Nu maar hopen dat er volgend jaar nog een LWL forum is....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef richolio het volgende:
Als je dan naar het Lowlands forum van vorig jaar kijkt met alle topics toen.. Het was zó actiefWhat the actual fuck happened.
¤ 121 is de goepkoopste nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat als je woensdagavond een kaartje via TicketSwap koopt, ze misschien zelfs rond de ¤ 100,- zijn. Leuk voor de mensen die het misschien eerst niet konden betalen en nu wel. Dat dan weer wel.
De hype is over.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef richolio het volgende:
Als je dan naar het Lowlands forum van vorig jaar kijkt met alle topics toen.. Het was zó actiefWhat the actual fuck happened.
Ik post minderquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:24 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is vooral het gemis van Pir. Die postte in zijn eentje 100 topics vol.
quote:
Gaat allemaal meevallen hoor. Weeronline is gewoon veel te negatief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:42 schreef richolio het volgende:
Als jullie nog leuke tips hebben..LWL / Regen op Lowlands! Overlevingstips?
Sowiesoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:52 schreef Devv het volgende:
Weer of geen weer, we maken er een feestje van.
Ik heb er nog 2 over.. Kon niet wachtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:53 schreef FietsKoerier het volgende:
Ik heb al drie blikken knakworst gekocht, aanbieding.
Voorpret! en lege blikken op lowlands.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 over.. Kon niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |