Die gast komt me bekend voorquote:
Klopt, ook een flinke baard dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Jij had toch die VDB-look?
mensen met een bepaalde ziekte zijn ook kaal jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Alsof enkel gabbers een kale kop hebben
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef Spinosaurus het volgende:
Ewa komt wel goed man
Love from the hood jwz
Dude. Ringwormplekken? Ben je geïnfecteerd door ringwormen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:21 schreef RickoKun het volgende:
Boeiend. Ik heb momenteel mega dikke ringwormplekken op mn reet waar ik niet aan mag krabben. The horror.
Is schimmelplek. Men dacht vroeger dat 't door wormen kwamquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:45 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Dude. Ringwormplekken? Ben je geïnfecteerd door ringwormen?
Shit man ik dacht al. Schimmelplek is toch wel anders dan wormpjes die onder je huid zitten te krioelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is schimmelplek. Men dacht vroeger dat 't door wormen kwamNasty shit mang. Krijg je van die rode circulaire plekken die jeuken als de ziekte.
Had mn dokter eerst een week lang een middeltje voorgeschreven die de klachten verergerden. Bleek zelfs dat dat middeltje absoluut NIET gebruikt mocht worden daar tegen
Kijk maar eens naar google, krijg je geheid een stijfje.
Niet alleen gabbers, neonazi's hebben ook een kale kopquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
En kankerpatiënten danquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |