quote:Zeg lullo, als je echt had gelezen dan had je ook kunnen zien dat ik het gewoon leuk vind om te speculeren over wat het zou kunnen zijn, we weten simpelweg niet wat er dan zal gebeuren, de enige die hier zo zeker van hun zaak zijn zijn de mensen die de hele tijd "hoax hoax" roepen, de arrogantie straalt er vanaf.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:10 schreef GhostaQ het volgende:[..]
Zucht..
Ik weet het goed gemaakt, geloof jij het allemaal maar..
Ga maar lekker met alle hoop wachten op die datum..Dan kom ik tegen die tijd hier wel weer langs en dan lach ik je even HEEL ERG HARD uit, en dan kan je weer verder met je oh zo boeiende leventje oke? Top!
Verder ben ik gewoon benieuwd naar wat er dan zal gebeuren, en JA de kans is dat er niks zal gebeuren, dat wordt ook niet ontkend.
We zullen zien op 8 maart, ik sluit tenminste niks uit.
quote:Omdat iedereen zn mening mag geven over een onderwerp zolang je maar niet iemand persoonlijk af gaat fikken.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:24 schreef Frutsel het volgende:
Wat ik niet snap is dat de mods van dit geweldige forum niet gewoon de HOAX roepers deleten.
quote:En als ze zich er nu ook nog van bewust waren dat het idd hun mening is en niet de waarheid, zou het helemaal geweldig zijn.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Omdat iedereen zn mening mag geven over een onderwerp zolang je maar niet iemand persoonlijk af gaat fikken.
quote:Mooie vraag: Bestaat er een absolute waarheid?
Op donderdag 24 oktober 2002 15:29 schreef NorthernStar het volgende:[..]
En als ze zich er nu ook nog van bewust waren dat het idd hun mening is en niet de waarheid, zou het helemaal geweldig zijn.
quote:nee, iedereen gelooft in een eigen waarheid.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Mooie vraag: Bestaat er een absolute waarheid?
quote:Doe een topic zou ik zeggen!
Op donderdag 24 oktober 2002 15:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Mooie vraag: Bestaat er een absolute waarheid?
Ik denk nog steeds van wel trouwens. Anders zou het betekenen dat we helemaal niet dezelfde wereld delen, maar iedereen in een soort prive-universum leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |