dat is toch geen antwoord op mijn vraag gekkiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik heb nog andere alternatief voor je namelijk: Rij gewoon keurig aan je aangeven snelheid.
Dan hoeft je niet eens bonnetjes verwachten.
hoeveel data verbruikt zo'n app dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:25 schreef FredvZ het volgende:
Ik denk dat die ene boete die je zou kunnen krijgen je minder gaat kosten dan de extra data die zo'n app met zich mee brengt...
Dat ligt natuurlijk aan de verversingsfrequentie die je instelt, maar dat kunnen zomaar eens enkele MB's per uur zijn.quote:
Jawel, je wilde een manier vinden om voorkomen dat ze jouw te flitsen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
dat is toch geen antwoord op mijn vraag gekkie
In Duitsland ook. Maar ik gebruik de app Mapfactor als navigatie, daarbij kun je ook flitsers downloaden. Werkt op basis van OpenStreetMap. Verbruikt tijdens het rijden geen data, omdat je de kaarten van te voren downloadt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:43 schreef DroogDok het volgende:
In Zwitserland is het sowieso verboden.
ja, denk dat ik het ook maar bij mn navigatie-app hou. In Frankrijk piept ie ook vaak op tijd. Alleen laatst een keer gepakt door een mobiele controle. Die sturen ze tegenwoordig ook gewoon opquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
In Duitsland ook. Maar ik gebruik de app Mapfactor als navigatie, daarbij kun je ook flitsers downloaden. Werkt op basis van OpenStreetMap. Verbruikt tijdens het rijden geen data, omdat je de kaarten van te voren downloadt.
Thanks, die app ziet er iig wel probeerbaar uitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:45 schreef NieuweNier het volgende:
Camsam is een app voor in Duitsland. Tenminste het heeft een Duitse database.
Ik vond het zelf een verschrikkelijke app. Je hebt een irritant slecht vertaald stemmetje wat via 3g gestremd wordt. Bovendien geeft hij veel flitsers niet aan, en soms een controle waar dat overduidelijk niet het geval is.
Maar in distal de kan je hard rijden erop wagen. Op de autobahn zijn er meestal andere mensen die je kan volgen. Erbuiten of wanneer het rustig is kan je de gok nemen omdat de boete zo laag is.
Totdat ze je aanhouden en je duizenden euro's mag betalen omdat je geen flitspalen op je nav mag hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Palomar het volgende:
[..]
ja, denk dat ik het ook maar bij mn navigatie-app hou. In Frankrijk piept ie ook vaak op tijd. Alleen laatst een keer gepakt door een mobiele controle. Die sturen ze tegenwoordig ook gewoon op
altijd van die indianenverhalen... is het ooit bij iemand gebeurd dat ie daarop gecontroleerd is en zo'n hoge boete heeft gekregen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Totdat ze je aanhouden en je duizenden euro's mag betalen omdat je geen flitspalen op je nav mag hebben
Mijn zus en zwager zijn gecontroleerd vorig jaar. Ze werden aangehouden in Frankrijk voor een routinecontrole en er werd gekeken naar hun TomTom. Aangezien ze geen flitsers erop hadden staan was er geen probleem.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:56 schreef Palomar het volgende:
[..]
altijd van die indianenverhalen... is het ooit bij iemand gebeurd dat ie daarop gecontroleerd is en zo'n hoge boete heeft gekregen?
huh?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 02:45 schreef NieuweNier het volgende:
Maar in distal de kan je hard rijden erop wagen.
Ik heb zelfs met zo'n Quintezz raamplakker gereden in het buitenland. In Hongarije heeft het me kunnen waarschuwen voor een lasercontrole op de rondweg van Budapest. Pakkans is sowieso minimaal, ook voor snelheid. Uit Oostenrijk nooit een boete ontvangen terwijl er zeker geflitst was. Uit Duitsland wel, maar als de foto onduidelijk is of de bestuurder niet de eigenaar van de auto is dan gewoon een bezwaarschrift indienen dat jij niet de bestuurder was. Bij kleine overtredingen doen ze dan geen moeite meer om nog verder te procederen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:56 schreef Palomar het volgende:
[..]
altijd van die indianenverhalen... is het ooit bij iemand gebeurd dat ie daarop gecontroleerd is en zo'n hoge boete heeft gekregen?
Nee volgens mij is er een Belgische versie te downloaden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:01 schreef leolinedance het volgende:
Werkt flitsmeister nou tegenwoordig ook in Belgie?
Zeker wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:48 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Ik denk ook niet dat de datakosten het waard zijn om zo een app te gebruiken.
Waar? Ik kan hem niet vinden in de store.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:44 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Nee volgens mij is er een Belgische versie te downloaden.
neequote:Op zondag 3 mei 2015 18:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Boetes in het buitenland zijn toch een fooi in vergelijking tot Nederland.
Ach ja, zoals ik al zei: met m'n busje ben ik vaak nog sneller dan mensen met hun personenwagen. Gemiddelde snelheid is belangrijker.quote:
Denk dat ze wat vertraging hebben, kan 'm ook zo gauw niet vinden: http://tweakers.net/nieuw(...)omt-naar-belgie.htmlquote:Op zondag 3 mei 2015 18:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar? Ik kan hem niet vinden in de store.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |