abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147145499
Gisteren naar Into Darkness geweest. Tof festival. Dragged Into Sunlight totale vernietiging. Heerlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † zondag 30 november 2014 @ 14:06:09 #252
159966 lifeblind
pi_147145858
Into Darkness was erg gaaf inderdaad! Ik heb alleen een gigantische kater van de Heineken die we backstage kregen :')
pi_147146685
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:06 schreef lifeblind het volgende:
Into Darkness was erg gaaf inderdaad! Ik heb alleen een gigantische kater van de Heineken die we backstage kregen :')
Die Amstel uit de tap was anders ook niet te zuipen. _O-

Oh ik heb nog een paar foto's gemaakt van jullie optreden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_147149755
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is het al zondag?
Nu wel en hij heeft nog steeds niet afgezegd.
pi_147151620
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 15:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nu wel en hij heeft nog steeds niet afgezegd.
Veel plezier :)
14 SHADES OF GREY
pi_147151701
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Veel plezier :)
Komt goed!
pi_147176252
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Komt goed!
Had je jezelf nog een beetje vermaakt?
Deicide op zich vond ik wel goed. Eerste 2 bands vond ik niet zo.
Die Franse band speelde wel strak.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_147176727
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:56 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Had je jezelf nog een beetje vermaakt?
Deicide op zich vond ik wel goed. Eerste 2 bands vond ik niet zo.
Die Franse band speelde wel strak.
Die Franse band was wel sterk ja. Deicide vond ik wel goed, maar ik merkte wel weer dat death metal toch niet echt mijn favoriete muziek is. Daar kwam nog eens bij dat mijn vrouw echt heel erg graag een zeker ander persoon ernstig lichamelijk letsel wilde toebrengen, dus halverwege Deicide zijn we de oppas maar gaan bevrijden.

Wel redelijke opkomst geloof ik hč?
pi_147177011
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die Franse band was wel sterk ja. Deicide vond ik wel goed, maar ik merkte wel weer dat death metal toch niet echt mijn favoriete muziek is. Daar kwam nog eens bij dat mijn vrouw echt heel erg graag een zeker ander persoon ernstig lichamelijk letsel wilde toebrengen, dus halverwege Deicide zijn we de oppas maar gaan bevrijden.

Wel redelijke opkomst geloof ik hč?
De opkomst was wel lekker, inderdaad. Lekker door kunnen werken. Had wel meer gekund.
Was het zo erg? Er zijn altijd mensen die je niet kunt luchten.

Deicide was ook in een goede doen. Volgens mij hebben we ze flink in de watten gelegd.

Had je die vrouw gezien die op krukken liep? Die is aan het eind van de avond met ambulance afgevoerd. Er is iets gebeurd, wat weet ik niet, maar haar heup vloog uit de kom.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_147177871
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:41 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

De opkomst was wel lekker, inderdaad. Lekker door kunnen werken. Had wel meer gekund.
Was het zo erg? Er zijn altijd mensen die je niet kunt luchten.

Deicide was ook in een goede doen. Volgens mij hebben we ze flink in de watten gelegd.

Had je die vrouw gezien die op krukken liep? Die is aan het eind van de avond met ambulance afgevoerd. Er is iets gebeurd, wat weet ik niet, maar haar heup vloog uit de kom.
Ja, wraakzuchtige vrouwen zijn een beetje radicaler dan wraakzuchtige mannen.

Een heup uit de kom? Dat loop je niet op door tegen de bar te leunen. Moshpit?
pi_147177918
Zo dus meneer Benton was met het goede been uit bed gestapt :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 1 december 2014 @ 11:40:46 #262
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_147178431
Binnenkort naar Aborted, Japanische Kampfhörspiele, Origin, Exhumed en Miasmal. Voor gratis in Essen!

Scheelt weer een duur Eindhoven Metal Meeting ticket :P
pi_147178661
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef GimmeGore het volgende:
Binnenkort naar Aborted, Japanische Kampfhörspiele, Origin, Exhumed en Miasmal. Voor gratis in Essen!

Scheelt weer een duur Eindhoven Metal Meeting ticket :P
Jaka vet _O_ die waren toch uit elkaar?
14 SHADES OF GREY
  maandag 1 december 2014 @ 11:52:39 #264
259233 GimmeGore
pi_147178751
Dat dacht ik ook, maar ze hebben in 2015 ook een paar optredens gepland staan.
Vorige keer kreeg ik nog een gratis cd'tje (letterlijk cd'tje) van een van de zangers
pi_147178755
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, hij maakte zelfs een soort grapje. "You didn't expect me to be here, huh?"
pi_147178798
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Dat dacht ik ook, maar ze hebben in 2015 ook een paar optredens gepland staan.
Vorige keer kreeg ik nog een gratis cd'tje (letterlijk cd'tje) van een van de zangers
Ik vind het ook een onwijs toffe band, een keer gezien in het voorprogramma van Macabre. Zo'n minicd?
14 SHADES OF GREY
  maandag 1 december 2014 @ 11:58:20 #267
259233 GimmeGore
pi_147178920
In Breda toevallig?

Ja, en dat was dan ook nog een split cd :P
pi_147178945
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, wraakzuchtige vrouwen zijn een beetje radicaler dan wraakzuchtige mannen.

Een heup uit de kom? Dat loop je niet op door tegen de bar te leunen. Moshpit?
Denk het wel. wat ik begrepen had, had ze al een heup operatie gehad, en ze probeerde de pit te vermijden, maar dat lukte niet echt.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
Yup, hij is zelfs met een collega van mij op de foto gegaan.
En ze deden een toegift, omdat het de eerste show van de tour was. Dus de rest van de tour kunnen een toegift vergeten, die hebben ze bij ons gedaan.
  maandag 1 december 2014 @ 12:03:29 #269
259233 GimmeGore
pi_147179121
Hoe moeilijk is het om de pit te vermijden? :') Dan moet je niet vooraan willen staan op krukken :')
pi_147179334
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe moeilijk is het om de pit te vermijden? :') Dan moet je niet vooraan willen staan op krukken :')
Volgens mij stond ze redelijk achter aan. De pit ging naar achteren toe. Inderdaad suf :') .
Ga dan dan aan de bar hangen, en ga bier drinken ofzo.

Over bier drinken gesproken, gisteren zijn er bijna 5 fusten door heen gegaan. Als je bedenkt dat er maar ruim 130 man waren.
  maandag 1 december 2014 @ 12:12:44 #271
259233 GimmeGore
pi_147179426
Toen ik op krukken naar een concert ging had ik gewoon mijn vriend als barričre :P Kon ik nog bij Behemoth en Cannibal Corpse vooraan staan zonder last te hebben van de pit.
Maar dat doe ik nog steeds, al heb ik al een tijdje de krukken in de kast staan gelukkig.
pi_147179467
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:58 schreef GimmeGore het volgende:
In Breda toevallig?

Ja, en dat was dan ook nog een split cd :P
Ja in Breda :P ja met Arabische tekst op de voorkant?

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:59 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Denk het wel. wat ik begrepen had, had ze al een heup operatie gehad, en ze probeerde de pit te vermijden, maar dat lukte niet echt.

[..]

Yup, hij is zelfs met een collega van mij op de foto gegaan.
En ze deden een toegift, omdat het de eerste show van de tour was. Dus de rest van de tour kunnen een toegift vergeten, die hebben ze bij ons gedaan.
Hehehe dan hebben jullie geluk gehad :D
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:09 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Volgens mij stond ze redelijk achter aan. De pit ging naar achteren toe. Inderdaad suf :') .
Ga dan dan aan de bar hangen, en ga bier drinken ofzo.

Over bier drinken gesproken, gisteren zijn er bijna 5 fusten door heen gegaan. Als je bedenkt dat er maar ruim 130 man waren.
Van hoeveel liter? En dat niet iedereen bier drinkt
14 SHADES OF GREY
pi_147179582
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Hehehe dan hebben jullie geluk gehad :D

[..]

Van hoeveel liter? En dat niet iedereen bier drinkt
inderdaad veel geluk gehad. heb een verhaal gehoord, als meneer dhr. Benton op een avond geen zin heeft om op te treden, dan gebeurt het ook niet. Dus voorprogramma ook niet.

Fusten van 50 liter.

Heb 1 keer meegemaakt dat er op een avond, het bier op was. Het was de laatste productie voor de zomerstop, en het was uitverkocht en de directie had maar op 150 man gerekend in plaats van 550. En ze wouden niet meer inkopen zo voor de zomerstop :|W
  maandag 1 december 2014 @ 12:17:45 #274
259233 GimmeGore
pi_147179584
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar was ik ook :P En de tekst is niet zo heel erg arabisch, er staat gewoon Japanische Kampfhörspiele en Are You God (damn, waarom weet ik dat uit mijn hoofd?)
pi_147179672
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

inderdaad veel geluk gehad. heb een verhaal gehoord, als meneer dhr. Benton op een avond geen zin heeft om op te treden, dan gebeurt het ook niet. Dus voorprogramma ook niet.

Fusten van 50 liter.

Heb 1 keer meegemaakt dat er op een avond, het bier op was. Het was de laatste productie voor de zomerstop, en het was uitverkocht en de directie had maar op 150 man gerekend in plaats van 550. En ze wouden niet meer inkopen zo voor de zomerstop :|W
Fail :')

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Daar was ik ook :P En de tekst is niet zo heel erg arabisch, er staat gewoon Japanische Kampfhörspiele en Are You God (damn, waarom weet ik dat uit mijn hoofd?)
Oh ja dat is waar het staat er. Omdat het kan.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')