jaa o.a. dat artikel raad stofzuiger aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:48 schreef Kaviaar het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)emen-losse-huid.html
dit IS serieus. ik heb last van straie en een beetje cellulite en las wat over de stofzuiger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:11 schreef Brannagh het volgende:
[..]
begin maar eens met serieuze topics te openen
uh hier is het ook besproken hoor?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wanneer gaan de mods eens ingrijpen? Kutkloon.
Hehehequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:11 schreef Brannagh het volgende:
[..]
begin maar eens met serieuze topics te openen
Nou, kijk... een stofzuiger is voor het zuigen van stof. Op de vloer. Niet voor het stofzuigen van je huid. Met de beste wil van de wereld zie ik daar het nut niet van in. Wat denk je op te zuigen? Als het je dode huidcellen zijn dan kun je beter scrubben. Stofzuigen van je huid dient geen enkel doel. Dat er een paar mensen met humor of een levendige fantasie denken dat je zo'n stofzuiger ook voor andere dingen moet gebruiken, daar moet je gewoon niet in trappen. Tenzij je dat wil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:14 schreef mapima het volgende:
[..]
dit IS serieus. ik heb last van straie en een beetje cellulite en las wat over de stofzuiger.
Ditquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wanneer gaan de mods eens ingrijpen? Kutkloon.
lees de links in dit topic eens goed door. het gaat niet over dode huidcellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:54 schreef jogy het volgende:
Je kan ook onder een veegwagen gaan liggen om de losse huidcellen weg te krijgen.
Jaaaa, en daarom zal het wel waar zijn?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:59 schreef mapima het volgende:
[..]
jaa o.a. dat artikel raad stofzuiger aan
Niet echt, het geeft aan dat een stofzuiger gebruikt kan worden maar dat er nadelen aan hangen. Maar zoals je kan lezen is het nog niet echt populair, probeer het gewoon en laat ons weten hoe je het ervaart.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:59 schreef mapima het volgende:
[..]
jaa o.a. dat artikel raad stofzuiger aan
jaa is een idee. die rood geworden striemen zijn nu weer wrg. :p ik ga denk ik morgen weer stofzuigen en kijken of er weer striemen onderhuids bloeden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet echt, het geeft aan dat een stofzuiger gebruikt kan worden maar dat er nadelen aan hangen. Maar zoals je kan lezen is het nog niet echt populair, probeer het gewoon en laat ons weten hoe je het ervaart.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:43 schreef Gloorbek het volgende:
Klopt, doe het ook dagelijks om m'n puistjes te verwijderen..
[ afbeelding ]
hilarisch dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:11 schreef Nefertari. het volgende:
[..]
Nou, kijk... een stofzuiger is voor het zuigen van stof. Op de vloer. Niet voor het stofzuigen van je huid. Met de beste wil van de wereld zie ik daar het nut niet van in. Wat denk je op te zuigen? Als het je dode huidcellen zijn dan kun je beter scrubben. Stofzuigen van je huid dient geen enkel doel. Dat er een paar mensen met humor of een levendige fantasie denken dat je zo'n stofzuiger ook voor andere dingen moet gebruiken, daar moet je gewoon niet in trappen. Tenzij je dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |