quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef scarymovie123 het volgende:
Weer geen bron erbij he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kinderen die dood zijn gegaan van de honger en dorst in de bergen
Leer dat nu eens direct bij je post te posten.. XDquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:42 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
https://twitter.com/EzidiPress/status/497032665850466307/photo/1
Maar is ISIS ook nog erg actief? Of is het vooral FSA tegen Assad nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:31 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
in syrie begint assad steeds meer grond te winnen het blijft soms wel moeilijk maar het lijkt erop dat assad wint
het is nu meer fsa tegen assad maar isis is wel actief alleen wat minder sterk dan vroeger nu zijn ze zeer verzwakt in syrie, heb gisteren zelfs nog op syrische tv gezien hoe isis leden in syrie wapens op de grond gooien want ze waren omsingeld door helikopters en tanks daarna werden ze geexecuteerd omdat ze een leider van een groep soldaten hadden vermoordquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar is ISIS ook nog erg actief? Of is het vooral FSA tegen Assad nu?
-------
Die Ezidipress volgen op Twitter geeft je wel een goed beeld van alle ellende rondom Singal... afgelopen nacht blijkbaar een vrouw en een baby overleden bij een bevalling![]()
Ik snap de frustratie van de Yezidi's natuurlijk wel, ze gaan dood of worden vermoord, maar dat ze ook zo boos zijn op de Koerdische regering.... Het Rode Kruis of Unicef gaat echt niet even langs Singal om de bergen in te gaan en het Koerdische leger kan ook niet even een groep soldaten missen. Het is oorlog. Vreselijk dat die mensen (gedwongen) de verkeerde keuze hebben gemaakt om de bergen in te vluchten (hun stadsgenoten die naar Duhok enzo zijn gevlucht worden opgevangen en er zijn inzamelingsacties enzo).
Gelukkig zijn ze nu blijkbaar eindelijk bereikt...
Wie steun jij in Syrië en waarom?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:00 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
het is nu meer fsa tegen assad maar isis is wel actief alleen wat minder sterk dan vroeger nu zijn ze zeer verzwakt in syrie, heb gisteren zelfs nog op syrische tv gezien hoe isis leden in syrie wapens op de grond gooien want ze waren omsingeld door helikopters en tanks daarna werden ze geexecuteerd omdat ze een leider van een groep soldaten hadden vermoord
assad, mijn familie leeft al eeuwen in syrie vooral in damascus nooit problemen gehad met regering we worden als syrisch orthodox zeer gerespecteerd door assad, 2 jaar geleden liet assad zelfs een complete groep soldaten een syrisch orthodoxe kerk bewaken met APC'S. deze man mag dan geen engel zijn dat weten we allemaal maar hij is onze beste optie en heeft ons nooit iets fout aangedaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:01 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Wie steun jij in Syrië en waarom?
Waarom de FSA niet? Edit: die hebben toch geen religieuze agenda?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
assad, mijn familie leeft al eeuwen in syrie vooral in damascus nooit problemen gehad met regering we worden als syrisch orthodox zeer gerespecteerd door assad, 2 jaar geleden liet assad zelfs een complete groep soldaten een syrisch orthodoxe kerk bewaken met APC'S. deze man mag dan geen engel zijn dat weten we allemaal maar hij is onze beste optie en heeft ons nooit iets fout aangedaan
fsa zijn terroristen, een van de achterburen van mijn oom was gearresteerd omdat hij op assad had gestemd zulk tuig is hetquote:
Ben jij Assyriërs?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
assad, mijn familie leeft al eeuwen in syrie vooral in damascus nooit problemen gehad met regering we worden als syrisch orthodox zeer gerespecteerd door assad, 2 jaar geleden liet assad zelfs een complete groep soldaten een syrisch orthodoxe kerk bewaken met APC'S. deze man mag dan geen engel zijn dat weten we allemaal maar hij is onze beste optie en heeft ons nooit iets fout aangedaan
lijkt me sterkquote:
Zou wel baas zijn. Mijn vader is dat ook (half dan)quote:
Ja en op zich verbaast mij dat niet aangezien het een burgeroorlog is, maar de Koerden in Syrië hebben niet eens een status in Syrië onder Assad. Bestaan politiek niet. Assad is ook gewoon een gruwelijke Ba'athist net als Saddam. Onmenselijk. Dan zie ik liever toch het alternatief. De FSA-revolutie is vreselijk vervuild door die barbaren vanuit de hele wereld, maar vraag me toch af hoe het had kunnen worden. Ik zie ze niet meer winnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:05 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
fsa zijn terroristen, een van de achterburen van mijn oom was gearresteerd omdat hij op assad had gestemd zulk tuig is het
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn. Mijn vader is dat ook.
die beeld wordt wat extremer gezien dan het is hoor. koerden worden over het algemeen normaal behandeld in syrie hoe ik het begrepen hebquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja en op zich verbaast mij dat niet aangezien het een burgeroorlog is, maar de Koerden in Syrië hebben niet eens een status in Syrië onder Assad. Bestaan politiek niet. Assad is ook gewoon een gruwelijke Ba'athist net als Saddam. Onmenselijk. Dan zie ik liever toch het alternatief. De FSA-revolutie is vreselijk vervuild door die barbaren vanuit de hele wereld, maar vraag me toch af hoe het had kunnen worden. Ik zie ze niet meer winnen.
quote:
daaromquote:
Ik heb andere verhalen gehoord en gelezenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:11 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
die beeld wordt wat extremer gezien dan het is hoor. koerden worden over het algemeen normaal behandeld in syrie hoe ik het begrepen heb
Hij bedoelt chawani denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |