quote:Feitenrijtje uitbreiden met
Op woensdag 23 oktober 2002 21:31 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb eens gekeken in nieuwsgroepen
*Hij zit ook niet stil
quote:Vandaar dat er ook 5 sites zijn?
Op woensdag 23 oktober 2002 21:36 schreef ParAlien het volgende:
Oja dan nog iets...
Op deze datum zullen heel veel mensen op die site een kijkje willen nemen. Door het veel te grote bezoekersaantal zal waarschijnlijk de site niet eens normaal laden..
Gaat nog leuk worden..
quote:En daar speciaal een e-mail adres voor aanmaakt die hij/zij nergens anders voor gebruikt?
Op woensdag 23 oktober 2002 21:37 schreef Refragmental het volgende:[..]
Gewoon iemand die andere mensen naar die 8march site verwijst, heb ik ook al gedaan.
Zelf in geen enkele thread van hem/haar reageert? Lijkt mij sterk en vreemd. Als je dat doet dan wil je er ook wel een discussie over aangaan. Ideeen uitwisselen en dergelijke.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:43 schreef Nyrem het volgende:[..]
Vandaar dat er ook 5 sites zijn?
quote:http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search-handle-url/index=books-uk&field-keywords=clancy&bq=1/ref=sr_aps_all/026-8609914-7195611
Op woensdag 23 oktober 2002 21:31 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Gaan we dus even doen hè... Kan alleen niet op publication date sorteren...
Als je bij deze pagina kan komen, zie je onder most popular ones een manier staan om te sorteren.
quote:Dat wordt dan een leuk feestje voor ons... BTW: kan je de reguliere media ook niet eens wijzen op deze site... Lijkt me wel leuk: massahysterie... Misschien is het een sociologisch experiment trouwens...
Op woensdag 23 oktober 2002 21:36 schreef ParAlien het volgende:
Oja dan nog iets...
Op deze datum zullen heel veel mensen op die site een kijkje willen nemen. Door het veel te grote bezoekersaantal zal waarschijnlijk de site niet eens normaal laden..
Gaat nog leuk worden..
quote:Na, doe es ff niet zo gespannen zeg!
Op woensdag 23 oktober 2002 21:44 schreef ParAlien het volgende:[..]
Vertel.... heb dit topic niet helemaal gelezen..
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Na, doe es ff niet zo gespannen zeg!
quote:Het zou een geniaal onderzoek zijn, dat zeker.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien is het een sociologisch experiment trouwens...
quote:Als je de site bezoekt, zie je vijf verschillende sites.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:44 schreef ParAlien het volgende:[..]
Vertel.... heb dit topic niet helemaal gelezen..
quote:Zoals dat je meteen in de verdediging reageert
Op woensdag 23 oktober 2002 21:48 schreef ParAlien het volgende:[..]
gespannenleg uit..
quote:Ligt eraan hoeveel internetters deze site al hebben opgepikt natuurlijk... Wellicht gaat het experiment daar ook over...
Op woensdag 23 oktober 2002 21:48 schreef Kennyman het volgende:[..]
Het zou een geniaal onderzoek zijn, dat zeker.
quote:Ik kan je vertellen dat het gaat als een lopend vuurtje. Ik heb de site gepost op de forums van somethingawful.com en op grahamhancock.com en daar vindt het gretig aftrek, waar niet? Dus de hype is daar, precies wat de maker wil, om wat voor reden dan ook.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:50 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ligt eraan hoeveel internetters deze site al hebben opgepikt natuurlijk... Wellicht gaat het experiment daar ook over...
quote:Tja, als je kijkt naar de broncode van die pagina zie je op de laatste regels...
Op woensdag 23 oktober 2002 21:50 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ligt eraan hoeveel internetters deze site al hebben opgepikt natuurlijk... Wellicht gaat het experiment daar ook over...
code:En dat terwijl het op de site zelf niet komt te staan. Misschien een kleine fout in de broncode.<% Set pageCount = Server.CreateObject("MSWC.PageCounter") %>
<% pageCount.PageHit %>
You are visitor number <% =pageCount.Hits %> to this Web site.
quote:Volgens mij heb jij stiekem een paar paddo's op. Quote anders het gedeelte waar ik volgens jou "gespannend reageer"/"in de verdediging reageert".
Op woensdag 23 oktober 2002 21:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Zoals dat je meteen in de verdediging reageert
Ik schreef geloof ik zoiets ":? 5 sites? vertel.. heb nog niet het hele topoic doorgelezen,"
Zoiets ongeveer... paranoia??
quote:Heb je links naar die forumtopics?
Op woensdag 23 oktober 2002 21:53 schreef eRR_ het volgende:[..]
Ik kan je vertellen dat het gaat als een lopend vuurtje. Ik heb de site gepost op de forums van somethingawful.com en op grahamhancock.com en daar vindt het gretig aftrek, waar niet? Dus de hype is daar, precies wat de maker wil, om wat voor reden dan ook.
quote:Dat zei ik net ook op #truth, hij neemt volgens mij de tijd tot 8 Maart omdat hij zoveel mogelijk mensen wil aanspreken.
Ik kan je vertellen dat het gaat als een lopend vuurtje. Ik heb de site gepost op de forums van somethingawful.com en op grahamhancock.com en daar vindt het gretig aftrek, waar niet? Dus de hype is daar, precies wat de maker wil, om wat voor reden dan ook.
quote:Laat maar Par.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:56 schreef ParAlien het volgende:[..]
Volgens mij heb jij stiekem een paar paddo's op. Quote anders het gedeelte waar ik volgens jou "gespannend reageer"/"in de verdediging reageert".
Ik schreef geloof ik zoiets ":? 5 sites? vertel.. heb nog niet het hele topoic doorgelezen,"
Zoiets ongeveer... paranoia??
quote:Nahh lullig, zeg dan gewoon dat je het helemaal verkeerd begrepen hebt ipv 'laat maar'..
Op woensdag 23 oktober 2002 21:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Laat maar Par.
niet gedaan natuurlijk.
quote:He stil nou maar.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:00 schreef ParAlien het volgende:[..]
Nahh lullig, zeg dan gewoon dat je het helemaal verkeerd begrepen hebt ipv 'laat maar'..
Nu wordt ik zwartgemaakt ten onrechte.
quote:Zie je wel. Het duurt wrs. niet lang of dit verschijnt dus ook in de reguliere media nu een aantal Fok!kers zich ermee bemoeien... Kun je de verspreiding van nieuws op 1 of andere manier meten...? Mm, via tellers denk ik, afgezet tegen de tijd...
quote:Aha je bent te beroerd om iets toe te geven en zegt ipv daarvan dat ik stil moet zijn! Dan weet ik ook weer hoe jij bent.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:00 schreef Bastard het volgende:[..]
He stil nou maar.
quote:Kijk eens naar de look van de site. Crappy, cheap, maar vooral snel. Vergelijk de film van Blair Witch, het geeft een sense of realism.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:56 schreef Refragmental het volgende:
En dat terwijl het op de site zelf niet komt te staan. Misschien een kleine fout in de broncode.
Kijk eens naar de broncode erachter. Als je een cheape website maakt, kan je echt wel makkelijkere taal gebruiken. VEEL makkelijkere. Dan nog eens wel een hitcounter gebruiken, maar niet neerzetten. Vind het een beetje vaag. Maar je kan je afvragen waarom hij het heeft gedaan: als het nep was geweest, had hij het alsnog met makkelijke broncodetaal kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |