Je snapt er niet veel van, als de Irakese Koerden al vassalen zijn dan zijn het vassalen van Turkije zeker niet van Irak...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:19 schreef johnson555 het volgende:
Koerden die denken dat ze ook maar iets voorstellenvassalen van Irak
Wat schreeuwt dat mens ...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:13 schreef UpsideDown het volgende:
Ondertussen in het Iraaks parlement:
Wat gebeurt er?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:13 schreef UpsideDown het volgende:
dit is een lid van het parlement van irak ze is een yezedi en ze is helemaal kapot van hoe haar volk wordt vermoordtquote:
Vertaling zou handig zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:13 schreef UpsideDown het volgende:
Komt hysterisch over op mij. Er was een beetje ophef omdat die vrouw ook schreeuwde dat de Jezidi's worden afgeslacht onder de banier van "Er is geen God dan Allah".quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:15 schreef scarymovie123 het volgende:
logisch toch? haar volk wordt uitgeroeid
+1quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Komt hysterisch over op mij. Er was een beetje ophef omdat die vrouw ook schreeuwde dat de Jezidi's worden afgeslacht onder de banier van "Er is geen God dan Allah".
Je moet echt voorzichtig zijn met dit soort vrouwen die schreeuwen, janken en hysterisch doen.. gebeurde ook in 1991, een meisje dat ging janken op tv, bleek later dat ze de dochter van de ambassadeur van Koeweit was en een hetze voerde tegen het Iraakse leger.
Heh je iets van haar gehoord wat niet klopt? ISIS is Jezidis aan het uitmoorden, feit waar je niet om heen kunt. Zij vraagt het Parlement om er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Komt hysterisch over op mij. Er was een beetje ophef omdat die vrouw ook schreeuwde dat de Jezidi's worden afgeslacht onder de banier van "Er is geen God dan Allah".
Je moet echt voorzichtig zijn met dit soort vrouwen die schreeuwen, janken en hysterisch doen.. gebeurde ook in 1991, een meisje dat ging janken op tv, bleek later dat ze de dochter van de ambassadeur van Koeweit was en een hetze voerde tegen het Iraakse leger.
ISIS wil iedereen uitmoorden die het niet met hen eens is. Selectieve emotie dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heh je iets van haar gehoord wat niet klopt? ISIS is Jezidis aan het uitmoorden, feit waar je niet om heen kunt. Zij vraagt het Parlement om er iets aan te doen.
Eerder in dit topic werd er aangegeven dat IS 2600 Jezidi's heeft gedood volgens "locals". Ik neem het ter kennisgeving aan, maar ik wacht nog op bewijs voordat ik het als een feit zie dat IS 2600 Jezidi's heeft vermoord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef Peunage het volgende:
Heh je iets van haar gehoord wat niet klopt? ISIS is Jezidis aan het uitmoorden, feit waar je niet om heen kunt. Zij vraagt het Parlement om er iets aan te doen.
Maliki weg zou helpen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is het heel belangrijk hoeveel er precies gedood worden? Stel dat het er 600 zijn en geen 2600, dan heb je nog steeds te maken met een aanval op een kleine minderheid in Irak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Eerder in dit topic werd er aangegeven dat IS 2600 Jezidi's heeft gedood volgens "locals". Ik neem het ter kennisgeving aan, maar ik wacht nog op bewijs voordat ik het als een feit zie dat IS 2600 Jezidi's heeft vermoord.
Hoe, ISIS, baathisten en 'de rebellen' verdwijnen op magische wijze?quote:
Ja gek dat je iets geeft om je eigen volk waar je bent geboren en getogen. Als ergens een vliegtuig vol Nederlanders neergehaald wordt staat in NL ook iedereen meteen op de achterste poten, waren het Polen was er amper naar omgekeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS wil iedereen uitmoorden die het niet met hen eens is. Selectieve emotie dit.
Omdat het om der "eigen volk" gaat....
Nee, het zou helpen naar een betere samenwerking tussen partijen, beter georganiseerde Iraakse leger, minder corruptie etc. etc.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is het heel belangrijk hoeveel er precies gedood worden? Stel dat het er 600 zijn en geen 2600, dan heb je nog steeds te maken met een aanval op een kleine minderheid in Irak.
[..]
Hoe, ISIS, baathisten en 'de rebellen' verdwijnen op magische wijze?
Achterlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja gek dat je iets geeft om je eigen volk waar je bent geboren en getogen. Als ergens een vliegtuig vol Nederlanders neergehaald wordt staat in NL ook iedereen meteen op de achterste poten, waren het Polen was er amper naar omgekeken.
hoezo??quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef UpsideDown het volgende:
Ik denk dat de VS nog een paar vrachtvliegtuigen met nieuw wapentuig naar Erbil zal moeten sturen, de Peshmerga gaat het zo niet redden.
Het is belangrijk om vast te kunnen stellen op wat voor schaal men wordt uitgemoord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef Peunage het volgende:
Is het heel belangrijk hoeveel er precies gedood worden? Stel dat het er 600 zijn en geen 2600, dan heb je nog steeds te maken met een aanval op een kleine minderheid in Irak.
Bron dat aanduidt dat ze het niet gaan redden? Op basis van wat denk je dit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:36 schreef UpsideDown het volgende:
Ik denk dat de VS nog een paar vrachtvliegtuigen met nieuw wapentuig naar Erbil zal moeten sturen, de Peshmerga gaat het zo niet redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |