen.
Ons mam/pap.
Me eigen.
Ik ken dus ook Brabanders die wel beschaafd Nederlands spreken.
Dus het excuus "ja maar dialect" gaat gewoon niet op.
Dit was in 2011 al niet meer grappig.quote:
Dank je, ik spreek nu vloeiend Brabants.quote:
volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak jij ook elke zin vragend ?
Beetje zoals die roodharige tv kokkin van 24 kitchen?
Nu is zij natuurlijk wel een parodie op zichzelf.
Gewoon gebarentaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij niet.
die doos moet ook gewoon niet praten
liever gewoon niet meer op tv laten komen.quote:
Ik zag laatst dat hij een bierblikje met een hele kip erop deed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever gewoon niet meer op tv laten komen.
net als die Andy McDonald met zn bbq meuk
dat is vrij normaal..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat hij een bierblikje met een hele kip erop deed.
Ja weet ik, geen idee of het lekker is.quote:
ook geen idee. heb mn bbq nog niet gebruikt..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet ik, geen idee of het lekker is.
Ik heb aankomend weekend en het weekend daarop een bbqquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook geen idee. heb mn bbq nog niet gebruikt..
watquote:
komend weekend maakt me niet veel uit, dat feest is binnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb aankomend weekend en het weekend daarop een bbq
Beter blijft het mooi weer.
Raar idee dat iemand intiem is met een blikje met een kip er op.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raar idee dat iemand intiem is met een blikje met een kip er op.
oorlelbijten en nek-likkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het begin met bitchslappen?
Wowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |