Die Amstel uit de tap was anders ook niet te zuipen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:06 schreef lifeblind het volgende:
Into Darkness was erg gaaf inderdaad! Ik heb alleen een gigantische kater van de Heineken die we backstage kregen
Veel plezierquote:Op zondag 30 november 2014 15:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu wel en hij heeft nog steeds niet afgezegd.
Had je jezelf nog een beetje vermaakt?quote:
Die Franse band was wel sterk ja. Deicide vond ik wel goed, maar ik merkte wel weer dat death metal toch niet echt mijn favoriete muziek is. Daar kwam nog eens bij dat mijn vrouw echt heel erg graag een zeker ander persoon ernstig lichamelijk letsel wilde toebrengen, dus halverwege Deicide zijn we de oppas maar gaan bevrijden.quote:Op maandag 1 december 2014 09:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Had je jezelf nog een beetje vermaakt?
Deicide op zich vond ik wel goed. Eerste 2 bands vond ik niet zo.
Die Franse band speelde wel strak.
De opkomst was wel lekker, inderdaad. Lekker door kunnen werken. Had wel meer gekund.quote:Op maandag 1 december 2014 10:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die Franse band was wel sterk ja. Deicide vond ik wel goed, maar ik merkte wel weer dat death metal toch niet echt mijn favoriete muziek is. Daar kwam nog eens bij dat mijn vrouw echt heel erg graag een zeker ander persoon ernstig lichamelijk letsel wilde toebrengen, dus halverwege Deicide zijn we de oppas maar gaan bevrijden.
Wel redelijke opkomst geloof ik hč?
Ja, wraakzuchtige vrouwen zijn een beetje radicaler dan wraakzuchtige mannen.quote:Op maandag 1 december 2014 10:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
De opkomst was wel lekker, inderdaad. Lekker door kunnen werken. Had wel meer gekund.
Was het zo erg? Er zijn altijd mensen die je niet kunt luchten.
Deicide was ook in een goede doen. Volgens mij hebben we ze flink in de watten gelegd.
Had je die vrouw gezien die op krukken liep? Die is aan het eind van de avond met ambulance afgevoerd. Er is iets gebeurd, wat weet ik niet, maar haar heup vloog uit de kom.
Jaka vetquote:Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef GimmeGore het volgende:
Binnenkort naar Aborted, Japanische Kampfhörspiele, Origin, Exhumed en Miasmal. Voor gratis in Essen!
Scheelt weer een duur Eindhoven Metal Meeting ticket
Ja, hij maakte zelfs een soort grapje. "You didn't expect me to be here, huh?"quote:Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
Zo dus meneer Benton was met het goede been uit bed gestapt
Ik vind het ook een onwijs toffe band, een keer gezien in het voorprogramma van Macabre. Zo'n minicd?quote:Op maandag 1 december 2014 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Dat dacht ik ook, maar ze hebben in 2015 ook een paar optredens gepland staan.
Vorige keer kreeg ik nog een gratis cd'tje (letterlijk cd'tje) van een van de zangers
Denk het wel. wat ik begrepen had, had ze al een heup operatie gehad, en ze probeerde de pit te vermijden, maar dat lukte niet echt.quote:Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, wraakzuchtige vrouwen zijn een beetje radicaler dan wraakzuchtige mannen.
Een heup uit de kom? Dat loop je niet op door tegen de bar te leunen. Moshpit?
Yup, hij is zelfs met een collega van mij op de foto gegaan.quote:Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
Zo dus meneer Benton was met het goede been uit bed gestapt
Volgens mij stond ze redelijk achter aan. De pit ging naar achteren toe. Inderdaad sufquote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe moeilijk is het om de pit te vermijden?Dan moet je niet vooraan willen staan op krukken
Ja in Bredaquote:Op maandag 1 december 2014 11:58 schreef GimmeGore het volgende:
In Breda toevallig?
Ja, en dat was dan ook nog een split cd
Hehehe dan hebben jullie geluk gehadquote:Op maandag 1 december 2014 11:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Denk het wel. wat ik begrepen had, had ze al een heup operatie gehad, en ze probeerde de pit te vermijden, maar dat lukte niet echt.
[..]
Yup, hij is zelfs met een collega van mij op de foto gegaan.
En ze deden een toegift, omdat het de eerste show van de tour was. Dus de rest van de tour kunnen een toegift vergeten, die hebben ze bij ons gedaan.
Van hoeveel liter? En dat niet iedereen bier drinktquote:Op maandag 1 december 2014 12:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Volgens mij stond ze redelijk achter aan. De pit ging naar achteren toe. Inderdaad suf.
Ga dan dan aan de bar hangen, en ga bier drinken ofzo.
Over bier drinken gesproken, gisteren zijn er bijna 5 fusten door heen gegaan. Als je bedenkt dat er maar ruim 130 man waren.
inderdaad veel geluk gehad. heb een verhaal gehoord, als meneer dhr. Benton op een avond geen zin heeft om op te treden, dan gebeurt het ook niet. Dus voorprogramma ook niet.quote:Op maandag 1 december 2014 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in Bredaja met Arabische tekst op de voorkant?
[..]
Hehehe dan hebben jullie geluk gehad
[..]
Van hoeveel liter? En dat niet iedereen bier drinkt
Daar was ik ookquote:Op maandag 1 december 2014 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja in Bredaja met Arabische tekst op de voorkant?
Failquote:Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
inderdaad veel geluk gehad. heb een verhaal gehoord, als meneer dhr. Benton op een avond geen zin heeft om op te treden, dan gebeurt het ook niet. Dus voorprogramma ook niet.
Fusten van 50 liter.
Heb 1 keer meegemaakt dat er op een avond, het bier op was. Het was de laatste productie voor de zomerstop, en het was uitverkocht en de directie had maar op 150 man gerekend in plaats van 550. En ze wouden niet meer inkopen zo voor de zomerstop
Oh ja dat is waar het staat er. Omdat het kan.quote:Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar was ik ookEn de tekst is niet zo heel erg arabisch, er staat gewoon Japanische Kampfhörspiele en Are You God (damn, waarom weet ik dat uit mijn hoofd?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |