SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik wist het al toen ik de filmpjes zag. Volgens mij is die Natasja ook op feestjes geweest daar.quote:
O? Dat is me niet eens opgevallen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist het al toen ik de filmpjes zag. Volgens mij is die Natasja ook op feestjes geweest daar.
Nee he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist het al toen ik de filmpjes zag. Volgens mij is die Natasja ook op feestjes geweest daar.
Je capslock blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:11 schreef Injetta het volgende:
Wil ik even rustig eten met wat muziek op de achtergrond begint me Isa weer als een idioot te bleren.... WAAROM VERTELT NIEMAND DAT ZE NIET MOET SCHREEUWEN?
Waarom?quote:
quote:
Volgens mij wel hoor. Lau hosselde toen haar foonnummer.quote:
Die van jou ook veel te vaak al zien de lettertjes er kleiner uitquote:
Zo'n duif die wacht tot je je patatje laat vallen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef Urb het volgende:
Billy heeft zich weer uitgenodigd bij Nico's groepje voor de restjes he?
Het vlindertje fladdert van eetgroepje naar eetgroepje... En haar strontvlieg komt er meestal snel achteraanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef Urb het volgende:
Billy heeft zich weer uitgenodigd bij Nico's groepje voor de restjes he?
weer lekker leeg laten lopenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe is het met het zwembad? Is dat al in beeld geweest vandaag ?
Hartverscheurend verhaallijntje voor de tv?quote:
Dat is weer leeg, en dan weer vol en daarna weer leeg en dan vullen ze hem weer en dan weer leeg. Ik begrijp er ook niks meer van, steeds doen ze iets fout. Niveau basisschool zou dit toch al moeten wetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
Ja wij cossers hebben het zwaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mensen die echt verdriet hebben,is nooit leuk.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt een Nieuwe Lesbiëne.. eentje die wél echt is
Johan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef kaatje50 het volgende:
Ik kan best genieten als Lau valt voor die nieuwe en dat lot dan vreselijk jaloers wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hartverscheurend verhaallijntje voor de tv?![]()
Je ziet nu de close up-beelden al van de twee geliefden die door het lot (haha) wreed uit elkaar worden gerukt.
Tot overmaat van ramp komt er morgen nog een nieuwe lesbienne binnen. Kortom, weer voor twee weken voer voor tv...
echtquote:
Ah, ineens zijn de koeien gemolken en heeft Bief haar shot al gehad.quote:
Dat is nog afwachten of ze binnen komt natuurlijk, maar het zou zo maar kunnen,quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hartverscheurend verhaallijntje voor de tv?![]()
Je ziet nu de close up-beelden al van de twee geliefden die door het lot (haha) wreed uit elkaar worden gerukt.
Tot overmaat van ramp komt er morgen nog een nieuwe lesbienne binnen. Kortom, weer voor twee weken voer voor tv...
Wat erg. En wat een afgang ook voor Hornbach... Was toch makkelijk zelf in elkaar te zettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat is weer leeg, en dan weer vol en daarna weer leeg en dan vullen ze hem weer en dan weer leeg. Ik begrijp er ook niks meer van, steeds doen ze iets fout. Niveau basisschool zou dit toch al moeten weten
Voor een normaal mens zal het wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat erg. En wat een afgang ook voor Hornbach... Was toch makkelijk zelf in elkaar te zetten
Valt nog te bezien. Voor hetzelfde geld is die zak hooi dat vergeten..quote:
Nog even volhouden, die vakantie. Daarna mag je weer lekker streamen (en SV"s schrijvenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]zonder stream Utopia volgen is niet te doen ha ha ha
Kusje,kusje,kopstoot.quote:
Je bedoeld natuurlijk *een fikse duw*quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:22 schreef markvanrinsum het volgende:
ruud geeft bella een kopstoot
[ afbeelding ]
Ze bedoelde enig en anaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef Urb het volgende:
Billy kruipt in de reet van Sonny, gister noemde ze hem nog "vunzig en banaal"
Welnee, dit is echt een verhaallijn voor tv.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog afwachten of ze binnen komt natuurlijk, maar het zou zo maar kunnen,
Ze zijn al eerder uit elkaar gegaan met slapen.
Lot denkt natuurlijk dat ze daar de eltie stem voor heeft gekregen
Hallo ze is er nog nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik kan best genieten als Lau valt voor die nieuwe en dat lot dan vreselijk jaloers wordt
Gisteren draaiden ze het ook weg. Bij Isa vanochtend niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Valt nog te bezien. Voor hetzelfde geld is die zak hooi dat vergeten..
Alles voor de dieren, maar dan wel voor Ruuds tv-momentjes
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:26 schreef Urb het volgende:
Die Lot en Lau toch. Wie zn vingers brand moet aan de blaren likken, ofzo
Ik ook. Die wordt helemaal gek. Het allerleukste zou zijn dat lot hun betrappen in bed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik kan best genieten als Lau valt voor die nieuwe en dat lot dan vreselijk jaloers wordt
Ben ff aan het bijkomen, dagje Brugge gehad, wat een mooie stad zeg, toen naar Zeebrugge geweest, de hele dat pal in de zon, ben kapotquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nog even volhouden, die vakantie. Daarna mag je weer lekker streamen (en SV"s schrijven![]()
Maar dat boeit Lot dan helemaal niet hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ik ook. Die wordt helemaal gek. Het allerleukste zou zijn dat lot hun betrappen in bed.
Geen idee ik was ook een dagje weg , en val hier ook midden inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ff aan het bijkomen, dagje Brugge gehad, wat een mooie stad zeg, toen naar Zeebrugge geweest, de hele dat pal in de zon, ben kapot![]()
Is het nu dan uit tussen Lau en Lot of is het alleeen niet meer samen slapen?
Niet uit (nog niet). Ze gaan alleen apart slapen, om hun familie niet voor het hoofd te stotenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ff aan het bijkomen, dagje Brugge gehad, wat een mooie stad zeg, toen naar Zeebrugge geweest, de hele dat pal in de zon, ben kapot![]()
Is het nu dan uit tussen Lau en Lot of is het alleeen niet meer samen slapen?
Ik geloof dat ze het niet meer willen omdat hun ouders het kunnen zien en ze willen niet dat die zich schamen bla bla blaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
Geen idee ik was ook een dagje weg , en val hier ook midden in
Lot helemaal Para.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ik ook. Die wordt helemaal gek. Het allerleukste zou zijn dat lot hun betrappen in bed.
Dus er word niet meer gevingertquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet uit (nog niet). Ze gaan alleen apart slapen, om hun familie niet voor het hoofd te stoten
Ze hebben een uitbrander gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Maar dat boeit Lot helemaal niet hoor!
Fijn ik ben bang van wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Verpest mijn avond nou niet!
Morgen komt ze, ik weet het zeker![]()
![]()
En toch... als ik al die andere lelijke gedrochten bekijk die daar zitten dan zijn dit toch wel de twee mooiste (en natuurlijkste) exemplarenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:29 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
ies pas nou op, benen bij elkaar houden, en let op de uitspraak van je klinkers. Zo heeft je mamaatje je immers niet opgevoed.
Fist City.quote:
Leuk zo samenquote:
Jup, een flauwekul scheidinkje omdat het lesbo-script tussen Lau en Lot niet werkte.. Lot is namelijk heel erg op mannetjesquote:
Mee eens, schoot deze tijdens de stemming.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En toch... als ik al die andere lelijke gedrochten bekijk die daar zitten dan zijn dit toch wel de twee mooiste (en natuurlijkste) exemplaren
Lekker toch, wij gaan zo ook weer ergens op een terrasje zitten, vriendlief ging ff liggen en is in slaap gevallen, misschien slaapt hij wel door ook ha ha haquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
Geen idee ik was ook een dagje weg , en val hier ook midden in
Stom van Isa om te ruilen met Lot van slaapplekquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk zo samen
Ik vind Laura B de leukste nieuwkomer sinds tijden! (zeker sinds Robin)![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft ook niet perfect te zijn om mooi te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Mee eens, schoot deze tijdens de stemming.
[ afbeelding ]
![]()
dat lau haar elke dag masseert en kopjes thee brengt en voor lot nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:27 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Joey nog over de zeik van z'n gekregen stem, en Ivan denkt mijn 3 stemmen waren duidelijk genoeg, dat heeft geen uitleg meer nodig!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
Gio kritisch naar Marije tijdens eten, Joey en Ivan er zwijgend bij.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:33 schreef zwellever het volgende:
Isa, HET musikale talent van dat Utopia, DE ontdekking van de grote Wolter Kroes weet niet wie Leonard Cohen is![]()
![]()
![]()
![]()
Hallelujah.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ies weet zo gauw geen nummer van Leonard Cohen? Ze heeft er zelf nog de show mee gestolen..
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:33 schreef yuno het volgende:
[..]
dat lau haar elke dag masseert en kopjes thee brengt en voor lot niet
Jemig eerst een vinger in elkaars potje doen, dan Marije er tussen, dan weer samen, vingeren en dan weer elders gaan slapen, ppfff hoelang voor ze weer bij elkaar in het nest liggen.;.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet uit (nog niet). Ze gaan alleen apart slapen, om hun familie niet voor het hoofd te stoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |