Nee, heb gisteren geen pittig eten op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:31 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Jouw kontje werd gisteravond door de vuurnatie aangevallen ja.
Om dezelfde reden als waarom een kwal tot kwal is geëvolueerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen over de hele wereld dan zover door geëvalueerd terwijl de apen bleven steken? Wij zouden ook overleven als primitieve apen. Waarom zijn we zover gegaan tot wat we nu zijn? Heeft niets met je locatie te maken. Want over de hele wereld zijn apen die nog apen zijn, terwijl er mensen zijn die het blijkbaar nodig vonden om door te evalueren. Dit gaat tegen de wetten in. Want evolutie vindt enkel plaats als het nodig is.
Maar waarom zijn die apen nog super dom dan? Er moeten er toch wat zijn zoals ons, slimmere lui. En waarom kunnen wij in elk klimaat leven, dan moest onze voorvader dat ook kunnen. En die apen kunnen dat weer niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hominoidea
FTFY. En omdat onze hersenen groot zijn, we duimen hebben, gereedschap kunnen maken, etc etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar waarom zijn die apen nog super dom dan? Er moeten er toch wat zijn zoals ons jullie, slimmere lui. En waarom kunnen wij in elk klimaat leven, dan moest onze voorvader dat ook kunnen. En die apen kunnen dat weer niet.
Kijk die gemeenzame voorouder van ons prima, maar wat hebben die andere dan naast de grabbelton gegrepen.
Ik dacht meer aan een directe aanval om zo te zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, heb gisteren geen pittig eten op.
Dat hoort niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:34 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een directe aanval om zo te zeggen.
Maakt niet uit, maakt niet uit man. Wij kunnen kou hebben en warmte ook... vochtigheden etc. Een vis komt om met bepaald weer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
FTFY. En omdat onze hersenen groot zijn, we duimen hebben, gereedschap kunnen maken, etc etc.
Dan speel ik nog niet met vuur.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Jij was toch de van de andere kant?
Als de mens door God geschapen is, en niet door evolutie is ontstaan, waar kwam God dan vandaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:17 schreef Spongeboss het volgende:
Als mensen eerst apen waren, waarom zijn er nu nog apen.
En waar kwamen de apen vandaan? Nou lijkt me heel duidelijk waar ze vandaan komen God namelijk.
Klacht: Atheïsten die volhouden dat ik afstam van een zeespons.
Ga maar eens opzoeken wat het woord theorie in een wetenschappelijke context betekent.quote:
Super domquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar waarom zijn die apen nog super dom dan? Er moeten er toch wat zijn zoals ons, slimmere lui. En waarom kunnen wij in elk klimaat leven, dan moest onze voorvader dat ook kunnen. En die apen kunnen dat weer niet.
Kijk die gemeenzame voorouder van ons prima, maar wat hebben die andere dan naast de grabbelton gegrepen.
Ze passen zich aan, aan jouw niveau.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar waarom zijn die apen nog super dom dan?
Een slimme aap kan klimmen en eet goed rijp fruit voor die heerlijke alcohol-kick.quote:Er moeten er toch wat zijn zoals ons, slimmere lui.
Ja joh...zij een beetje rondhangen en fruit eten en wij een 40-uur werkweek...gut-oh-gut wat hebben wij het toch getroffen.quote:Kijk die gemeenzame voorouder van ons prima, maar wat hebben die andere dan naast de grabbelton gegrepen.
Zo werkt het niet..; je kan de lijn gewoon niet eeuwig terugtrekken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef JP33 het volgende:
[..]
Als de mens door God geschapen is, en niet door evolutie is ontstaan, waar kwam God dan vandaan?
Wie heeft God geschapen? Wie heeft de eerste goden gecreëerd?
Wat als WIJ de buitenaardsen zijn? En de aliens eigenlijk aardbewoners zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef Gewas het volgende:
Ik denk dat buitenaardse wezens ons hier naartoe hebben gebracht.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef Gewas het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:44 schreef Gewas het volgende:
nu kan ik het moeilijk meer volgen (kan door de pilsjes komen)... Je bedoelt dat wij de aliens weggejaagd hebben van de aarde?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Wat als WIJ de buitenaardsen zijn? En de aliens eigenlijk aardbewoners zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |