abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:35:29 #51
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_143121947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

En toch was h et de wil van God dat hij opgesloten in de auto zat.
Nee van de duivel.

Alle slechte dingen is het werk van Satan.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:35:54 #52
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143121957
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Nee van de duivel.

Alle slechte dingen is het werk van Satan.
Oh bij MH17 was het nog de wil van God.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:38:29 #53
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_143122019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:35 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Oh bij MH17 was het nog de wil van God.
Ja daar zat ik fout. Mijn excuses daarvoor. Mijn Jehova vrienden hebben in doen zien dat het het werk van Satan is, de vuile schoft! :(
pi_143122065
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef niels0 het volgende:
Een hond lijkt me hardstikke leuk. (...) Toch eerst maar cavia's over een paar jaar.
*grinnikt*
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:45:09 #55
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143122206
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ja daar zat ik fout. Mijn excuses daarvoor. Mijn Jehova vrienden hebben in doen zien dat het het werk van Satan is, de vuile schoft! :(
Ok mooi.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:46:27 #56
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_143122240
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:35 schreef Deetch het volgende:
Dat je überhaupt zo'n hond nog terug wil geven, schandalig. Hopelijk hebben de "eigenaren" ook schade aan hun auto.
En dan geen 40 euro onkosten willen betalen ook...
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_143122248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:40 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

*grinnikt*
Vriendelijke en sociale dieren.
Ik laat ze ook door het hele huis rondcrossen. Dieren horen niet in een kooi.
Ze hebben een lieve kop:

Ik heb 'r al 'ns 2 gehad. M'n moeders Cockerspaniel, bont, wastte ze wel 'ns. Even met de poot rechtzetten. Supergeinig. Kadden-sociaty is ook leuk. Een kad die vanonder de eettafel door een hont zich aan haar nek eronderuit laat slepen.
Wat jij vindt mag je zelf weten. Ik vind dat geinig. Volwaardige gezinsleden zijn dat in mijn optiek.

Trouwe viervoeters. O+

[ Bericht 2% gewijzigd door niels0 op 06-08-2014 13:53:55 ]
pi_143122428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:46 schreef niels0 het volgende:

[..]

Vriendelijke en sociale dieren.
Ze hebben een lieve kop:
[ afbeelding ]
Ik heb 'r al 'ns 2 gehad. M'n moeders Cockerspaniel, bont, wastte ze wel 'ns. Even met de poot rechtzetten. Supergeinig. Kadden-sociaty is ook leuk. Een kad die vanonder de eettafel door een hont zich aan haar nek eronderuit laat slepen.
Wat jij vindt mag je zelf weten. Ik vind dat geinig. Volwaardige gezinsleden zijn dat in mijn optiek.

Trouwe viervoeters. O+
Ik heb niks tegen kaafiaas. Ik vond het alleen geinig om te lezen dat je honden leuk vindt, maar toch maar een kaafiaa neemt. Ik zou er ook geen hekel aan hebben om mij te laten vergezellen door zo'n oorloos konijn O+
pi_143122693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:53 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen kaafiaas. Ik vond het alleen geinig om te lezen dat je honden leuk vindt, maar toch maar een kaafiaa neemt. Ik zou er ook geen hekel aan hebben om mij te laten vergezellen door zo'n oorloos konijn O+
Konijnen vind ik minder, ook een paar van gehad vroegah. Cavia's zijn veel socialer denk ik.
Tegenwoordig te maken met 2 ruwharige tekkels. Gravers voor de konijnenjacht zijn dat. Holen uitgraven.
Cockers zijn apporteerders voor bijvoorbeeld de eendenjacht.
Heb ik er ooit 2 van gehad. Beertje nerveus zijn ze wel. Van die zwartwitten heb ik het over. Een engelse en daarna een amerikaanse, die hebben een kortere snuit en zijn kleiner.Goudcockers vind ik niks. Vaak dragen die valsigheid. Met wolfachtigen heb ik het ook een beetje gehad, huskies. Heel onbetrouwbaar.
Ze moeten wel betrouwbaar zijn. grommen naar de baas mag, maar bijten niet. Beetje grommen is gewoon een spel. Bijten is foute boel.
pi_143122805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:01 schreef niels0 het volgende:

[..]

Konijnen vind ik minder, ook een paar van gehad vroegah. Cavia's zijn veel socialer denk ik.
Tegenwoordig te maken met 2 ruwharige tekkels. Gravers voor de konijnenjacht zijn dat. Holen uitgraven.
Heb ik er ooit 2 van gehad. Beertje nerveus zijn ze wel. Van die zwartwitten heb ik het over. Een engelse en daarna een amerikaanse, die hebben een kortere snuit en zijn kleiner.Goudcockers vind ik niks. Vaak dragen die valsigheid. Met wolfachtigen heb ik het ook een beetje gehad, huskies. Heel onbetrouwbaar.
Ze moeten wel betrouwbaar zijn. grommen naar de aas mag, maar bijten niet. Beetje grommen is gewoon een spel. Bijten is foute boel.
:{

Ik moet geen hond. Als ik ooit een hond zou nemen werd het zo'n Mechelse of Duitse herder. Dat is tenminste op en top hond. De rest is maar namaak knuffelspul of vals en monstrueus.
pi_143122921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:04 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

:{

Ik moet geen hond. Als ik ooit een hond zou nemen werd het zo'n Mechelse of Duitse herder. Dat is tenminste op en top hond. De rest is maar namaak knuffelspul of vals en monstrueus.
Ben je opgegroeid met huisdieren? Als je het niet gewend bent moet ik het afraden. Het heeft nogal impact.
Vroeger thuis hadden we altijd 1 hont en 2 of 3 kadden. Het is ook goed voor kinderen om respect ervoor te hebben. van die bakbeesten zijn meestal heel lief voor kinderen.
pi_143123018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:08 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ben je opgegroeid met huisdieren? Als je het niet gewend bent moet ik het afraden. Het heeft nogal impact.
Konijnen, hamsters, muizen, parkieten, vissen. Denk dat ik de hele veestapel wel gehad heb nu.
pi_143123070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Konijnen, hamsters, muizen, parkieten, vissen. Denk dat ik de hele veestapel wel gehad heb nu.
Honten en kadden zijn toch heel anders dan wat je hebt gehad meen ik. Honten zijn zwaar gereformeerd en sociaal, kadden hoogkatholiek en op zichzelf.
pi_143124198
Aaah wat zielig:(
pi_143149221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:01 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ze moeten wel betrouwbaar zijn. grommen naar de baas mag, maar bijten niet. Beetje grommen is gewoon een spel. Bijten is foute boel.
Het is konein :')
pi_143149450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Geroosterde hond _O_

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143151594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
de gierigheid van de eigenaren heeft die hond wel gered zeg.
Ik wens ze hoe dan ook hersenkanker toe.
nou nou nou
pi_143151927
Honden :D :D

Maar als ik zie dat iemand een hond mishandeld krijgt die persoon direct klappen van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')