abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143137866
voor de zekerheid in spoiler gedaan
pi_143137923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef scarymovie123 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kinderen die dood zijn gegaan van de honger en dorst in de bergen ;(
Weer geen bron erbij he.
pi_143138094
quote:
Leer dat nu eens direct bij je post te posten.. XD
pi_143138834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:31 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

in syrie begint assad steeds meer grond te winnen het blijft soms wel moeilijk maar het lijkt erop dat assad wint
Maar is ISIS ook nog erg actief? Of is het vooral FSA tegen Assad nu?

-------

Die Ezidipress volgen op Twitter geeft je wel een goed beeld van alle ellende rondom Singal... afgelopen nacht blijkbaar een vrouw en een baby overleden bij een bevalling :N

Ik snap de frustratie van de Yezidi's natuurlijk wel, ze gaan dood of worden vermoord, maar dat ze ook zo boos zijn op de Koerdische regering.... Het Rode Kruis of Unicef gaat echt niet even langs Singal om de bergen in te gaan en het Koerdische leger kan ook niet even een groep soldaten missen. Het is oorlog. Vreselijk dat die mensen (gedwongen) de verkeerde keuze hebben gemaakt om de bergen in te vluchten (hun stadsgenoten die naar Duhok enzo zijn gevlucht worden opgevangen en er zijn inzamelingsacties enzo).
Gelukkig zijn ze nu blijkbaar eindelijk bereikt...
pi_143138948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:57 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Maar is ISIS ook nog erg actief? Of is het vooral FSA tegen Assad nu?

-------

Die Ezidipress volgen op Twitter geeft je wel een goed beeld van alle ellende rondom Singal... afgelopen nacht blijkbaar een vrouw en een baby overleden bij een bevalling :N

Ik snap de frustratie van de Yezidi's natuurlijk wel, ze gaan dood of worden vermoord, maar dat ze ook zo boos zijn op de Koerdische regering.... Het Rode Kruis of Unicef gaat echt niet even langs Singal om de bergen in te gaan en het Koerdische leger kan ook niet even een groep soldaten missen. Het is oorlog. Vreselijk dat die mensen (gedwongen) de verkeerde keuze hebben gemaakt om de bergen in te vluchten (hun stadsgenoten die naar Duhok enzo zijn gevlucht worden opgevangen en er zijn inzamelingsacties enzo).
Gelukkig zijn ze nu blijkbaar eindelijk bereikt...
het is nu meer fsa tegen assad maar isis is wel actief alleen wat minder sterk dan vroeger nu zijn ze zeer verzwakt in syrie, heb gisteren zelfs nog op syrische tv gezien hoe isis leden in syrie wapens op de grond gooien want ze waren omsingeld door helikopters en tanks daarna werden ze geexecuteerd omdat ze een leider van een groep soldaten hadden vermoord _O-
pi_143139062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:00 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

het is nu meer fsa tegen assad maar isis is wel actief alleen wat minder sterk dan vroeger nu zijn ze zeer verzwakt in syrie, heb gisteren zelfs nog op syrische tv gezien hoe isis leden in syrie wapens op de grond gooien want ze waren omsingeld door helikopters en tanks daarna werden ze geexecuteerd omdat ze een leider van een groep soldaten hadden vermoord _O-
Wie steun jij in Syrië en waarom?
pi_143139188
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:01 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Wie steun jij in Syrië en waarom?
assad, mijn familie leeft al eeuwen in syrie vooral in damascus nooit problemen gehad met regering we worden als syrisch orthodox zeer gerespecteerd door assad, 2 jaar geleden liet assad zelfs een complete groep soldaten een syrisch orthodoxe kerk bewaken met APC'S. deze man mag dan geen engel zijn dat weten we allemaal maar hij is onze beste optie en heeft ons nooit iets fout aangedaan
pi_143139286
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

assad, mijn familie leeft al eeuwen in syrie vooral in damascus nooit problemen gehad met regering we worden als syrisch orthodox zeer gerespecteerd door assad, 2 jaar geleden liet assad zelfs een complete groep soldaten een syrisch orthodoxe kerk bewaken met APC'S. deze man mag dan geen engel zijn dat weten we allemaal maar hij is onze beste optie en heeft ons nooit iets fout aangedaan
Waarom de FSA niet? Edit: die hebben toch geen religieuze agenda?
pi_143139332
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:05 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Waarom de FSA niet?
fsa zijn terroristen, een van de achterburen van mijn oom was gearresteerd omdat hij op assad had gestemd zulk tuig is het
pi_143139343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

Ben jij Assyriërs?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143139372
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ben jij Assyriërs?
ja :P
pi_143139477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:06 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

lijkt me sterk :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143139635
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

lijkt me sterk :P
want?
pi_143139642
quote:

[..]

Zou wel baas zijn. Mijn vader is dat ook (half dan) :D
pi_143139673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:05 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

fsa zijn terroristen, een van de achterburen van mijn oom was gearresteerd omdat hij op assad had gestemd zulk tuig is het
Ja en op zich verbaast mij dat niet aangezien het een burgeroorlog is, maar de Koerden in Syrië hebben niet eens een status in Syrië onder Assad. Bestaan politiek niet. Assad is ook gewoon een gruwelijke Ba'athist net als Saddam. Onmenselijk. Dan zie ik liever toch het alternatief. De FSA-revolutie is vreselijk vervuild door die barbaren vanuit de hele wereld, maar vraag me toch af hoe het had kunnen worden. Ik zie ze niet meer winnen.
pi_143139687
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:09 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zou wel baas zijn. Mijn vader is dat ook. :D
:o mooi toch en je moeder?
pi_143139711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

:o mooi toch en je moeder?
Koerd
pi_143139780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ja en op zich verbaast mij dat niet aangezien het een burgeroorlog is, maar de Koerden in Syrië hebben niet eens een status in Syrië onder Assad. Bestaan politiek niet. Assad is ook gewoon een gruwelijke Ba'athist net als Saddam. Onmenselijk. Dan zie ik liever toch het alternatief. De FSA-revolutie is vreselijk vervuild door die barbaren vanuit de hele wereld, maar vraag me toch af hoe het had kunnen worden. Ik zie ze niet meer winnen.
die beeld wordt wat extremer gezien dan het is hoor. koerden worden over het algemeen normaal behandeld in syrie hoe ik het begrepen heb
pi_143139817
quote:
6s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Koerd
tu thawani? lol
pi_143139977
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ben jij Assyriërs?
quote:

[..]

daarom ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143140018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:12 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

tu thawani? lol
Awa nazanem chia :P
pi_143140080
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:

[..]

bosha kuremin xD
pi_143140171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:11 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

die beeld wordt wat extremer gezien dan het is hoor. koerden worden over het algemeen normaal behandeld in syrie hoe ik het begrepen heb
Ik heb andere verhalen gehoord en gelezen :P

Maar nog één vraag, wat is het verschil tussen Assyriërs en Chaldeeën? Is de één orthodox en de ander katholiek ofzo?
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij bedoelt chawani denk ik :P
pi_143140200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

bosha kuremin xD
Haha kurdi to chaka :)