Nooit geweten dat zij een man bleek te zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe is dat hele zooitje eigenlijk afgelopen? Is toch ook al een jaar of drie geleden of zo?
Ja man, sinep was in ene weg, dat was gewoon dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe is dat hele zooitje eigenlijk afgelopen? Is toch ook al een jaar of drie geleden of zo?
psy-freakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Psy-Freak toen.![]()
Hij was niet te houden.
En die Knaller, in elk topic een reactie van rosepetals bam gelijk hij der bijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Psy-Freak toen.![]()
Hij was niet te houden.
Sinep ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man, sinep was in ene weg, dat was gewoon dezelfde persoon.
Daar nu nog over beginnentoen was snowbells 11 ofso
En die shops die hij maakte voor haar, en dat liedje wat hij ingezongen had. Gast.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En die Knaller, in elk topic een reactie van rosepetals bam gelijk hij der bij![]()
Haha wauw goeiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man, sinep was in ene weg, dat was gewoon dezelfde persoon.
Daar nu nog over beginnentoen was snowbells 11 ofso
Ja echt manquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinep ja.Wat een vage bende was dat allemaal zeg.
En andersom?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat je bezielt als je je als man voordoet als vrouw. Fucked up ben je dan.
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt manwat een teringzooi. Rosepetals zei ook dat ze een kind had, zelfs foto van gehad enzo
Genoeg hier op fok denk ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat je bezielt als je je als man voordoet als vrouw. Fucked up ben je dan.
omg ja iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En die shops die hij maakte voor haar, en dat liedje wat hij ingezongen had. Gast.![]()
is toch gewoon zo?quote:
Dat bedoel ik maarquote:
Ja, dat ook.quote:
Zowat iedereen die ik hier heb gesproken heeft wel iets met rp te maken gehad.quote:
Oké wietparkietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Chloroform het volgende:
Dat heb ik met kloontjes aanmaken, beetje laf en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |