Voorbeelden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:37 schreef MAHL het volgende:
Maar luister zelf ook veel trance. Zitten ook prachtige melodielijnen in die niet mis zouden staan in klassieke stukken en kan ze ook prima op feestjes draaien
Samuel Barbers adagio for strings, mooi stukje trancemuziek, daarna slecht gejat en klassiek van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Samuel Barbers adagio for strings, mooi stukje trancemuziek, daarna slecht gejat en klassiek van gemaakt.
William Orbit heeft de eerste versie gemaakt (op basis van het origineel), Ferry Corsten en Tiesto remixde het. Tiesto draaide het oa tijdens de openingsceremonie van de Olympische spelen van 2004.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kende de tranceversie, was volgens mij van een Sensation. Wist alleen nooit waar ie vandaan kwam![]()
Maar nou even serieus, paar echte voorbeelden graag
Ik ken alleen Magik Journey van Tiesto zo opnoemen, maar dat was volgens mij Geert Huinink die daar ook was bij betrokken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kende de tranceversie, was volgens mij van een Sensation. Wist alleen nooit waar ie vandaan kwam![]()
Maar nou even serieus, paar echte voorbeelden graag
LOLquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef pokkerdepok het volgende:
is dit de nieuwste hipster trend ofzo, van klassiek houden?
baard laten staan, pijp in mondhoek, bach op. supercool.
lekker door mel c in je reet laten batsen he bolle...quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lekker door mel c in je reet laten batsen he bolle...
flinke baard groeien duurt ook wel even..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
LOL
Ik luister nu al een aantal jaar naar klassieke muziek dus het is niet iets tijdelijks.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:37 schreef Gewas het volgende:
[..]![]()
Probleem met Pink Floyd is dat veel van hun albums het 'net niet' zijn (vind ik). Vooral Dark Side of the Moon komt me ondertussen echt me neus uit. Dan vind ik hun vroegere experimentele albums nog het leukst.
[..]
Voorbeelden?(ik ken eigenlijk geen trance
)
quote:
Geert Huinink was/is idd de man achter vele klassieke producties van Tiesto en Armin. Schrijft nog steeds vele prima stukkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Magik Journey van Tiesto zo opnoemen, maar dat was volgens mij Geert Huinink die daar ook was bij betrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo kan ik nog wel even doorgaan
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 12:33:21 ]
Volgens dit artikel:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:34 schreef Helsinki het volgende:
Vind ik fijn om naar te luisteren als ik auto rijd.
Mooi.quote:
Dat was de insteek van dit topic helemaal niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
ALleen de TT gelezen.
Er valt niets te snappen aan muziek, muziek is gevoel dat moet je voelen met je ziel en lichaam.
Gezever over je snapt mijn muziek niet blablabla is uit de hoogte gelul van plebejers.
Daarom dekte ik mijzelf ook alvast in met de 1e regel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:58 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat was de insteek van dit topic helemaal niet.
Ik heb helemaal niks met klassieke muziek, maar Pink Floyd is toch wel de slaapverwekkendste saaie kutmuziek die ik ooit gehoord heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Gewas het volgende:
Vrijwel alle mensen in mijn omgeving krijgen jeuk van klassieke muziek. Sommige mensen die ik ken worden er zelfs agressief van.En als er een feestje is moet er altijd Fleetwood Mac of Pink Floyd aan want "Bach is begrafenismuziek".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |