Langere kabel kan je oplaadproces enorm vertragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:27 schreef Manke het volgende:
Met de originele lader
[ afbeelding ]
Bij vlakke stukken is de telefoon aan de lader en in gebruik.
Ik gebruik wel een andere kabel omdat die langer is.
Misschien draait er een process of service die veel cpu gebruikt, is er een app waarmee je dat kan zien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hm, apart... Dat is wel erg veel % tenzij je nog op gezeten hebt.
serieus? Gaat toch gewoon twee amp doorheen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Langere kabel kan je oplaadproces enorm vertragen.
GSAM Battery monitor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:59 schreef Manke het volgende:
[..]
Misschien draait er een process of service die veel cpu gebruikt, is er een app waarmee je dat kan zien?
Of een foute batterij, geen zin in rma :p
Edit
OS monitor, 7-10% cpu als ie idle is.
GSAM moet je een paar dagen hebben op je mobiel, verzamelt info over de battery life etc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:18 schreef Manke het volgende:
[..]
thanks
Dat laat niks raars zien, ff in de gaten houden.
Heb de originele kabel gebruikt en de lader aan een verlengsnoer gehangen en nu lijkt ie goed te werken, eerst was de laadstroom 100mA, nu 1A volgens die app.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
GSAM moet je een paar dagen hebben op je mobiel, verzamelt info over de battery life etc.Moet je over een week nog maar eens kijken, hoe langer hoe meer accuraat.
Je moet bij apps en wakelocks kijken.
Ooooh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef Manke het volgende:
[..]
Heb de originele kabel gebruikt en de lader aan een verlengsnoer gehangen en nu lijkt ie goed te werken, eerst was de laadstroom 100mA, nu 1A volgens die app.
Geen idee hoe het komt, ik ben geen geleerde in elektriciteit ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:01 schreef Manke het volgende:
[..]
serieus? Gaat toch gewoon twee amp doorheen?
De enige echtequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef RobertNL het volgende:
Heb zelf deze op mijn toestel zitten
Heb hier ook nog een losse plastic protector liggen (mocht je snel wat willen hebben)
Bij je provider knippen ze die bij!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef ssebass het volgende:
Die van mij is ook eindelijk binnen. Mooi dingetje hoor. Ook veel dunner dan ik dacht hopelijk breek ik hem niet... Waar hebben jullie de screen protectors gehaald? Misschien wel handig. Als de bamboo back beschikbaar is ga ik die halen. Ziet er gaaf uit. Heb alleen geen micro sim. Loop morgen even langs en tel winkel dan kan ik vast wel een micro sim krijgen.
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef zerokil het volgende:
Eindelijk de Oneplus One in mijn handen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef OnePlusOne het volgende:
De volgende op de lijst zijn
Leonos - Geen geld
Yi-Long - invite ontvangen en Besteld
Allemaal aangepast. Dank voor het melden!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef 70N het volgende:
Bram, zou je mij tijdelijk op overslaan kunnen zetten?
Ik heb hem sinds gisteravond binnenquote:Allemaal aangepast. Dank voor het melden!
je had wel gelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het komt, ik ben geen geleerde in elektriciteit ofzo.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Skillstorm het volgende:
Waarom zou je bamboo willen als cover?Sandstone black is het mooist vind ik.
Mijne is ook binnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal aangepast. Dank voor het melden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |