quote:
quote:
Jup.quote:
En dan toch dik miljonair zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup.Alex Jones moet toch wel een van de ergste mongolen op deze wereld zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Wat een kneus is dat, hoop dat ie ontslagen wordt.
Tsja, om een of andere reden heeft hij een heleboel fans.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:04 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
En dan toch dik miljonair zijn.
Muricaaa!
TopGear is geen autoprogrammaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:38 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Top Gear![]()
![]()
beetje autotjes kijken, sneue bedoeling
grootste kneuzen programma, ooit.
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
O wacht, volgens mij ben ik de semi-grappige presentatoren vergeten met hun "kijk mij nou populair en grappig zijn" mislukte grapjes. En dan nog die bosmongool met z'n witte helm kan mij het verrotte welk stuk verdriet er onder die helm zitten man man. Debielenprogramma.
Van oorsprong wel, nu kan zelfs een niet-autoliefhebber er naar kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TopGear is geen autoprogramma
Kijk jij toch lekker wat anders knulquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Van oorsprong wel, nu kan zelfs een niet-autoliefhebber er naar kijken.
racist gespotquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Politiek correctheid begint een beetje door te slaan zo langzamerhand.
quote:
quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:42 schreef oksel12 het volgende:
[..]Iedereen komt slimmer over dan Alex Jones.
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:
gebeurt niet, is hun meest bekeken programmaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik zweer tot god. Als hierdoor Top Gear stopt kijk ik nooit meer naar de BBC
Of hij gelijk heeft daar gelaten, die andere kerel heeft nou eenmaal een andere mening, maar Piers krijgt z'n zin niet en gaat maar schelden/boos worden. Beetje kinderachtig, niet?quote:
Ik snap zijn frustratie wel als je met zo'n NRA-gekkie aan het praten bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of hij gelijk heeft daar gelaten, die andere kerel heeft nou eenmaal een andere mening, maar Piers krijgt z'n zin niet en gaat maar schelden/boos worden. Beetje kinderachtig, niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |