Ja, mijn broertje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef RetRy32 het volgende:
Je kent mensen die er agressief van worden?
Dit trouwensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:37 schreef erik013 het volgende:
Fleetwood Mac en Pink Floyddas toch ook al 100 jaar oud en bijna klassiek.
auto-correct error?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:36 schreef DjeDje het volgende:
Als het een slecht gecompenseerd stuk is geef ik ze gelijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:36 schreef DjeDje het volgende:
Als het een slecht gecompenseerd stuk is geef ik ze gelijk..
Tannhauser was mijn kennismaking met klassieke muziek. Toen ik dat voor het eerst hoorde was geweldig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Laatst vond iemand de Tannhauser overture van Wagner "niet zo heel erg indrukwekkend."
Ik heb malloten om mij heen verzameld.
Dat is waarschijnlijk muzak, geen klassiek.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje bijvoorbeeld.Dat zit heel diep want bij de tandarts waar wij al van jongs af aan komen draaien ze altijd een klassieke muziekzender. Hij noemt het dan ook tandartsmuziek.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
auto-correct error?
NEEEEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gecomponeerd.
Allebei proberen interessant te doen en vol op je bek gaan
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 15:53:01 ]
Nope, onze tandarts is echt een groot liefhebber van klassieke muziek.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:42 schreef eP2e het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk muzak, geen klassiek.
Dank voor de introductie!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:35 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Laatst vond iemand de Tannhauser overture van Wagner "niet zo heel erg indrukwekkend."
Ik heb malloten om mij heen verzameld.
Klopt. Er zijn eigenlijk teveel stromingen om alles onder de noemer klassiek te scharen. Barok vind ik bijvoorbeeld weer dramatisch, romantiek, dat is het helemaal voor mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef tijnhet het volgende:
Hangt er vanaf welke klassiek. Mozart vind ik bijvoorbeeld werkelijk vreselijk, Bach kan erg mooi zijn. Sommige modern-klassieke muziek is interessant, ander spul is echt niet om aan te horen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |