Kan onze Nederlandse koerd in Erbil eve wat informatie verschaffen? Nu zijn er berichten dat er gevechten zijn vlak bij het vliegveld van Erbil en dat er "100den" families op de vlucht zijn. Iraq al An zegt dat o.a. een bron met 45k volgers.twitter:Iraq_now1 twitterde op donderdag 07-08-2014 om 00:12:22عااااجل: المعارك الطاحنة تقترب من مطار #أربيل . reageer retweet
fakequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef Haashem het volgende:
ISIS op 10 KM van Kirkoek..... Gaat lekker met die stoere Kurdse praatjes zo.twitter:KhilaFaPress twitterde op donderdag 07-08-2014 om 00:01:41الجبهة التركمانية :تحذر من سيطرة الدولة الاسلامية على كركوك على غرار سنجار خاصة وان جنود الدولة تتموضع على بعد 10كم reageer retweet
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:22 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou in Erbil zijn. Maar ik vertrouw de bron niet zo.
https://m.facebook.com/ah(...)91/?type=1&source=46
klopt niet jonge -.- stop met paniek te creërenquote:
Er zitten gewoon taxi's tussen enzo. Is altijd zo druk daarquote:
Bizar ook dat niemand daar wat aan doet. Stuur 1 Airborne divisie van het US Army met in ieder geval hulpgoederen en genoeg wapens om een corridor te maken of desnoods Engelsen en Fransen en het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Het lot van al die mensen in de bergen van SinjarVerdomme wat moet dat kut zijn daar.
Check de uploader van die filmpjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef BluesRebel het volgende:
Erbil is inderdaad een zeer drukke stad (vooral druk met auto's). En vooral in de zomer laat op de dag.
Koerdische zenders zenden live uit vanuit Makhmour waar hevig gevochten zou moeten worden. Lijkt helemaal niks aan de hand te zijn. Een zanger is zelfs meegekomen.
Dat ISIS of what the fuck dan ook heel goed is met sociale media weten we inmiddels wel.
Er wordt gezegd: wie vlucht moet zich schamenquote:
Ik las dat familie van baraznie aan het vluchten is.....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er wordt gezegd: wie vlucht moet zich schamen
-.-quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef Haashem het volgende:
[..]
Ik las dat familie van baraznie aan het vluchten is.....
En alles wat jij leest is waar en moet hier gemeld worden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef Haashem het volgende:
[..]
Ik las dat familie van baraznie aan het vluchten is.....
Nee dat zeg ik niet, en waarom zou ik het niet mogen melden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En alles wat jij leest is waar en moet hier gemeld worden?
hmm hetzelfde isis dat beweert dat ze een kalifaat van spanje tot china krijgen hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:38 schreef Haashem het volgende:
Bekende ISIS twitter accounts beweren dat Peshermga op de vlucht staat en dat IS steeds meer terrein aan het winnen is....
ISIS beweer de hele dag al dat ze bijna Kirkuk bereiken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
hmm hetzelfde isis dat beweert dat ze een kalifaat van spanje tot china krijgen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |