abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143118710

FOK!kers op PSN
Username FOK! - Username PSN
admiraal_anaal - Tahie81
Altron - Djehoetie
ATL - ATL_NL
Baghdaddy - alionfiree
Banaanensuiker - Smeervlees
Bartcoah - Bartcoah
Catch_me - RainmakerNL
Chrizs - Chrizs
Cikx - Foetelaer
DesmoD- FreddyDKrueger
Disker91 - Disker
donald_dick - BuikschuiverNL
Donderjagers - DonderjagerNL
Elshaarawy92 - SR-61-
Evertjan - Ysatia
Gauner - LWYRUP89
HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
Ipho - Ipho90
janrad - crashtestnl85
Jimbo - Pyrrolidone
Koopsie - Rtootall
kurk_droog - minidof
Lastpost - Lastpost_NL
LeaderRoel - RoelDriesvink
Lipjes - CrazyVin987
Maraca - Donestea
Mauskoekwaus - Mauzizz
Mystikvm - Mystikvm
n8n - n8n-up ...aka onbeleefde hork
Notorious_Roy - notoriousroy
PSYCHEV - Lykebz
rene90 - rene2870
Richie2000 - chanrich99
Rob_La_Chouffe - Robbus15
Rossdale - RossdaleNL
Roypsv - roydewit
RRuben - TjRuben
Santello - Ashtasticz
Shadeauw - Cpt-Roadrage
Sharana_LV - Sharanaaa
sonnyspek - sonnyspek
speknek - spekkehNL
StefanW - Swalthie
Stinkdeken - Stinkdeken
Studiotje - Baszert
Sugelucky- Drop_Dead_Danny
SunshineBoy - Killmossel
SuperFruitig - SuperFruitig
Tallie1982 - Tristan84PSV Pisvee '
TARDIS. - VinedX
ThePlaneteer - HennyGingerale
Tuckgamer = Tuckgamer
Vlaggenroof - Aleeexx93
VulpX - VulpX
Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143118789
fipo *O*
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:54:08 #3
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_143118965
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:46 schreef Sodapoppin het volgende:
fipo *O*
De maatschappij heeft speciale plekken voor figuren als jij. Daar slapen mensen als ik, dagelijks goed van.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_143120081
Lijst van PS4 discounts deze zomer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit te twijfelen om nu Rayman Legends te halen, maar ik weet dat ik toch niet aan spelen toe kom. :')
pi_143120097
quote:
Vulpx wilde even voor zichzelf bevestigen dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig is op zijn spulletjes, ofzo.
Ja dat is het inderdaad.
Meneertje ik heb alle consoles ooit gehad en als dingen vaak stuk gaan kan het nooit mijn schuld zijn.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:34:32 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143120145
Ik heb ook al 3 controllers versleten en zo veel game ik niet eens... De kwaliteit van de stickjes is gewoon niet echt super en daar kun je als gebruiker weinig aan doen. Of hij snel slijt of niet ligt ook wel aan de type games die je speelt natuurlijk.

Bij shooters gebruik je de sticks toch wel wat intensiever dan bij racegames bijvoorbeeld.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_143120234
Is awesomenauts echt een multiplayer game en/of kan je deze ook co-op spelen/met 2 controllers/vrienden?
pi_143120269
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook al 3 controllers versleten en zo veel game ik niet eens... De kwaliteit van de stickjes is gewoon niet echt super en daar kun je als gebruiker weinig aan doen. Of hij snel slijt of niet ligt ook wel aan de type games die je speelt natuurlijk.

Bij shooters gebruik je de sticks toch wel wat intensiever dan bij racegames bijvoorbeeld.
Ja dat is ook zo.
Ik vertrouw ze ook voor geen meter als Destiny straks uitkomt, dus ik zet uit voorzorg andere sticks erop als ze binnen zijn.

Maar toch vraag ik me af, zit jij dan miss meer met je nagels direct op het rubber o.i.d.?
pi_143120306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:32 schreef VulpX het volgende:
Meneertje ik heb alle consoles ooit gehad en als dingen vaak stuk gaan kan het nooit mijn schuld zijn.
Dat is een vrij logische conclusie dan he. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef Sodapoppin het volgende:
Is awesomenauts echt een multiplayer game en/of kan je deze ook co-op spelen/met 2 controllers/vrienden?
Het is alleen multiplayer maar je kunt wel met 2 vrienden op de bank tegen 3 andere mensen (online) spelen.
pi_143120334
Tekken speelt so fucking fijn op een DS4 :9~
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:41:56 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143120368
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:31 schreef Cikx het volgende:
Lijst van PS4 discounts deze zomer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit te twijfelen om nu Rayman Legends te halen, maar ik weet dat ik toch niet aan spelen toe kom. :')
Rayman Legends komt regelmatig bij Zavvi langs voor 20 euro. Dan heb je de retail-versie.

Injustice Gods Among Us Ultimate Edition was trouwens 2 maanden terug ofzo maar 15 euro op PSN, dus de nieuwe aanbieidng is niet echt geweldig.

Ook NBA2K14 is natuurlijk nog idioot duur, zelfs met deze zogenaamde 'aanbieding'.

Trials Fusion voor 27 euro en Tomb Raider zijn het overwegen waard. Ik twijfel nog.
pi_143120398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]

Het is alleen multiplayer maar je kunt wel met 2 vrienden op de bank tegen 3 andere mensen (online) spelen.
oke nice, bedankt :D speel jij m toevallig en kan je vertellen of het een beetje een leuk spel is en nog veel gespeeld wordt? Hij is of komt in de aanbieding vandaag dus misschien wil ik m wel halen :7
pi_143120427
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:42 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

oke nice, bedankt :D speel jij m toevallig en kan je vertellen of het een beetje een leuk spel is en nog veel gespeeld wordt? Hij is of komt in de aanbieding vandaag dus misschien wil ik m wel halen :7
Ik ben niet objectief, ik vind het een van de allerleukste spellen ooit.

En ja hoor, geen idee hoeveel mensen er precies nog spelen maar ik vind altijd snel een game.
pi_143120637
Balen trouwens, eergister nog trials fusion, worms en dont starve nog voor de volle mep gekocht :D _O- !
pi_143120777
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Rayman Legends komt regelmatig bij Zavvi langs voor 20 euro. Dan heb je de retail-versie.

Injustice Gods Among Us Ultimate Edition was trouwens 2 maanden terug ofzo maar 15 euro op PSN, dus de nieuwe aanbieidng is niet echt geweldig.

Ook NBA2K14 is natuurlijk nog idioot duur, zelfs met deze zogenaamde 'aanbieding'.

Trials Fusion voor 27 euro en Tomb Raider zijn het overwegen waard. Ik twijfel nog.
Trals Fusion + season pass voor 27 euro? Goede deal ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_143120828
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jij hebt die extreme ook nog niet gedaan he :') van die DLC? _O- wordt er gefrustreerd van, zeker als je de herhaling kijkt van de top10 die het wel gelukt is _O- _O-
pi_143120874
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Jij hebt die extreme ook nog niet gedaan he :') van die DLC? _O- wordt er gefrustreerd van, zeker als je de herhaling kijkt van de top10 die het wel gelukt is _O- _O-
Nog niet, nee. Ben nu aan het werk. Vanavond weer Trials tijd *O*
Maar die extreme tracks zijn allemaal supermoeilijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:01:22 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143120949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja en nee.

Ja, want het is een stuk goedkoper dan de eerder gevraagde 40 euro.

Nee, want de aangekondigde DLC blijkt verdomd weinig voor te stellen vergeleken met eerdere DLC-packs for TrialsHD en Evolution, en de game zelf schijnt een veel minder goede opbouw te hebben qua afwisselende moeilijkheidsgraad, dus bij HD en Evo ging het van makkelijk naar zeer moeilijk in goede gelijke stappen, dus erg veel medium en hard tracks die prima te doen waren en leuk en uitdagend, maar in Fusion is zeker de helft veels te makkelijk, en de moeilijkste levels zijn juist weer veels te moeilijk, zelfs voor de meeste experts.

De opbouw is dus compleet scheef.

Tel daarbij op uPlay gezeik, en geen Online MP (vooralsnog), en eigenlijk is de game slechter dan voorgaande delen, maar ook veel duurder.

Voor minder dan 20 euro had je HD plus beide (grote) DLC-packs, of Evo plus beide (grote) DLC-packs.

Nu betaal je dus IN DE AANBIEDING nog steeds meer dan wat je voor die 2 betere games deed, inclusief alle DLC.

Ik wacht zelf dus even tot ie op de 20 euro komt.
pi_143121444
NBA 2k14 kun je beter bij bol.com kopen trouwens.
Idd niet echt leuke aanbiedingen verder.

Hou mn geld wel op zak voor alle komende releases _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_143121794
Er gaan blijkbaar nieuwe games aangekondigd worden bij de Microsoft en Sony pressco op Gamescom, meer dan we verwachten. :P

Ook zou het oude team weer op The Last Guardian gezet zijn en zouden ze hun eerste milestone gehaald hebben. :')
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hmm, even afwachten voor hoeveel die in de US Store komt, als daar ook deze summer sale is.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:33:39 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143121886
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo.
Ik vertrouw ze ook voor geen meter als Destiny straks uitkomt, dus ik zet uit voorzorg andere sticks erop als ze binnen zijn.

Maar toch vraag ik me af, zit jij dan miss meer met je nagels direct op het rubber o.i.d.?
Ze scheuren op de rand van de sticks, dat is niet waar ik normaal met mijn nagels bij in de buurt kom eigenlijk. Wellicht heb ik mijn duim niet midden op de stick en meer op de onderrand ofzo. Vooral als je bij een FPS vooruit rent. Dus stick naar boven en indrukken.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:36:57 #22
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_143121974
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze scheuren op de rand van de sticks, dat is niet waar ik normaal met mijn nagels bij in de buurt kom eigenlijk. Wellicht heb ik mijn duim niet midden op de stick en meer op de onderrand ofzo. Vooral als je bij een FPS vooruit rent. Dus stick naar boven en indrukken.
Toch twijfel ik af en toe hoe je die stick in de hand hebt bij Fifa :7

;)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_143121990
Ik heb de PS4 sinds maart en geen problemen met mn controllers, speel ongeveer 4 uurtjes per week.

Trouwens, wanneer komt Drive club uit? Deze is gratis met plus toch?
pi_143122034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb de PS4 sinds maart en geen problemen met mn controllers, speel ongeveer 4 uurtjes per week.

Trouwens, wanneer komt Drive club uit? Deze is gratis met plus toch?
7 oktober, er komt een demo versie op Plus met 5 auto's en 1 omgeving.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:40:16 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_143122066
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:36 schreef jackson het volgende:

[..]

Toch twijfel ik af en toe hoe je die stick in de hand hebt bij Fifa :7

;)
Dan hou ik mijn controller ondersteboven :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo