Welke stream?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 06:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Godver net te laat met cappen, liep weer een van de regie in het zwart rond het
zwembad, kijken of alles goed ging?
quote:
Ja, dat was Sonny iddquote:
Luie honden die Belgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen vanaf de Belgische grens, vroeg wakker en het ontbijt is pas om 8.30 uur ggrrr
Hij was net wel bij het zwembad de dames vroegen aan hem of het zwembad al vol was. Maar goed ik zat te tikken heb niet gezien wie er liep. Heb wel gezien in de loods dat hij daar liep.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee da's Sonny niet zo te zien, deze heeft geen zwart haar en krulletjes
Echt hé mooie hotelkamer, lekker groot, maar je kan hier niet eens een kop koffie krijgen ppfffquote:
Oké dan heb ik het toch niet goed gezien, vond ook dat hij zo stiekum weg sloop..... maarja ben ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was net wel bij het zwembad de dames vroegen aan hem of het zwembad al vol was. Maar goed ik zat te tikken heb niet gezien wie er liep. Heb wel gezien in de loods dat hij daar liep.
Thnx Fritsiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oké dan heb ik het toch niet goed gezien, vond ook dat hij zo stiekum weg sloop..... maarja ben ook
net wakker![]()
Goeiemorgenen fijne vakantie Dotteke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |