Wat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan stond je gister in Londen of niet?
Nee.quote:
stond ook iemand met een PFLP vlag te roepen, beetje onguur type. en 1 plus 1 is 2 dus zodoende zeg maarquote:
PFLP is wat mij betreft in ieder geval beter dan Hamas.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stond ook iemand met een PFLP vlag te roepen, beetje onguur type. en 1 plus 1 is 2 dus zodoende zeg maar
daarom corsair aanschaffen.quote:
Ik heb corsair, stickje een is doodt, stickje twee lijkt te leven (hij heeft nog geen errors, #1 had er al meer dan 5000 in dezelfde tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
daarom corsair aanschaffen.
slechtste memory die er is, maar lifetime garantie.
ik heb er al 4/5 teruggestuurd en nieuwe gekregen
ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef d4v1d het volgende:
En terugsturen doe je toch naar de webshop, en die sturen had dan naar corsair toch?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen
Ik heb geen groene zeep.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen
Hoe wil je een screenshot van memtest maken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:38 schreef RetRy32 het volgende:
met screenshot van je memtest gaat meestal sneller want dan testen ze soms niet (ervaring).
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe wil je een screenshot van memtest maken?![]()
een foto bedoel je
#3 wintquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:15 schreef RetRy32 het volgende:
ello bois.
ik ben gearriveerd na een film die ik niet snapte.
heb wat tetten en bipsjes uitgezocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bombermannen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |