Het is nog steeds een serieus topic, dus jouw opmerking is erg misplaatst. Groetjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je probeert te graag grappig te zijn.
Beetje geforceerd idd. Jammer dat het zo moet. Jammer ook die zelfde kak intro constant. Ook niet grappig en een kut gimmick.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je probeert te graag grappig te zijn.
jouw gimmick is ook wel kut maar goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje geforceerd idd. Jammer dat het zo moet. Jammer ook die zelfde kak intro constant. Ook niet grappig en een kut gimmick.
Jij bent aandoenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
jouw gimmick is ook wel kut maar goed.
nee maar 2nutz geeft op alles af komt over als een zuurpruim dat is jouw gimmick.quote:
Moet dat dan? Dit forum heet toch niet Humor?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:02 schreef Azorius het volgende:
Mijn mondhoeken krullen zich geen millimeter omhoog.
Waar ga je naar toe? Ga je weg???quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:29 schreef djgrasveld het volgende:
GeenStijl een betrouwbare bron van informatie vinden is strafbaar hier op Fok!
Opflikkeren dus TS
Gozer, daar kwam ik laatst ook achter. Ik had geen idee dat uit zo'n Kaukasusaap zoiets moois kon komenquote:
Dat moois kwam dan ook uit z'n vrouw.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:49 schreef beverton het volgende:
Ik had geen idee dat uit zo'n Kaukasusaap zoiets moois kon komen![]()
![]()
Desalniettemin een lekker wijfquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat moois kwam dan ook uit z'n vrouw.
Ja, maar toch kun je zien dat ze de dochter van Poetin is. Dus dan heb je de hele tijd dat beeld voor ogen. De dochter van, de dochter van, de dochter van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |