SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Gewoon keihard trollen die gozer dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als vader lijkt me dat je primaire plicht ja om sceptisch en kritisch te zijn
en het is gewoon dat sommige mensen die sushi eten het doen om stoer/populair te zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh
maar er zullen vast wel dingen bij zijn die je lekker vind en dingen die je vies vind. DIvers toch
Net als tapas
wilde net zeggen. vind haar niet bijzonderquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
Ik vind haar trouwens niet mooi. #durftezeggen
Ja wauwquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt een prachtig meisje
Erg knap inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt een prachtig meisje
http://instagram.com/p/qjwP8xOqe_/?modal=truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
Ik vind haar trouwens niet mooi. #durftezeggen
Sushiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
en het is gewoon dat sommige mensen die sushi eten het doen om stoer/populair te zijn
'vanaaf sushi eten met de girls (L)'
Dat soort mensen moeten gewoon in een dwangbuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
en het is gewoon dat sommige mensen die sushi eten het doen om stoer/populair te zijn
'vanaaf sushi eten met de girls (L)'
Zijn vaak wel goeie vaders man beter dan die geen ene neuk geven om wat hun dochter doet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon keihard trollen die gozer dan.
Man lijkt me echt kut om bij zo'n typische beschermende vader te komen dan
Mwah alleen maar omdat ze zo kijkt op de foto? Is vast expresquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/qjwP8xOqe_/?modal=true
fucking arrogant
Te beschermend is ook niet goed hoor, je moet je kinderen ook hun eigen fouten laten maken tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn vaak wel goeie vaders man beter dan die geen ene neuk geven om wat hun dochter doet.
Al moeten ze niet overdrijven dat is triest
Maar dat heb ik met veel modellen. Volgens mij selecteren ze tegenwoordig ook meer op quirky en apart dan echt mooi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wilde net zeggen. vind haar niet bijzonder
ben je gek ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sushi![]()
Mensen die niet sushi
Bij de stoere mensen horen
Sushi met aloë vera
ik bedoel dat ik die foto arrogant vindquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah alleen maar omdat ze zo kijkt op de foto? Is vast expres
Aloë veraquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
ga je aloë vera eten met vis
Met rijstquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
Wow. Zo'n kop maakt iedereen onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/qjwP8xOqe_/?modal=true
fucking arrogant
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
rijst is viesquote:
Helpt ook helemaal nergens tegen gewoon bullshit je kan net zo goed sla eten zelfde effect.quote:
ik was echt dag misselijk na een slok daarvan te hebben genomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Helpt ook helemaal nergens tegen gewoon bullshit je kan net zo goed sla eten zelfde effect.
Geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik was echt dag misselijk na een slok daarvan te hebben genomen
Haha lekker dan hoezo dronk je het eigenlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik was echt dag misselijk na een slok daarvan te hebben genomen
Omdat ik teringdorst had en het zag staan in die kantine daar en wou eens proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha lekker dan hoezo dronk je het eigenlijk
Ik vraag me af of ik dat ook zou doen als ik slank was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Ze laat wel erg graag haar buik zien trouwens
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dat ook zou doen als ik slank was.Misschien wel, uit trots.
Sowieso aloë vera.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je gek ofzo
Wel ernstig die foto ja, maar achquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
http://instagram.com/p/pOLpmtOqbE/?modal=true
wat een grafbakkesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
http://instagram.com/p/pOLpmtOqbE/?modal=true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |