Ja, hoopte op hete sex, desnoods met condoom (of sowieso, je weet het niet met zo'n sletje)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij komt hier ook tamelijk geėmotioneerd over.
Je vergeet het meisje van de sigarenboer daar mocht het wel geloof ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt ook altijd pech he, met vrouwen. Je lijkt B100 wel. Je mag niet op het meisje van de supermarkt, niet op het meisje van de ijswinkel, niet op de meisjes die laatst achter jouw huis aan het hangen waren, niet op de meisjes van Tinder, geen FOK!meisjes, weggestuurd door de ongestelde huismoeders die op VIVA komen. Jeetje.
Was z'n ex maar zo'n opgewonden standje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij komt hier ook tamelijk geėmotioneerd over.
ja met die motivatie snap ik wel dat ze niet met je neuktquote:
nopequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je vergeet het meisje van de sigarenboer daar mocht het wel geloof ik.
Ik moet strenger zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja met die motivatie snap ik wel dat ze niet met je neukt
Wat een kutleven heb jij dan wel niet, zelfs ik heb dan nog meer sjans bij de vrouwen.quote:
je zusje telt niet hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij dan wel niet, zelfs ik heb dan nog meer sjans bij de vrouwen.
m'n fleshlight weigert nooitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij dan wel niet, zelfs ik heb dan nog meer sjans bij de vrouwen.
Heb alleen zussen met dikke tetten, die al een vriend hebben.quote:
nog nooit gebruikt zeker?quote:
Mijn fleshlight ook nooit, goed dat je erover begint de mijne allang niet meer gebruikt.quote:
PICS!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb alleen zussen met dikke tetten, die al een vriend hebben.
elke dagquote:
neuh.quote:
lekker handkarren?quote:
jaquote:
een kapot plaatje?quote:
No wayquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef the-eye het volgende:
Zeg haar dat je er eventueel wel voor wil betalen.
mm, doet het gewoon bij mijquote:
403quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |