Dus jij snapt dat niet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:14 schreef hugecooll het volgende:
Een groot deel van de Nederlanders kijkt je met gefronste wenkbrauwen aan als je zegt dat je als 40-plusser graag alleen naar Thailand op vakantie gaat btw
Hm, even heel algemeen: het is bij veel mensen die (vrij) geïsoleerd leven zo dat ze dat als positief ervaren als gevolg van cognitieve dissonantie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook wel sociale behoeftes. Maar stukken minder dan anderen. Het is zo heerlijk, voor mij, om alleen op vakantie te gaan. Alles bepalen wat en wanneer je het zelf wil.
Dat on-sociale in mij interesseert het niet wat andere Nederlanders ervan vinden. Ik schaam me ook totaal niet om het feit dat ik daar vrouwen meeneem naar mijn hotel tegen betaling of een massage met happy end.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:14 schreef hugecooll het volgende:
Een groot deel van de Nederlanders kijkt je met gefronste wenkbrauwen aan als je zegt dat je als 40-plusser graag alleen naar Thailand op vakantie gaat btw
Mensen hebben verschillende behoeftes. Bij mij is die behoefte er niet zo dus kan ik het ook niet missen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, even heel algemeen: het is bij veel mensen die (vrij) geïsoleerd leven zo dat ze dat als positief ervaren als gevolg van cognitieve dissonantie.
Da's op zich niet negatief, maar zou je, als je daar even over nadenkt, niet liever een wat socialer leven hebben?
Aight aightquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mensen hebben verschillende behoeftes. Bij mij is die behoefte er niet zo dus kan ik het ook niet missen.
Natuurmensen zullen tegen jou zeggen: Je zit de hele dag achter de computer. Mis je het niet om lekker in de natuur te lopen? Voor hun is het een gruwel om zoveel tijd achter de computer door te brengen.quote:
Vrouwen hier zijn moeilijker toch? Tenminste dat zie ik wel om me heen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat on-sociale in mij interesseert het niet wat andere Nederlanders ervan vinden. Ik schaam me ook totaal niet om het feit dat ik daar vrouwen meeneem naar mijn hotel tegen betaling of een massage met happy end.
Da's weer iets anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Natuurmensen zullen tegen jou zeggen: Je zit de hele dag achter de computer. Mis je het niet om lekker in de natuur te lopen? Voor hun is het een gruwel om zoveel tijd achter de computer door te brengen.
Waarom trekt het je niet? Wat zoek jij op een vakantie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat land trekt me dus echt voor geen meterMaar ieder zijn ding en ik snap de voordelen wel voor jou
Dat heeft er niets mee te maken. Je betaalt voor een dienst. Oh en ik heb zat verhalen gehoord van buitenlanders die met een Thaise getrouwd zijn. Die zijn niet makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vrouwen hier zijn moeilijker toch? Tenminste dat zie ik wel om me heen.
Hmmm, don't get me startedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom trekt het je niet? Wat zoek jij op een vakantie?
Die dienst kan je hier ook krijgen tegen betaling. Wat is de meerwaarde om daarvoor naar het buitenland te gaan dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Je betaalt voor een dienst. Oh en ik heb zat verhalen gehoord van buitenlanders die met een Thaise getrouwd zijn. Die zijn niet makkelijk hoor.
2 dingen zijn belangrijk voor mij. Ik zit altijd aan de kust en dan wil ik een mooi strand. Het moet warm en zonnig zijn en ik wil dat het 's nachts ook nog een graadje of 21 is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hmmm, don't get me started![]()
Stedelijk iig, niet warm, culinair, kunst, film, veel impulsen, luxe, jacuzzi.
Zomaar wat wensen, en de lijst is nog veel langer. Maar gewoon een weekje natuur kan ik ook waarderen.
Zoals nu zo'n beetje, maar dan aan de kustquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
2 dingen zijn belangrijk voor mij. Ik zit altijd aan de kust en dan wil ik een mooi strand. Het moet warm en zonnig zijn en ik wil dat het 's nachts ook nog een graadje of 21 is.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Rustig ende gerelaxeerd
Sup met jou dan?
quote:
You Sherlock youquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Hier prima. Ik denk (en hoop op tegengas!) het mysterie van Kris en Lisanne "opgelost" (neem er een pak zout bij) te hebben...
Dat is een prachtig thema.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:38 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Goed hoor, we hebben het over warme stranden en vrouwen dus
Ik ben er 4 maanden veel teveel mee bezig geweest, dus het mag wel een keertje...quote:
In eerste instantie is het een vakantie. Ik ga niet speciaal daarheen voor die diensten maar het weegt wel mee. Het is het totaalplaatje. Ik kan daar bijvoorbeeld ook een scooter huren zonder dat ik een rijbewijs heb. Je hebt financiële vrijheid daar. Vaak neem ik 2 of 3 voorgerechten. Alles is 4 of 5 keer goedkoper. Ik ga dan ook 2 maanden op vakantie. Neem binnenlandse vluchten voor 60 euro.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die dienst kan je hier ook krijgen tegen betaling. Wat is de meerwaarde om daarvoor naar het buitenland te gaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |