SPOILER: BRABANTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DRENTHEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FLEVOLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FRIESLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GELDERLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GRONINGENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LIMBURGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NOORD-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OVERIJSSELOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: UTRECHTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZEELANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZUID-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorgaande topics: Klik!
[ Bericht 10% gewijzigd door Mord_Sith op 18-08-2014 13:13:10 ]Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Iemand bekend met de kruidenbotermix van LIDL? Is dat wat?Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
De Lidl in Bussum heeft ook een warme bakker! Laarderweg 238, 1403 RN BussumBut till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run![]()
Vast wel en dan lekker mengen met de roomboter van de Lidl.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:43 schreef Hallojo het volgende:
Iemand bekend met de kruidenbotermix van LIDL? Is dat wat?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
De LIDL in Arnhem (Kruidenplein 7) heeft ook een warme bakker.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Beide lidls in veliko tarnovo ook"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet ik!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:49 schreef doeka het volgende:
De Lidl in Bussum heeft ook een warme bakker! Laarderweg 238, 1403 RN Bussum![]()
Daar deed ik tot voor kort m'n boodschappen.
Is er ook een Lidl in Den Haag met warme bakker?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
in wateringse veld iigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Weet ik!![]()
Daar deed ik tot voor kort m'n boodschappen.
Is er ook een Lidl in Den Haag met warme bakker?![]()
Kruidenbotermix? Picture pls!
Ik check mijn bonnen sinds kort (voor ons een keer een gezin dat de snacktomaten niet hoefde omdat ze geen 50 cent waren. Maar ze hadden het verkeerde doosje bleek later). Tot nu toe kloppen mijn bonnen![]()
Overigens gister halve kilo blauwe bessen voor 99 cent
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Tnx!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hier staan ze:
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)l_nl/hs.xsl/5161.htm"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Kan jij ze vandaag even uitproberen en mij vertellen of het lekker is?quote:
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
Mijn ouders hadden laatst die rode! ik vond t lekker!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan jij ze vandaag even uitproberen en mij vertellen of het lekker is?![]()
De warme bakker bij onze Lidl is tijdelijk weg ivm uitbreiding van de Lidl
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hebben wij ook hier thuis, echt zulk lekker fruit en zo goedkoopquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef DonnaRush het volgende:
Die halve kilo blauwe bessen heb ik zaterdag ook gekocht. Heerlijk!
Kun je ze zelf haast niet voor gaan plukken.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Waar is de vruchtenkwark gebleven?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Zo, de bake-off is ook hier klaar. Vond het een beetje tegenvallen, want ik had ook vers afgebakken broden verwacht. Er lagen alleen luxebroodjes. Heb ik niet zoveel aan, want ik probeer gezonder te eten en daar passen die broodjes nou niet bepaald bij...![]()
Ik was vandaag weer eens bij AH. Die groente- en fruitafdeling haalt het echt niet bij die vd Lidl. Mini-ananasjes, minimeloentjes... alles was mini daar.
To see a world in a grain of sand
Behalve de prijzen, die zijn maxi!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:15 schreef _Dido_ het volgende:
Ik was vandaag weer eens bij AH. Die groente- en fruitafdeling haalt het echt niet bij die vd Lidl. Mini-ananasjes, minimeloentjes... alles was mini daar.
![]()
![]()
Hier dus niet. AH is met sommige dingen echt goedkoper dan Lidl. Komkommer bv.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:15 schreef _Dido_ het volgende:
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
ja, 3de klasse komkommerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier dus niet. AH is met sommige dingen echt goedkoper dan Lidl. Komkommer bv.![]()
al was Lidl duurder, dan zou ik nog liever daarnaartoe gaan, omdat het groente en fruit daar verser oogt en vaak groter is. Ik heb bij Lidl nog nooit een rotte appel gevonden, bij AH dikwijls.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier dus niet. AH is met sommige dingen echt goedkoper dan Lidl. Komkommer bv.To see a world in a grain of sand
Die van Lidl is ook niet 1e klasquote:Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
dat is 2de klasse, goed genoeg voor NLquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die van Lidl is ook niet 1e klas![]()
Ze hadden hier de ice tea zero weer, dus gelijk wat meegenomen
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Zo zero is ie niet. Toch weer een procent suiker, niet veel maar iig geen zeroquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:19 schreef Diconnected het volgende:
Ze hadden hier de ice tea zero weer, dus gelijk wat meegenomen![]()
![]()
ik wel eens, kan een keer gebeuren lijkt me. toen ik het aangaf werd ook direct alles gecontroleerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
al was Lidl duurder, dan zou ik nog liever daarnaartoe gaan, omdat het groente en fruit daar verser oogt en vaak groter is. Ik heb bij Lidl nog nooit een rotte appel gevonden, bij AH dikwijls.![]()
Ik heb bij de lidl hier al weken geen knappe uien meer kunnen vinden. Of ze zijn doorgeschoten, of de halve zak is al rot. (aldi trouwens ook). Als het seizoen zo slecht is ervoor, verkoop ze dan gewoon niet ipv rotte ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
al was Lidl duurder, dan zou ik nog liever daarnaartoe gaan, omdat het groente en fruit daar verser oogt en vaak groter is. Ik heb bij Lidl nog nooit een rotte appel gevonden, bij AH dikwijls.![]()
![]()
Morgen meteen kijken! Echt super lekker!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:19 schreef Diconnected het volgende:
Ze hadden hier de ice tea zero weer, dus gelijk wat meegenomen![]()
had ik laatst ook ja, met zowel uien als sjalotten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb bij de lidl hier al weken geen knappe uien meer kunnen vinden. Of ze zijn doorgeschoten, of de halve zak is al rot. (aldi trouwens ook). Als het seizoen zo slecht is ervoor, verkoop ze dan gewoon niet ipv rotte ..![]()
actieartikel. zit niet standaard in het assortiment.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef Nezhi het volgende:
Weet iemand hier of ze de Pizza Inferno of Inferno Patatjes in het assortiment hebben?![]()
Naja in ieder geval beter dan de gewone ice teaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo zero is ie niet. Toch weer een procent suiker, niet veel maar iig geen zero
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Heerlijk de gewassen spinazie in de aanbiedingHeerlijk was het
En ze hadden gelukkig weer rode pepersNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Volgende week weer bbq weken. Met onder andere grapefruit frisdrank, blikken radler bier. En wasmiddel is weer 2 voor 5 euro. Voor de rest niet veel soeps.![]()
Dat is goedkoper dan hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:47 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week weer bbq weken. Met onder andere grapefruit frisdrank, blikken radler bier. En wasmiddel is weer 2 voor 5 euro. Voor de rest niet veel soeps.
Hebben ze in nederland nu ook die vetplantjes in kruikjes? Vind ze erg leuk, zeker voor die 3 euro."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zal ergens deze 2 dagen de lidl lijst bijwerken. Dus wie er nog 1 op het puntje nog weet, gooi het eruit.
Op vakantie in Apeldoorn waren ze nog heerlijk warm
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Ze zijn de Lidl in Delfzijl, Groningen nu aan het verbouwen dus die kan er binnenkort bijquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:09 schreef CookieSlikker het volgende:
Zal ergens deze 2 dagen de lidl lijst bijwerken. Dus wie er nog 1 op het puntje nog weet, gooi het eruit.
Op vakantie in Apeldoorn waren ze nog heerlijk warm![]()
![]()
Goede service bij Lidl trouwens. Had laatst een emmer Griekse yoghurt en bij openen stond er veel 'water' op en het was zuur. Vijf euro waardebon gekregen. Nice!![]()
Nu ook verse pizza bij Lidl, gisteren die met rucola en rauwe ham geprobeerd. Een regelrechte poging tot vergiftiging, met een zoutgehalte hoger dan de Dode Zee! Ik hoop dat mijn nieren het overleefd hebben. Dom geweest dus, had hem na één hap moeten wegflikkeren bij het klein chemisch afval.It's not a lie, if you believe![]()
Snel even gekeken in de vuilnisbak: het was de Chef Select pizza Prosciutto en op de ingrediëntenlijst staat zesmaal vermeld "zout", maar geen totaal percentage.It's not a lie, if you believe![]()
Rauwe ham is gepekeld en 1 van de zoutste vleessoorten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:19 schreef 18konijn het volgende:
Snel even gekeken in de vuilnisbak: het was de Chef Select pizza Prosciutto en op de ingrediëntenlijst staat zesmaal vermeld "zout", maar geen totaal percentage.
Bevat zo'n 5.1 gr zout/100 gr
Pizza is ook 1 van de zoutste gerechten.
Dat zou bijelkaar wel ontzettend zout zijn ja.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Dalende groente en fruitprijzen hier nog niks van gemerkt. Weet iemand hoeveel een zal bevroren (zomer)fruit kost bij de lidl? Hier is de lidl nooit open op zondag, de jumbo wel maar die is altijd absurd duur met groente en fruit..![]()
Nee, is winter assortimentquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:34 schreef soapie het volgende:
Die kaasfondue zit die niet standaard in het assortiment??Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ga er over een uurtje heen, Hopelijk onthoudt ik het dan zou ik het wel meldenquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:07 schreef Deezertje het volgende:
Dalende groente en fruitprijzen hier nog niks van gemerkt. Weet iemand hoeveel een zal bevroren (zomer)fruit kost bij de lidl? Hier is de lidl nooit open op zondag, de jumbo wel maar die is altijd absurd duur met groente en fruit..Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
500 gram diepvriesfruit 2.49E
En ik had: 500 gr aardbeien voor 1.79
galiameloen voor 0.89
zak gewassen spinazie voor 0.49 en een bos lenteui voor 0.39 cent
Heerlijk die zondagen, alles moet weg dan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Dat is hier op zaterdagavond, Lidl is helaas niet open op zondag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
galiameloen voor 0.89
Heerlijk die zondagen, alles moet weg dan
Mag niet van de SGP/CU/CDA/ChristenfigurenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hier elke super wel open op zondag. Alleen de lidl natuurlijk weer niet.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Non FoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnen voor de winter
Belgisch hammetje was niet te eten volgens man. Ik had er zelf al geen zin in. Heel veel vet en weinig vlees.![]()
water kan je eraf gieten, en yoghurt is idd zuurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:27 schreef DonnaRush het volgende:
Goede service bij Lidl trouwens. Had laatst een emmer Griekse yoghurt en bij openen stond er veel 'water' op en het was zuur. Vijf euro waardebon gekregen. Nice!In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
water kan je eraf gieten, en yoghurt is idd zuur![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Non FoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnen voor de winter![]()
Al misstaat het vast niet bij je wolvenshirt op je zolderkamer?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
godver, ik heb over die yoghurt post heen gelezen denk ik, zie 'm nu pasquote:
Ach, in zo'n dorp woon ik ook ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is hier op zaterdagavond, Lidl is helaas niet open op zondag.
Mag niet van de SGP/CU/CDA/Christenfiguren
BBQ-week vanaf morgen, bleh. Ik hoef er zo te zien niets van te hebben.
De Belgische abdijkaas van de afgelopen week was wel lekker trouwens! Verder niets van de themaweek geprobeerd.Let me see you stripped down to the bone![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Non FoodDat is een hilarisch ironische aankoop toch? TOCH?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnen voor de winter
Let me see you stripped down to the bone![]()
Verder prima durp om te wonen, alleen dat is wat jammerquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach, in zo'n dorp woon ik ook ja.
De Belgische abdijkaas van de afgelopen week was wel lekker trouwens! Verder niets van de themaweek geprobeerd.
Ik heb helemaal niks van de Belgische week geprobeerd. Spaanse weken mogen van mij maanden zijn, hadden veel goed spul
BBQ week vanaf morgen![]()
Lidl, kijkt u mee met het weer?De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Yep, vond hem te foutquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is een hilarisch ironische aankoop toch? TOCH?!
Dank. Bij de jumbo 4 nogwat per kilo.. Haal morgen wel vers fruit bij de lidl. Hopelijk weer wat goedkoperquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
galiameloen voor 0.89
Heerlijk die zondagen, alles moet weg dan![]()
![]()
Hier stond alles een week later nog net zoals in het beginquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Verder prima durp om te wonen, alleen dat is wat jammer
Ik heb helemaal niks van de Belgische week geprobeerd. Spaanse weken mogen van mij maanden zijn, hadden veel goed spulgeen succes dus.. Maar ze prijzen ook nooit wat af dus blijven ze weken met die troep zitten..
![]()
Die week was waarschijnlijk 8 weken geleden al geplandquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:46 schreef CookieSlikker het volgende:
BBQ week vanaf morgen![]()
Lidl, kijkt u mee met het weer?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Nou ik wel! Niet van de bbq week maar wel van de andere aanbiedingen. De limonade in kleine zakjes (soort capri sonne). 14 Zakjes voor ¤ 1,99quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach, in zo'n dorp woon ik ook ja.
De Belgische abdijkaas van de afgelopen week was wel lekker trouwens! Verder niets van de themaweek geprobeerd.
Grote kans dat het BBQ vlees nog meer afgeprijsd is dan in de folder staat.. weersverwachtingen zijn slecht dus als niemand 't koopt...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou ik wel! Niet van de bbq week maar wel van de andere aanbiedingen. De limonade in kleine zakjes (soort capri sonne). 14 Zakjes voor ¤ 1,99
Die zakjes zijn idd lekker, maar wederom een hele berg suiker per zakje. In alles (behalve koffie, thee en water) zit al enorm veel suiker helaas...![]()
Daar kijk ik niet naar. Ik ben niet zo iemand die overal gaat kijken hoeveel suiker of vet er ergens in zit. En daarbij lust ik maar zo weinig drinken, dat ik al blij ben als ik iets vind wat ik lekker vindquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Grote kans dat het BBQ vlees nog meer afgeprijsd is dan in de folder staat.. weersverwachtingen zijn slecht dus als niemand 't koopt...
Die zakjes zijn idd lekker, maar wederom een hele berg suiker per zakje. In alles (behalve koffie, thee en water) zit al enorm veel suiker helaas....
Ik ben ook niet zo'n type, maar eet graag chocola (2 repen per week geen uitzondering) en daar zit ook een berg suiker in, dus ik compenseer 't dan maar met gezond drinken... althans dat probeer ik mezelf wijs te makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar. Ik ben niet zo iemand die overal gaat kijken hoeveel suiker of vet er ergens in zit. En daarbij lust ik maar zo weinig drinken, dat ik al blij ben als ik iets vind wat ik lekker vind.
![]()
![]()
Grapjas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
water kan je eraf gieten, en yoghurt is idd zuur
Ik heb deze emmers altijd en er staat nooit water op bij openen en Griekse yoghurt is lang zo zuur niet als gewone of magere yoghurt.![]()
Witte crispy chocolade. Met gepofte rijst of zo zag ik liggen?
Ik vond hem wel mooi gevonden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef DonnaRush het volgende:
En ik vraag me af waarom ik er eigenlijk serieus op in ga...
Puurdere chocolade eten, zit minder suiker in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n type, maar eet graag chocola (2 repen per week geen uitzondering) en daar zit ook een berg suiker in, dus ik compenseer 't dan maar met gezond drinken... althans dat probeer ik mezelf wijs te makenknow'm sayin?
word? word.![]()
Deeg, tomatensaus, kaas. Welk ingredient maakt dit één van de zoutste gerechten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Pizza is ook 1 van de zoutste gerechten.![]()
Ze hadden een tijdje geleden glazen vitrines geplaatst in onze Lidl, maar dat is kennelijk niet goed bevallen want ze waren allemaal weer verwijderd.![]()
![]()
Het zout.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Deeg, tomatensaus, kaas. Welk ingredient maakt dit één van de zoutste gerechten?
In het deeg, de saus en de kaas.![]()
Van die kasten waar alle electra in staat zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze hadden een tijdje geleden glazen vitrines geplaatst in onze Lidl, maar dat is kennelijk niet goed bevallen want ze waren allemaal weer verwijderd.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
Van Facebook:
Weet je meteen dat je bij de Jumbo veel te veel betaald voor exact dezelfde melk!
Melk en havermout zijn van die producten die gewoon niet kunnen verschillen.
Op de melkpakken staat een code, en bij de Aldi produceert FrieslandCampina de melk en vla...
Lidl weet ik zelf niet maar zal ook wel Campina wezen (en die kost 1,20 per pak en bij de Lidl 65 cent...)![]()
Nee, gewoon die glazen deuren die ze bij de meeste AH's ook hebben. Ligt meestal de verpakte groente, magnetronvoedsel, maaltijdsalades en boterhammensmeersel achter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Van die kasten waar alle electra in staat zeker?![]()
Owh datquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee, gewoon die glazen deuren die ze bij de meeste AH's ook hebben. Ligt meestal de verpakte groente, magnetronvoedsel, maaltijdsalades en boterhammensmeersel achter.![]()
Alle supers hier behalve lidl. Dacht dat dat erin word gezet als je een bakker/nieuwe lidl krijgt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
2l melk is even duur toch bij lidl en jumbo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Van Facebook:
[ afbeelding ]
Weet je meteen dat je bij de Jumbo veel te veel betaald voor exact dezelfde melk!
Melk en havermout zijn van die producten die gewoon niet kunnen verschillen.
Op de melkpakken staat een code, en bij de Aldi produceert FrieslandCampina de melk en vla...
Lidl weet ik zelf niet maar zal ook wel Campina wezen (en die kost 1,20 per pak en bij de Lidl 65 cent...)De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?![]()
We hebben een bakker, maar die glazen deuren zijn kennelijk niet goed bevallen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:31 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Owh dat![]()
Alle supers hier behalve lidl. Dacht dat dat erin word gezet als je een bakker/nieuwe lidl krijgt.![]()
als ze niet goed worden dichtgedaan kosten ze meer energie dan open vakken.. als iedereen ze open laat staan heeft t dus geen zinquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
We hebben een bakker, maar die glazen deuren zijn kennelijk niet goed bevallen.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
dat is dan ook een stukje gewenning van de klanten.
de vriezers worden toch ook gewoon dicht gedaan? zo'n deur van een koeling die open staat zit gigantisch in de weg.![]()
Dit inderdaad. Het is soms al geen doen daar, maar dan wordt het helemaal een drama.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef loecje het volgende:
zo'n deur van een koeling die open staat zit gigantisch in de weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: