Hoi,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:47 schreef MrSalazar het volgende:
Deze falende vetzak keert terug in een nieuwe reclame, en nog dikker dan in die hierboven.
Ga weg, vies kind.
#Saria4Netherlandsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoi,
Om de 3 uur eten. Probeer 6 keer te eten, waarvan 3 keer licht. Veel water drinken en veel vis eten (ter voorkoming dat je last krijgt van overtollig vel).
Veel plezier + succes,
Saria
Ach ik help de dikzakken graag. Met alle respect, maar ik ontwijk dikke mensen die bij de kassa's van de supermarkt zitten altijd. Ze kijken altijd zo verlekkerd naar wat je op de band legtquote:
Hmm nu weet ik waarom jij last hebt van zilvervisjes dat is karma, door andere belachelijk te maken en je zo aan te stellen krijg je de rekening gepresenteerd. Driedubbel als je op dit pad doorgaat zal die plastische chirurg zijn hand net gebroken hebben op het moment dat jij je borsten wilt laten liften. Ga vooral door op deze methode.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ach ik help de dikzakken graag. Met alle respect, maar ik ontwijk dikke mensen die bij de kassa's van de supermarkt zitten altijd. Ze kijken altijd zo verlekkerd naar wat je op de band legtdat ik daarna al mijn boodschappen altijd weg moet gooien
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm nu weet ik waarom jij last hebt van zilvervisjes dat is karma, door andere belachelijk te maken en je zo aan te stellen krijg je de rekening gepresenteerd. Driedubbel als je op dit pad doorgaat zal die plastische chirurg zijn hand net gebroken hebben op het moment dat jij je borsten wilt laten liften. Ga vooral door op deze methode.
Ja, want dat kind leest dit natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ach ik help de dikzakken graag.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Toevallig heb ik de allerbeste chirurg ter wereld. Ik nodig je bij ze uit om ook eens een afspraak te maken: www.nadersaab.com
mooi zijn en blijven is van groot belang.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Je druk maken om hoe je eruit zet, bitch ik zit in een halve lotus en vlieg daarmee 5x rond de aarde.
Voor wat of wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mooi zijn en blijven is van groot belang.
Lukt de hele lotus nog immer niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Je druk maken om hoe je eruit zet, bitch ik zit in een halve lotus en vlieg daarmee 5x rond de aarde.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:07 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Voor oppervlakkige figuren als zij
De hele lotus lukt niet vroeger een knie blessure gehad. Waardoor dat niet lukt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lukt de hele lotus nog immer niet?
Misschien moet je de Burmees houding proberen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De hele lotus lukt niet vroeger een knie blessure gehad. Waardoor dat niet lukt.
Birmaanse houding?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien moet je de Burmees houding proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |