abonnement Unibet Coolblue
pi_143157701
Zijn er nog mensen die er volgende week er ook zo bij liggen :D?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal van de klok _O_
pi_143157866
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Op Facebook:

[..]

Jezus wat ben je dan triest zeg, omdat ze een Oekraïens(zeg ik dit goed?) achtergrond hebben zou dit geen waardige vervanger zijn. Wat kortzichtig.
Sommige mensen zijn nooit tevreden.
pi_143158384
quote:
Sjesus !! wat een kut vervanging !!!! das wel even wat anders als London Grammer... er staat al genoeg gebeuk op LL dit jaar..... tering !! wat baal ik hier van.... LL organisatie...was er nu ECHT NIETS BETERS te vinden? ..... foei toch...ga jullie schamen !!
quote:
Nooooooo, not again!!! Was er echt niks beters?!?! Valt me tegen! Leuk optreden al eens gezien, maar waarom alweer?
quote:
Erg erg erg triest. Dit is flinke armoede. Schandalig.
quote:
Serieus....London Grammer nog nooit live gezien tegen deze band die al 2 keer is geweest.....BAAL IK VAN!!!! BOEHHHHHH
quote:
Nooooooo, not again!!! Was er echt niks beters?!?! Valt me tegen! Leuk optreden al eens gezien, maar waarom alweer?
quote:
Wow, wat een faal!
quote:
Really? Big fail.
quote:
Wat een slechte vervanging zeg! Royksopp en Robyn was bijv beter geweest, als je dan toch voor feestje wil gaan. Dit is erg gemakzuchtig. Heel slecht dit!!!
quote:
Het is vreselijk.
quote:
Erg erg erg triest. Dit is flinke armoede. Schandalig.
Pareltjes :')

Gogol Bordello *O*
pi_143158614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:28 schreef H.Kemper het volgende:

Pareltjes :')

Gogol Bordello *O*
Als je hoopte op Pearl Jam of Arcade Fire (die mensen waren er ook namelijk) kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent met Gogol Bordello.
Hello, my name is Oliver
pi_143158917
ik had liever de Stones gezien.

Ik begin een beetje moe te worden van die negativiteit. Ik mis alleen nog een oproep tot kamervragen en een oproep om Geert Wilders het te laten organiseren... want die had wel The War On Drugs kunnen overtuigen.
pi_143158937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef WpuntNL het volgende:
ik had liever de Stones gezien.

Ik begin een beetje moe te worden van die negativiteit. Ik mis alleen nog een oproep tot kamervragen en een oproep om Geert Wilders het te laten organiseren... want die had wel The War On Drugs kunnen overtuigen.
Wat jij zegt. Hoe of wat voor line-up ze ook neerzetten, er zitten altijd van die azijnzeikers tussen. Gewoon lekker laten gaan *O*
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_143159047
Ik was al bang dat ze Will and the People zouden boeken of iets dergelijks.
pi_143159082
Wat leuk. Ik heb een uitnodiging gekregen van Human Rights Tattoo om een letter te laten zetten. Dat wordt zaterdag tot een uur of 6 niet drinken :D .
pi_143159087
Dit is toch of iets dergelijks?
pi_143159097
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ik was al bang dat ze Will and the People zouden boeken of iets dergelijks.
Ja of Go Back To The Zoo of Taymir.

Nee dan vind ik dit best een mooie toevoeging, altijd al eens live aan het werk willen zien. Maar op Pinkpop miste ik ze ook ivm Arcade Fire :P.
pi_143159115
Sluit ik mij helemaal bij aan; het gezeik begint soms de boventoon te voeren.
De line-up over het algemeen is niet van memorabel niveau, maar een band als dit als vervanger van een London Grammar? Met alle respect: er wordt een punt gemaakt betreffende gemakzuchtig, het al tweemaal geboekt te zijn geweest etc.

Verder is veel commentaar verwerpelijk en las ik eerder een punt over dat Eric vE in de verdediging schoot wanneer het ook maar even op de line-up aankwam? Na dit te hebben gelezen, viel dit vaak op ja. Zegt ook iets.
pi_143159120
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch of iets dergelijks?
GB > Will And The People, maar dat weet jij ook wel schavuit.
pi_143159130
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ik was al bang dat ze Will and the People zouden boeken of iets dergelijks.
Of Live, Ed Kowalczyk, Faithless of Krezip

Will and the people zullen ze vast niet meer boeken na dat geintje van ze :')
pi_143159282
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch of iets dergelijks?
Gogol Bordello is gewone een degelijk Alpha/Grolsch band, die eigenlijk al gewoon in het orginele programma zou passen.
pi_143159348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:59 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Gogol Bordello is gewone een degelijk Alpha/Grolsch band, die eigenlijk al gewoon in het orginele programma zou passen.
en niet geboekt was omdat ze al 2x geweest waren... maar als noodgreep een perfecte oplossing is.
pi_143159460
Zondag aanstaande staat London Grammar op http://www.wildernessfestival.com/wilderness-day-by-day/.

Dan kan het opeens wel (staan als headliner op het affiche?).
pi_143159547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Zondag aanstaande staat London Grammar op http://www.wildernessfestival.com/wilderness-day-by-day/.

Dan kan het opeens wel (staan als headliner op het affiche?).
Zou het niet zijn omdat dat een beetje te kortaf is om af te zeggen?
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_143159570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:01 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

en niet geboekt was omdat ze al 2x geweest waren... maar als noodgreep een perfecte oplossing is.
Was dat de reden ja? De laatste keer dat ze er waren is toch al jaren geleden?
pi_143159603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Zondag aanstaande staat London Grammar op http://www.wildernessfestival.com/wilderness-day-by-day/.

Dan kan het opeens wel (staan als headliner op het affiche?).
Triest. Al helemaal omdat ze dus al 2 keer cancellen.
pi_143159666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:10 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Triest. Al helemaal omdat ze dus al 2 keer cancellen.
Dit ja :P. 1 keer kan altijd gebeuren maar 2x is niet acceptabel. Na het festival seizoen gaat ze ook weer flink touren met losse shows. Doe daar dan wat rustiger mee (maar goed dat levert natuurlijk meer centen op).

Voor mij persoonlijk is het wel gedaan met London Grammar.
pi_143159856
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk is het wel gedaan met London Grammar.
Blimey, our grammar's not done. I fin'its still the bloody Mae West. Sorted mate.
pi_143159885
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dit ja :P. 1 keer kan altijd gebeuren maar 2x is niet acceptabel. Na het festival seizoen gaat ze ook weer flink touren met losse shows. Doe daar dan wat rustiger mee (maar goed dat levert natuurlijk meer centen op).

Voor mij persoonlijk is het wel gedaan met London Grammar.
Klopt er stond ook in het persbericht dat ze rustiger aan willen doen, er stond dus niet dat ze alles cancellen. Dat je dan wel dat festival doet omdat je daar headliner bent snap ik nog. Maar dan moet je ook kunnen zeggen: we doen ook Lowlands erbij omdat we vorig jaar al gecancelled hebben. Of was dit ook het geval bij Sziget en andere festivals?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:31:36 #174
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_143162156
omg... Ik zie net een YouTube filmpje van een Get-Rich-Quick ventje, die het Lowlands terrein heeft gevonden en hij probeert zijn streaming shit te verkopen...

:') x1.000
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')