No spang danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef WeezerButler het volgende:
2007 of 2008 waren de voorspellingen ook zwaar KUT, en het weekend zelf topweer. No stress
pas op, ik krijg echt bijna spijt dat ik voor 195 heb gekochtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat als je woensdagavond een kaartje via TicketSwap koopt, ze misschien zelfs rond de ¤ 100,- zijn. Leuk voor de mensen die het misschien eerst niet konden betalen en nu wel. Dat dan weer wel.
8L, niks in glas. Alleen op camping.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:33 schreef DjeDje het volgende:
Mag je zelf drank meenemen? Zoja, hoeveel?
Ter info: neem mee als je voor de eerste keer naar binnen gaat. Als je eenmaal bandje hebt kun je niet terug naar auto om drank te halen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Editie 2013 happened...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef richolio het volgende:
Als je dan naar het Lowlands forum van vorig jaar kijkt met alle topics toen.. Het was zó actiefWhat the actual fuck happened.
Nu maar hopen dat er volgend jaar nog een LWL forum is....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef richolio het volgende:
Als je dan naar het Lowlands forum van vorig jaar kijkt met alle topics toen.. Het was zó actiefWhat the actual fuck happened.
¤ 121 is de goepkoopste nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat als je woensdagavond een kaartje via TicketSwap koopt, ze misschien zelfs rond de ¤ 100,- zijn. Leuk voor de mensen die het misschien eerst niet konden betalen en nu wel. Dat dan weer wel.
De hype is over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef richolio het volgende:
Ik post minderquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is vooral het gemis van Pir. Die postte in zijn eentje 100 topics vol.
quote:
Gaat allemaal meevallen hoor. Weeronline is gewoon veel te negatief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:42 schreef richolio het volgende:
Als jullie nog leuke tips hebben..LWL / Regen op Lowlands! Overlevingstips?
Sowiesoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:52 schreef Devv het volgende:
Weer of geen weer, we maken er een feestje van.
Ik heb er nog 2 over.. Kon niet wachtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:53 schreef FietsKoerier het volgende:
Ik heb al drie blikken knakworst gekocht, aanbieding.
Voorpret! en lege blikken op lowlands.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 over.. Kon niet wachten
Ja... Maar dat zijn allemaal mensen van een forum.... Niet deze 😁quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:34 schreef FietsKoerier het volgende:
Hebben jullie weleens per abuis vrienden overgehouden aan LL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |