Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedairOnderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Graag ja.quote:
Wat zeiden ze nog meer ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Kees22 het volgende:
Vandaag een paar jongens met verstand bij Knevel & Van de Brink: het conflict niet voeden!
Dus dit topic ook sluiten ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Kees22 het volgende:
Vandaag een paar jongens met verstand bij Knevel & Van de Brink: het conflict niet voeden!
Ze zijn nu nog bezig en het wordt in de loop van de nacht een paar keer herhaald.quote:
Welnee. Dan moeten we ons weer vervelen. En wij hebben toch amper invloed op het conflict zelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dus dit topic ook sluiten ?
Kansloos dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Welnee. Dan moeten we ons weer vervelen. En wij hebben toch amper invloed op het conflict zelf.
Maar wat we wel kunnen doen is proberen bij de tegenstanders een soort begrip voor hun tegenstanders bij te brengen. Of vooringenomenheid bloot te leggen en vooroordelen te ontzenuwen. Fobieën te ontmaskeren. En af en toe laten weten dat je ze wel begrijpt.
Gelijk geven als ze gelijk hebben (maar dat is helaas zeer zeldzaam, natuurlijk).
Ben voorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Welnee. Dan moeten we ons weer vervelen. En wij hebben toch amper invloed op het conflict zelf.
Maar wat we wel kunnen doen is proberen bij de tegenstanders een soort begrip voor hun tegenstanders bij te brengen. Of vooringenomenheid bloot te leggen en vooroordelen te ontzenuwen. Fobieën te ontmaskeren. En af en toe laten weten dat je ze wel begrijpt.
Gelijk geven als ze gelijk hebben (maar dat is helaas zeer zeldzaam, natuurlijk).
Morgen dan maar terug kijken op uitzendinggemistquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog bezig en het wordt in de loop van de nacht een paar keer herhaald.
Hoezo? Spreek voor jezelf. Als jij niet open staat voor nadere informatie wil dat niet zeggen dat niemand daarvoor open staat. Ik persoonlijk leer graag af en toe iets bij.quote:
Ik vraag me af of het wel zinvol is om dat stukje land weer op te bouwen met allerlei steun.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar had in het vorige topic gevraagd dat mocht het zo blijven zoals nu. Hoe de mensen in Gaza dan weer gaan opbouwen. Krijgen ze steun ?
Nja moeten ze dan maar in tenten gaan wonen ? Tussen al het puin ..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel zinvol is om dat stukje land weer op te bouwen met allerlei steun.
Het ligt binnen een paar jaar weer in puin, ben ik bang.
Gebed zonder eind.
Herinner je je nog die laatste vernieling van Libanon?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar had in het vorige topic gevraagd dat mocht het zo blijven zoals nu. Hoe de mensen in Gaza dan weer gaan opbouwen. Krijgen ze steun ?
Er waren een vliegveld en een haven, de laatste mede aangelegd/betaald door Nederland. Jaren geleden al platgebulldozerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel zinvol is om dat stukje land weer op te bouwen met allerlei steun.
Het ligt binnen een paar jaar weer in puin, ben ik bang.
Gebed zonder eind.
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja moeten ze dan maar in tenten gaan wonen ? Tussen al het puin ..
En vind jij nu dat dat allemaal weer opnieuw aangelegd moet worden met internationale fondsen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Er waren een vliegveld en een haven, de laatste mede aangelegd/betaald door Nederland. Jaren geleden al platgebulldozerd.
Het nut van teruggeven van Gaza aan de Palestijnen is inmiddels wel duidelijk.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Nintex het volgende:
Schade in Gaza in beeld gebracht met satteliet.
http://graphics.wsj.com/gaza-before-after/
Wat nou als ze niet zo makkelijk van Hamas afkomen.. ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Maar iets opbouwen wat binnen een paar jaar weer in puin ligt, lijkt me niet erg zinvol.
Mss kunnen ze beter investeren in een toekomst waarin dit niet meer gebeurd, en Hamas de deur wijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |