Maar het zal geschieden! Let op mijn woorden.quote:
Ik hoop het voor je. En dat er geen stekende mug roet in het eten gooitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar het zal geschieden! Let op mijn woorden.
Eerder dat je van een tijgermug een olifant maakt denk ik. Op het eerste gezicht denk ik gewoon dat de importregels vanuit die regio's (Azië) wat aangescherpt moet worden. Ik zie er verder niet veel conspiracy in, wij (de rest van Nederland) grappen wel dat lelystad een mislukt experiment is en weer moet worden herenigd met het IJselmeer maar dat is over het algemeen een grapje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Vast een storm in een glas water, [...]
bron: Dagblad v/h Noordenquote:ASSEN De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit bestrijdt de komende weken de tijgermug in Assen-Oost om permanente huisvesting in Nederland te voorkomen.
Bij het bandenbedrijf Dikabo werden eind juni vier tijgermuggen aangetroffen, een jaar daarvoor vond de NVWA er ook al een paar. Daarom wordt de komende weken het diertje bestreden.
Dat eerste artikel gaat over gewone muggen en niet over tijgermuggen schat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het een gigantische plaag. Ik heb hier ook muggen maar gelukkig nog niet zo giga als op dat filmpje. Vast een storm in een glas water, jij je zin.
Kamerstuk uit 2013 van minister Schippers over muggen
https://zoek.officielebek(...)rttype=1&sortorder=4
In het muggenbestrijdingsbudget ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef Erasmo het volgende:
Vreemd he na jarenlang snijden in het budget. Dat is geen onwil maar een gebrek aan mankracht.
Haha, is het ook niet zo dat de mug als organisme alleen een functie heeft in een miniscuul klein stukje oerwoud ergens? Het is dus verder een ontzettend nutteloos en bijzonder irritant kutbeest, wat uitgeroeid moet worden in Nederlandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. En dat er geen stekende mug roet in het eten gooit
Vooral in de slaapkamer zou je ze het liefste doodvermoorden. Maar dat mag niet van Marianne want elk dier telt meequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:38 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Haha, is het ook niet zo dat de mug als organisme alleen een functie heeft in een miniscuul klein stukje oerwoud ergens? Het is dus verder een ontzettend nutteloos en bijzonder irritant kutbeest, wat uitgeroeid moet worden in Nederland.
Doodvermoorden, zo'n heerlijk dubbelop woord voor dingen die je echt haat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral in de slaapkamer zou je ze het liefste doodvermoorden. Maar dat mag niet van Marianne want elk dier telt mee
Zo ver gezocht is het niet hoor. Lelystad is dan ook hét mislukte stadsbouw experiment van de 20ste eeuw. Gezien het feit dat de inwoners ook per definitie en zonder uitzondering uitschot is lijkt het mij wijs om deze stilletjes af te maken, de regio af te breken en het opnieuw te proberen met de lessen die we de laatste 20 jaar hebben geleerd.quote:
Mocht tijd worden!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:55 schreef quirina het volgende:
Ja het is een complot om heel Lelystad uit te roeien.
Nou Almere nog.
En daarna laten ze Flevoland weer in de Zuiderzee zakken.
Op Ibiza hebben ze dat dus kennelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In het muggenbestrijdingsbudget ?![]()
Dus Lelystad moet aan de larvicide, dan is het probleem zo opgelostquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op Ibiza hebben ze dat dus kennelijk
http://www.ibizavandaag.n(...)strijd-tegen-muggen/
Kwenie hoor. Dat wordt vast geproduceerd door Big Pharma.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus Lelystad moet aan de larvicide, dan is het probleem zo opgelost.
Tjaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kwenie hoor. Dat wordt vast geproduceerd door Big Pharma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |