Jij zou nootjes ook jouw rode zee laten bevaren als hij met een caramel macchiato dubbel shot espresso latte kinderkoffie met chilivlokken aan kwam zetten, 4ebe pls.quote:
Zal jouw zalm eens berijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo moeilijk is zalm bereiden toch niet?
En ja.. alle begin is moeilijk.
Ik ben niet bekend met die termen, leg een uit?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach jadoe maar zo, en ondertussen wel slikken en salade tossen he
i like itquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach jadoe maar zo, en ondertussen wel slikken en salade tossen he
op dit moment? niksquote:
Jatochnietdan?quote:
Hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die termen, leg een uit?
Shit zegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zou nootjes ook jouw rode zee laten bevaren als hij met een caramel macchiato dubbel shot espresso latte kinderkoffie met chilivlokken aan kwam zetten, 4ebe pls.
Die is nog niet ingereden.. we zijn nu pas begonnen met het zadeltje erop leggen en dan aan de longeerlijn.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef wise het volgende:
[..]
tonijn moet het zijn;
[ afbeelding ]
denk dat ons eerste begin niet zo moeilijk is hoor.quote:
En vanavond?quote:
Dat zal wel ja.quote:
quote:
Semi arrousedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is nog niet ingereden.. we zijn nu pas begonnen met het zadeltje erop leggen en dan aan de longeerlijn.
Wat.
Het begin met bitchslappen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:43 schreef wise het volgende:
[..]
denk dat ons eerste begin niet zo moeilijk is hoor.
Arnhem is geen prio. Wie cared nou om Brabantquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, we zullen het meemaken.
Arnhem liep ook onwijs uit.
Zou gewoon blij zijn gekquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan vanavond opeens zo:
[ afbeelding ]
uhm, volgens mij heb ik nog iets van rundvlees in de koelkast, gebakken (nieuwe) aardappelen en courgette en/of auberginequote:
Dat was Nimma.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Arnhem is geen prio. Wie cared nou om Brabant
Klinkt goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, volgens mij heb ik nog iets van rundvlees in de koelkast, gebakken (nieuwe) aardappelen en courgette en/of aubergine
Kan ik me voorstellenquote:
Brabantquote:
ja maar..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brabant_
Nooit geen.
Ons mam/pap.
Me eigen.
Ik ken dus ook Brabanders die wel beschaafd Nederlands spreken.
Dus het excuus "ja maar dialect" gaat gewoon niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |