Serieus deed ik dat regelmatig tot je ze tegen komt in de shop met jouw 5jequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Gewoon je geld rechtstreeks aan zwervers geven. Kunnen ze weer een fix halen.
Dit als excuus gebruiken omdat je gierig bent, maar hier niet voor uit wil komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef GezondeSpanning het volgende:
Goede doelen denken te steunen terwijl je simpelweg de bankrekening van een directeur spekt.
Even een verbetering.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dit als excuus gebruiken omdat je een egoïst bent.
Als je je even verdiept in een goed doel waar je aan wil geven, kan je zelf een redelijk goede inschatting maken of je geld goed terecht komt. Ja, bij veel goede doelen is dit niet het geval, maar daar kan je dus naar kijken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dit als excuus gebruiken omdat je gierig bent, maar hier niet voor uit wil komen.
Als je je even verdiept in een goed doel waar je aan wil geven, kan je zelf een redelijk goede inschatting maken of je geld goed terecht komt. Ja, bij veel goede doelen is dit niet het geval, maar daar kan je dus naar kijken.
Die cijfers zijn vrij opvraagbaar, dus daar voorzie ik geen problemen. Nee, als je te gierig bent geef dit gewoon toe, en gebruik dat niet als smoesje.quote:
Oh waar dan ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die cijfers zijn vrij opvraagbaar, dus daar voorzie ik geen problemen. Nee, als je te gierig bent geef dit gewoon toe, en gebruik dat niet als smoesje.
Ha, die 2NutZ! Durf je dat wel, tijdens werktijd op FOK!? Wij hebben hier op de afdeling nog genoeg kopietjes die geniet moeten worden, hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Sorry voor alweer een topic maken maar dit moet ook met spoed van mijn hart want anders ga ik dood van verwarring.
Maar ik had vakantie geld gehad en voelde mij in een gulle bui dus ik denk ik stort wat geld op een goed doel.
Wel echt een Nederlands doel en geen bollebuikjes uit Afrika ofzo.
Dus ik denk zal eens even kijken maar mijn hoofd tolde door al het aanbod.
http://www.goededoelen.nl/doelen
Ik dacht serieus ik doneer overal 10 eu op dan ben ik 200eu kwijt en dat is het dan. Kan ik mij weer een tijdje goed voelen.
Maar niets van dat, als ik overal 10 eu op stort ben ik ongeveer 330.000 eu kwijt.
Dat gaat mij te ver.
Maar zo ver kwam ik al niet ik kon geen keuze maken en heb toen maar, om mezelf weer wat rustiger te krijgen, wat van dat loom gekocht.
klacht: te veel goede doelen voor een autist om te kiezen
geen klacht: loom
linkse rakkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dit als excuus gebruiken omdat je gierig bent, maar hier niet voor uit wil komen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ha, die 2NutZ! Durf je dat wel, tijdens werktijd op FOK!? Wij hebben hier op de afdeling nog genoeg kopietjes die geniet moeten worden, hoor. Kan je geen koffie brengen ofzo? Kun je meteen die nieuwe juffrouw van de HRM ontmoeten
.
P.S. wat is loom in hemelsnaam? IT-jargon? Dat kennen we niet hier op debiteuren.
Oh, die dingen. Zelfs m'n moeder doet daaraan mee man (srs)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]was 12:00 pauze
Loom zijn van die armbandjes
3. Heb 1 roze voor jou gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef Pharkus het volgende:
Hoeveel cockringen heb je al geloomd?
Hahaha mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, die dingen. Zelfs m'n moeder doet daaraan mee man (srs).
Thanks man, kan ik mooi het weekend mee in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3. Heb 1 roze voor jou gemaakt.
[..]
Hahaha mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |